بستن

پیام سپاس برای حضور باشکوه مردم

هفت برکه(گریشنا): امام جمعه، فرماندار و رئیس شورای اسلامی شهر گراش با صدور پیامی مشترک از مردم قدرشناس و انقلابی شهرستان به دلیل حضور گسترده در مراسم استقبال، تشییع و بدرقه پیکر مطهر شهدای گمنام تشکر کردند.

به گزارش دفتر فرمانداری؛ متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

سلام و درود خداوند بر جان‌هایی که تجارتی نیک را با خداوند منان رقم زدند و با گمنامی و خوشنامی و آغوشی باز، ندای ” إِنَّ اللّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّهَ” را شنیدند و جان پاک در طبق اخلاص نهادند تا آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایران، هم چنان در مسیر تاریخ جاری بماند.
شهادت، باب گشوده پروردگار برای قرب الی الله است و ساکنین آن کبوتران خونین بالی هستند که درکوچ معنویشان به سمت “عند ربهم یرزقون”به آسمان دل زمینیان سر می‌زنند و معنویت و معرفت را روزیشان می‌سازند؛ این نعمتی است که برای آن باید سجده شکر به درگاه حق به جای آورد. و به فرمودهی مقام معظم رهبری (مد‌ظله العالی)، شهدای گمنام بار دیگر فضای زندگی را معطر و جان زندگان را سیراب کردند و موجبات نزول بشارت‌های تردیدناپذیر در دل‌های بیدار و زدودن غبارها شدند.
آفرین بر همت و عزم والایتان که در لحظات حساس با حضور گسترده و موثر پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی و رهبری گرانقدر انقلاب و مجاهدان راه حق و حقیقت اعلام می‌کنید.
در پایان جا دارد، بار دیگر از حضور باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان گراش و بخش ارد و دهستان‌های فداغ و خلیلی و روستاهای اطراف، خانواده معظم شهدا، روحانیان معزز، مسئولان دستگاه‌های اجرایی،اعضای شورای تامین شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، بسیجیان، اصناف و بازاریان، فرهنگیان، دانشجویان، طلاب حوزه علمیه، دانش‌آموزان و دیگر آحاد مردم در مراسم استقبال، تشییع و بدرقه این شهدای والا مقام تقدیر و تشکر می‌نماییم.

IMG_4194

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

3 نظر

  1. بیچاره فرماندار
    اگه پیام بده میگن چرا پیام دادی اگه پیام نده میگن چرا پیام ندادی
    بخدا راه شهدا که امروز بغضی ها در پیش می گیرند اینطوری نبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top