بستن

تقدیر دانشگاه شهید محلاتی قم از کتاب پژوهشگر گراشی

هفت‌برکه (گریشنا): کتاب «توانمند سازی منابع انسانی در نظام ارزشی اسلام» جدیدترین اثر دکتر امیرحمزه مهرابی، به عنوان کتاب برتر هفته پژوهش معرفی شد.

همه ساله به مناسبت هفته پژوهش، آیین تجلیل از برترین‌های پژوهشی در مراکز و مجامع مختلف دانشگاهی و تحقیقاتی برگزار می‌شود . امسال نیز در استان قم در هفته پژوهش از پژوهش گران و مخترعین در بخشهای مختلف (کتاب، مقاله، پایان نامه ، اختراع و ابتکار و…) تقدیر شد. از بین آثار رسیده به دبیر خانه گرامی‌داشت هفته پژوهش، در بخش اساتید و اعضاء هیات علمی دانشگاه شهید محلاتی، کتاب دکتر مهرابی با کسب رتبه نخست، به عنوان کتاب برتر معرفی و از وی تقدیر شد.

کتاب «توانمندسازی منابع انسانی در نظام ارزشی اسلام» به صورت مشترک از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در ۳۵۴ صفحه به چاب رسیده است. این چهارمین کتاب دکتر مهرابی است.

دکتر امیر حمزه مهرابی در حال حاضر رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم است و افتخاراتی مثل پژوهشگر برتر در سال ۹۲، مقاله برتر در سالهای ۹۱، ۹۰، ۸۸، ۸۶، ۸۴ و ۸۲ و پایان نامه برتر دوره دکتری دانشگاه تهران را در کارنامه خود دارد.

mehrabi

 

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

3 نظر

  1. سلام ضمن تبریک به همشهریان عزیز گراشی و جناب دکتر مهرابی
    .اقای دکتر چقدر بعضی ها از امدن شما واهمه دارند .خوب حق هم دارند پاد زهر اگر چه تن را شفا میدهد اما زهرها را نابود میکند.زهرها ومیکربها باید هم تن و بدنشان بلرزد .
    هر چند که میدانم هیچ میلی به این کارها نداری اما یک روز باید بیایی تا مردم منطقه طعم صداقت ،صمیمیت .درایت و همبستگی را بچشند .

  2. استاد مهرابی از افتخارات گراش اند. گراش به شدت منتظر گسترش فعالیت ایشان در شهر و منتطقه است. مراسمی که در محرم به همت ایشان در گراش برپا میشود نقش موثری در هدایت افکار جوانان شهر دارد .

  3. باسلام خدمت فرهیخته گرامی جناب استاد مهرابی ما هم به نوبه خود این موفقیت را تبریک عرض نموده وتوفیقات روزافزون در عرصه های مختلف علمی وپژوهشی از درگاه ایزد منان برای جنابعالی مسئلت داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top