بستن

گراش همگام با لار در سوگ آقا

مردم و مسئولین گراش همگام با مردم لارستان فردا در مراسم خاکسپاری آیت‌الله آیت‌اللهی شرکت می‌کنند.

سال ۱۳۸۷- دیدار مسئولین گراش با مرحوم آیت‌الله آیت‌اللهی

امام جمعه گراش: در مراسم حضور پر رنگی خواهیم داشت

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین حلاجی دیروز در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری حوزه، اعلام کرد مسئولان، طلاب و اساتید و معتمدین گراش در مراسم تشییع جنازه و مراسم های ختم ایشان، حضور پررنگی خواهند داشت، افزود: هم اکنون در حال برنامه ریزی هستیم تا در گراش ، مراسم بزرگداشت ایشان را برگزار نماییم.

وی افزود: بی شک مردم با عالمان دین به ویژه آنان که همچون امام جمعه لارستان ، دارای سجایای اخلاقی بوده اند، ارتباط بسیار نزدیک داشته و همواره بدان ها ارادت ورزیده اند.

امام جمعه گراش همچنین با اشاره به عفو و گذشت بالای آن عالم فرزانه گفت: ما همواره شاهد بزرگواری و رفتار توام با متانت ایشان در منطقه بوده ایم.

وی در خصوص ارتباط مرحوم آیت الله آیت اللهی با طلاب و حوزویان منطقه ابراز داشت: البته ایشان به جهت کهولت سن و بیماری قلبی که داشتند، نمی توانستند در جمع طلاب حتی در خود شهر لار حاضر شوند اما با واسطه و از جهات گوناگون جویای احوال طلاب و روحانیون بوده و حمایت های مادی و معنوی خویش را از حوزویان همچون یک پدر مهربان و دلسوز داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین حلاجی همچنین با بیان این که مسئولان، طلاب و اساتید و معتمدین گراش در مراسم تشییع جنازه و مراسم های ختم ایشان، حضور پررنگی خواهند داشت، افزود: هم اکنون در حال برنامه ریزی هستیم تا در گراش ، مراسم بزرگداشت ایشان را برگزار نماییم.

پیام مجمع امور صنفی شهرستان گراش

به گزارش صحبت‌نو لار بازاریان گراش در قالب مجمع امور صنفی گراش اطلاعیه‌ای را صادر کرده است. در این اطلاعیه آمده است:

با دریغ و افسوس فراوان درگذشت عالم ربانی، فقیه عالیقدر و عارف روشن ضمیر حضرت آیت‌الله آیت اللهی (رحمت الله علیه) را تسلیت عرض می نماییم.

برای ما و همه‌ی ارادتمندان آن مرد بزرگ، مصیبتی سنگین و ضایعه‌ای جبران ناپذیر است: ثلم فی‌الاسلام ثلمه لا یسد‌ها شیء. آن بزرگوار که از معلم بزرگ اخلاق و عرفان و سرچشمه‌ی فیوضات معنوی بی‌پایان نیز بودند. دل نورانی و مصفای آن پارسای پرهیزگار، آیینه‌ی روشن و صیقل یافته‌ی الهام الهی، و کلام معطر او راهنمای اندیشه و عمل رهجویان و سالکان بود.

ما تسلیت صمیمانه‌ی خود را به پیشگاه حضرت بقیهالله ارواحنا فداه تقدیم می‌داریم و به حضرات علمای اعلام و مراجع عظام و شاگردان و ارادتمندان و مستفیضان از نَفَس گرم او و بویژه به خاندان مکرّم و آقازادگان ارجمند ایشان تسلیت عرض می‌نماییم و برای خود و دیگر داغداران از خداوند متعال درخواست تسلا و برای روح مطهر آن بزرگوار طلب رحمت و مغفرت می‌ نماییم. والسلام علیه و رحمه الله

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top