بستن

دکتر حسن‌زاده پژوهشگر برجسته دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد

هفت‌برکه (گریشنا): دکتر جعفر حسن‌زاده، رییس دانشکده علوم پزشکی گراش و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر اساس شاخض h-indeex  در پایگاه scopus به عنوان پژوهشگر برجسته معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش به نقل از معاونت پژوهشی و فن‌آوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در مراسمی که در محل دانشکده پزشکی شیراز با حضور دکتر ملک‌زاده، معاونت تحقیقات و فن‌آوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ دکتر ایمانیه، رییس دانشگاه؛ و دکتر هاشمی، معاون پژوهشی و فن‌آوری دانشگاه برگزار شد، از تعدادی از اعضای هیات علمی دارای شاخص علمی H-index بین ده تا چهارده دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر به عمل آمد.

دکتر جعفر حسن‌زاده دارای بیش از هفتاد مقاله علمی در پایگاه‌های اطلاعات علمی بین‌المللی است.

dr-hasanzadeh

 

7 نظر

  1. ﺟﻨﺎﺏ ﺁﻗﺎﯼ ﺩﮐﺘﺮ حسن زاده
    ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺷﺎﯾﺴﺘﻪ ﺷﻤﺎ ﺑﻌﻨﻮﺍﻥ ﭘﮋﻭﻫﺸﮕﺮ ﺑﺮﺗﺮ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩهای علوم پزشکی ایران ﺩﺭ ﺳﺎﻝ۱۳۹۴ ﺭﺍ
    ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻋﺮﺽ ﻧﻤﻮﺩﻩ، ﺗﻮﻓﯿﻖ ﺭﻭﺯﺍﻓﺰﻭﻥ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺭﮔﺎﻩ ﺣﻀﺮﺕ ﺣﻖ
    ﺧﻮﺍﻫﺎﻧﯿﻢ. ﺍﻣﯿﺪ ﺍﺳﺖ ﺩﺭ ﻓﺘﺢ ﻗﻠّﻪ ﻫﺎﯼ ﺭﻓﯿﻊ ﻋﻠﻢ ﻭ ﺩﺍﻧﺶ ﺑﻪ ﺟﺎﯾﮕﺎﻩ
    ﺑﺎﯾﺴﺘﻪ ﻭ ﺷﺎﯾﺴﺘﻪ ﻧﺎﺋﻞ ﺁﺋﯿﺪ.. هییت مدیره مجمع خیرین تامین سلامت گراش

  2. جناب آقای دکتر حسن زاده
    انتخاب شایسته شما به عنوان پژوهشگر برتر را به شما تبریک عرض می نمایم زیرا باعث فخر و مباهات شهر گراش و کشور عزیزمان هستید آرزوی موفقیت روزافزون برای شما از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

  3. با عرض سلام
    به آقای حسن زاده و خانواده محترمشان تبریک میگم ،کاش خاکی بودن رو خیلی ها از ایشون یاد بگیرند نه اینکه زحمات رو ایشون بکشه و پزشو کس دیگه بده.

  4. با سلام
    عموجان مبارکه….
    باعث افتخار و سربلندی شهرت گراش هستی
    امیدوارم هینطور پله های ترقی را یکی یکی طی کنی.

    با تشکر از گریشنا جهت انعکاس موفقیت افتخارآفرینان شهر

  5. جناب دکتر حسن زاده موفقیت شما باعث افتخار است و تبریک صمیمانه ما را پذیرا باشید ولی کاش شما که مسئولیت بزرگ دانشکده علوم پزشکی را قبول کردید بیشتر به امورات و مشکلات دانشکده و درمان و پرسنل و دانشجو رسیدگی کنید و مسولان دانشکده پرستاری و پیراپزشکی را به حال خود رها نکنید که اینهمه نارضایتی بالا برودودر نبود شما حاشیه امنیتی برای برخی فرصت طلبان ایجاد شود کاش حداقل در هفته نه ولی در ماه یک روز را تعیین میکردید و به مشکلات و شکایات رسیدگی میکردید و اگر مشغله ی شما اجازه اینکار را نمیدهد به ظالمان اجازه ظلم به مظلوم را داده اید پس بهتر است که مسولیت را به شخصی واگذار کنید که وقت آزاد بیشتری داشته باشد.به امید موفقیت روزافزون شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top