بستن

پژو ۴۰۵ در آتش؛ یک خودرو دیگر خاکستر شد

هفت برکه (گریشنا): آب و کپسول آتش‌نشانی در خیابان آبیاری نتوانست خودرو ۴۰۵ را از آتش نجات دهد.

به گزارش روابط عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گراش؛ ساعت چهار بامداد امروز، بیست‌ و یکم دی، در پی تماس تلفنی مبنی بر آتش گرفتن یک دستگاه خودرو ۴۰۵ در خیابان آبیاری، بلافاصه منصور دهرامی، محسن حسن‌زاده و جلیل جمالی، به همراه خودرو آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و به کمک یک تانکر آب و کپسول آتش‌نشانی ظرف مدت کمتر از بیست دقیقه حریق را مهار کردند. با این وجود، این خودرو که متعلق به محمد کمالی است به طور کامل در آتش سوخت.

علت آتش‌سوزی در حال بررسی است، اما طی تماسی که با صاحب خودرو داشتیم، او می‌گوید: «ماشین روبه‌روی منزل پارک شده بود. حوالی ساعت چهار با شنیدن صدایی درِ منزل را باز کردم و دیدم قسمت جلو ماشین آتش گرفته است، چند متر جلوتر چند ظرف آغشته به بنزین را پیدا کردیم و به نظر می‌رسد این اتفاق عمدی باشد. هر چند به هیچ کسی مشکوک نیستیم و منتظریم که نیروی انتظامی بررسی بیشتری در این زمینه انجام دهد.»

اولین روز ماه قبل، در یکم آذرماه، آخرین مورد آتش‌سوزی خودرو در گراش پشت مدرسه‌ی قائدی اتفاق افتاد که در این حادثه قاسم صادقیان، صاحب دو ماشین که طمعه‌ی حریق شد، با سی درصد سوختگی راهی بیمارستان شد.

روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی در مورد روند پیگیری آتش‌سوزی آذر ماه، بیان داشت: «قاسم صادقیان پس از ده روز بستری شدن بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده است. او با گذشت یک ماه هنوز از کسی شاکی نیست، اما ما با پیگیری‌هایی که انجام دادیم به سرنخ‌هایی رسیده‌ایم که امیدواریم به نتیجه منتهی شود.»

atash

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

8 نظر

  1. اینم یه نوع ناامنی هست ,ان شاالله که کنترل بشه.
    و یه سوال از آتش نشان عزیز: شما خیلی به ماشین نزدیک نشدی؟احتمال انفجار وجود نداره یعنی؟ آتیشه و بنزین.به نظرم شما هم باید احتیاط کنین که اتفاق ناگواری برا شما نیفته.

  2. پس نیروهای گشت زنی باید در خیابون وکوچه های خلوت و دور از شهر باموتور هاشون بیشتر مراقب چنین اتفاقا باشند تا جریمه کردن خودرهای ممنوع پارک، پنا برخدا

  3. با سلام
    ضمن تشکر از گریشنا بابت انعکاس اخبار گراش
    واقعا باید برای اینگونه اتفاقات فکری کرد…..!

    ممنون جناب دلسوز بابت راهنمایی شما
    فرمایش شما کاملا صحیح و منطقیست

    نیروهای آتشنشانی واقعا در صحنه ها از خود گذشتگی دارند.
    من خودم در صحنه حضور داشتم و جناب آقای جمالی که در تصویر میبینید یکی از باتجربه ترین آتشنشانان گراش با ۳۰ سال سابقه هستند و قطعا جوانب ایمنی را رعایت میکنند

    باز هم تشکر از همه

    امیدوارم بعد از این هرگز شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.

    1. با سلام
      واقعا باید با تدابیر مسؤلین شهر جلوی این نا امنی گرفته شود.
      به نظر بنده نیروهای امداد و اتش نشانی در وهله اول باید خود دارای ایمنی باشند، چرا آتش نشان عزیز با ۳۰ سال سابقه تجهیزات و لباس ایمنی نپوشیدن؟؟؟!!!!!!
      حادثه خبر نمی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top