بستن

سعادت و نرجس خاتون مدارس نمونه در مسابقات هلال‌احمر

هفت‌برکه (گریشنا): المپیاد مهارت‌های امدادی دادرسان هلال‌ احمر به مدت دو روز در گراش برگزار شد و مدارس برتر این المپیاد معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان گراش؛ محسنی، این رییس جمعیت، گفت: «این المپیاد یکی از برنامه‌های تعریف شده آموزشی و تربیتی است که به منظور رشد و شکوفایی استعدادهای علمی و امدادی، افزایش روحیه‌ی کار جمعی و همچنین افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان عضو سازمان جوانان طرح‌ریزی و اجرا می‌شود.»
محسنی هدف از برگزاری طرح دادرس را توسعه و ترویج ظرفیت‌های خودامدادی در بین دانش‌آموزان، افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس کشور با تکیه بر تربیت تیم‌های دانش‌آموزی آماده در مقابله با حوادث عنوان کرد.
رییس جمعیت هلال احمر گراش ضمن تقدیر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و مدارس مجری طرح دادرس نتایج این المپیاد اعلام کرد و بیان داشت: «در آموزشگاه‌های پسرانه، آموزشگاه سعادت، آموزشگاه شاهد و آموزشگاه عالیان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند. و در بخش مدارس دخترانه، مدرسه نرجس خاتون (س) به مقام اول رسید، مدرسه‌ی امام حسن عسکری (ع) دوم شد و مدرسه‌ی فاطمه‌ الزهرا (س) مقام سوم را به خود اختصاص داد.»

dadresan5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top