بستن

جنس حسین فقیهی با سایر کاندیداها فرق می‌کند

هفت‌برکه (گریشنا): حسین‌علی فقیهی، سردبیر نشریه عصر مردم ویژه گراش، سوم دی‌ماه با حضور در فرمانداری ویژه لارستان برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کرد.

حسین‌علی فقیهی متولد ۱۳۵۳ است. او بعد از کاردانی عمران، تحصیلات خود را به روان‌شناسی تغییر داد و بعد از کارشناسی روانشناسی در دانشگاه پیام‌نور اوز، به تازگی کارشناسی ارشد روان‌شناسی را در دانشگاه آزاد کیش به پایان رسانده است. فقیهی سردبیر نشریه عصر مردم ویژه گراش است.

حسین فقیهی از سال ۱۳۸۴ با حضور در ستاد تبلیغاتی احمدی‌نژاد فعالیت سیاسی خود را آغاز کرد و بعد از آن به عنوان فعال سیاسی، مذهبی و اجتماعی در گراش و استان حضور دارد. دو دوره تلاش فقیهی برای راه‌یابی به شورای شهر گراش به نتیجه نرسید. او امیدوار است این بار در انتخابات مجلس شورای اسلامی تجربه انتخابات سال ۸۴ را تکرار کند و به خاطر همین می‌گوید: «جنس حسین فقیهی با جنس سایر کاندیداها فرق می‌کند.»

او در مورد حضور خودش در انتخابات می‌گوید: «من شخصی کاملا مستقل و آزاد هستم. به آرمان‌های شهدا و آرمان‌هایی که کشور به سمت‌اش حرکت می‌کند گرایش دارم. کاری به مردم لار و مردم گراش ندارم. الان هم که آمدم، صرفا به نمایندگی مردم گراش نیامدم، و خودم را نماینده اچمی‌ها می‌دانم. معتقدم اچمی‌ها جزو بهترین مردم ایران هستند و باید نماینده‌ای در خور شان این منطقه داشته باشند.»

فقیهی خود را اصول‌گرا با این تعریف می‌داند: «من یک فرد ولایی و سرباز تمام قد رهبرم سید علی هستم. اگر اصول‌گرا به معنای ارادت به آقا باشد و در این راه گام بردارد، زیر پرچم اصول‌گرایی هستم. اگر بخواهد اصول‌گرایی نمادی از جنس خودمحوری و زمین‌خواری باشد، هیچ وقت زیر این پرچم نمی‌مانم.»

فقیهی معتقد است برای اتحاد آمده است: «من مخالف کسانی هستم که بحث تعصب به وجود می‌آورند. کسانی که گراشی باشند و بخواهند از سر تعصب به خاطر چهار متر زمین فحاشی کنند و بالعکس، که در هر دو گروه وجود دارد، من هر دو گروه را رد می‌کنم. من آماده‌ام برای اتحاد گام بردارم. نه فقط گراش و لار بلکه اهل سنت و شیعه هم بسان دو برادر باید کنار هم باشند.»

حسین فقیهی در مورد ائتلاف و اجماع می‌گوید: «هنوز کاندیداها مشخص نشده است. باید تک‌تک کاندیداها چه لاری چه گراشی را دید. برای من فرقی نمی‌کند. کاندیدای ایده‌آل من ممکن است اهل اوز، خنج، لار یا گراش باشد، و با این شخص ائتلاف می‌کنم. قرار نیست به راحتی کنار برویم. آمده‌ایم حرف‌مان را بزنیم.» درباره کارگروه انتخاباتی گراش هم می‌گوید: «از طرف گروهی که از طرف مردم انتخاب شده‌اند، دعوت شدیم و صحبت کردیم. باید به تفکرات این‌ها احترام گذاشت، اما در حدی که آن خواسته‌هایی که من هم دارم، شخص حسین فقیهی و دوستان دارند، هم در نظر گرفته شود. اما اگر به صرف این که فقط موضوع گراش باشد و زمینی اضافه بشود، نمی‌توانیم همکاری داشته باشیم.»

