بستن

میرزا خلیل بهمنی: به دولت گرایش دارم/ با کارگروه هماهنگ هستم

هفت‌برکه (گریشنا): دکتر میرزاخلیل بهمنی، رییس پیشین دانشکده علوم پزشکی گراش، آخر وقت سه‌شنبه اول دی‌ماه، نامزد رقابت‌های انتخاباتی مجلس دهم شد.

به گزارش هفت‌برکه، میرزاخلیل بهمنی بعد از  ریاست دانشکده علوم پزشکی گراش به دنبال راه یافتن به مجلس شورای اسلامی است. دکتر بهمنی می‌گوید: «با توجه به این که حکم من به عنوان سرپرست دانشکده بود، مشکلی برای ثبت‌نام در انتخابات نداشتم.» دکتر بهمنی در این سال‌ها بیشتر به عنوان چهره‌ای دانشگاهی شناخته شده است که عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع) بود. او دو دوره ریاست دانشکده گراش را بر عهده داشت و در حال حاضر در ۵۷ سالگی با مدرک دکترای تخصصی (Ph.D) ویروس‌شناسی پزشکی، عضو هیات علمی دانشکده علوم پزشکی گراش و رییس مرکز تحقیقات این دانشکده است.

دکتر بهمنی خود را از حامیان دولت می‌داند: «من به صورت مستقل وارد شده‌ام، اما از مدیران دولت تدبیر و امید بوده‌ام و به این دولت گرایش دارم.» بهمنی می‌گوید صحبت کردن در مورد لیست‌های انتخاباتی زود است: «بعد از مشورت با دوستان در این مورد تصمیم می‌گیرم.»

دکتر بهمنی انگیزه اصلی خود را خدمت به مردم می‌داند: «با توجه به این که منطقه لارستان، خنج و گراش پتانسیل بالایی برای رشد و پیشرفت دارد، باید بتوانیم شاخص‌های توسعه را در این منطقه پیاده کنیم.»

دکتر بهمنی در مورد احتمال اجماع، خود را تابع تصمیمات کارگروه انتخاباتی گراش می‌داند: «در نهایت من باید نماینده مردم باشم و خواسته مردم برای من بسیار بسیار باارزش است. معتقدم مردم دارای عقل و شعور هستند و مسائل را به خوبی می‌فهمند. قطعا با این کارگروه به عنوان نمایندگان مردم همکاری صددرصد دارم. نظر کارگروه هر چه باشد با هم هماهنگ خواهیم بود.»

Bahmani (2) BahMani

 

4 نظر

  1. حقا ایشان آدم با سوادی هستند. موضع گیری سیاسی مشخص و مصلحت اندیشی ایشان نیز قابل تقدیر است. اما متاسفانه مردم هنوز در مورد رفتن ایشان از بخش بهداشت گراش را نمیدانند.

  2. ای کاش ملت گراش سطح علم و سواد رو در نظر بگیرن… درود بر شخص فرهیخته ای مثل دکتر بهمنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top