حسین فقیهی هدف‌اش از حضور در انتخابات را شنیده شدن حرف‌ها و ایده‌هایش می‌داند: «من نه روی تبلیغات مانور دادم و نه شناخت کافی از شهرهای دیگر دارم. یک سری افراد با ادبیات من، با منش من که ممکن است نیم درصد مردم را شامل شوند، همین نیم‌درصد هم حرف برای گفتن دارند. همین ریزریزها هم می‌تواند درصد بالایی بشود.»

حسین فقیهی می‌گوید که مساله تقسیمات کشوری در برنامه‌های او نیست : «به این فکر نمی‌کنم که در منطقه ما کجا باید شهرستان بشود و کجا باید بخش بشود. معتقدم این کار بر عهده واحد مربوطه در استانداری است. نماینده‌ای بگوید می‌خواهم فلان‌جا را شهرستان کنم، زهی خیال باطل.»

مسئول ستاد احمدی‌نژاد در انتخابات ۱۳۸۴ می‌گوید که به صورت تشکیلاتی به گروه احمدی‌نژاد مرتبط نیست، اما خود را از جنس او می‌داند: «کسی من را نمی‌شناسد. من با نام احمدی‌نژاد می‌خواهم بیایم. سیستم همین است، مسئول ستادش بوده‌ام. خدمات ایشان زیر زبان خیلی‌ها است. سال‌های آخر یک سری اتفاقات افتاد که ما هم مکدریم. دوست دارم کسانی باشند که از جنس کار باشند و از جنس حرکت باشند، نه مثل دولت روحانی که فقط فرضیه است و کلمه است و فقط کلید لعنتی که روی هیچ دری سوار نمی‌شود.»

1394 Majles Faghihi (5) 1394 Majles Faghihi (3)

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

14 نظر

  1. درود بر احمدی نژاد،مردی از جنس مردم
    احمدی نژاد و خاتمی دو رئیس جمهور با برنامه ما بودند.برخلاف روحانی که تاکنون برنامه خاصی نداشته است. کارهای خوب احمدی نژاد آن قدر هست که کسی نتواند آن را نادیده بگیرد.نمی دانم چقدر حسین به تفکر احمدی نژاد نزدیک است ولی ما از حامیان تفکر احمدی نژادیم.

  2. دوره احمدی نژاد سر اومد . فکر نکنم این نوع تفکر دیگه رای بیاره… البته این نظر منه . طرفدار طیف خاصی هم نیستم.

  3. جناب استاد فقیهی. آنچه داده های مختلف ، اعم از مطبوعاتی و علمی به ما میدهد گویای آن است که بخش اعظمی از مشکلات چند سال آخر کشور در دوره دکتر احمدی نژاد ریشه در اشتباهات راه بردی سال های قبل داشته . از جمله وضعیت تورم رکودی که دولت یازدهم را به مخمصه انداخته است.
    نکته ای که جناب عالی در مورد تقسیمات کشوری فرموده اید بسیار بجا است.

  4. حسین فقیهی برای رای آوردن یانیاوردن نیامده برای لبیک به ولی امرش وخدمت به خلق خداآمده .اگرشهداهم مثل شمافکرمی کردندحتماالان وضع جوردیگری بود واقع بین و..

  5. هرچند احمدی نژاد دوسال آخر ریاست جمهوریش رو خراب کرد ولی تو شش سال قبل انقدر کار کرد که اصلا امکان نادیده گرفتنش نیست!

  6. خدمت همه بازدیدکنندگان عرض ادب دارم

    ممنون تمام دوستانی که لطف کردند کامنت گذاشتند هستم و همچنین متشکر از مدیران فرهیخته گریشنا …

    بنده خود را نماینده طیف اصولگرایان می دانم هر آنچه اصولگرایان فرهیخته تری در شهر وجود دارند .

    بحث طرفداری از احمدی نژاد بحث طرفداری از نگرش ایشان هست نه خود شخص ایشان

    در مورد مشکلات دو سال اخر ایشان دل خیلی ها به درد اورد و من نیز مستثنا نیستم …
    در جلسه ابی با حضور معاون ایشان به نمایندگی از ستادها به ایشان با جدیت برخورد کردم و…

    در زمان تبلیغات حرفهای زیادی با مردم و مدیران نظام دارم …

    یقینا با هیات پیگیری همراه هستم باامید به اینکه بهترین تصمیم گرفته شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 نظر
scroll to top