بستن

۹۰۰ میلیون تومان دیگر برای ساخت مجتمع اداری

هفت برکه(گریشنا): فرماندار گراش به منظور بررسی پیشرفت طرح‌های عمرانی شهرستان به همراه مدیر کل راه و شهرسازی لارستان و رئیس اداره راه و شهرسازی گراش از پروژه ساخت مجتمع اداری شهرستان بازدید و از اختصاص نهصد میلیون تومان اعتبار به این بخش خبر داد.
به گزارش دفتر فرمانداری، فرماندار گفت:«در راستای تکمیل این طرح نهصد میلیون تومان از محل اعتبارات مصوب سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان گراش برای این پروژه اختصاص یافته است.»
اصغر فرودی با بیان این که ساخت این پروژه اولویت مهم برای توسعه زیرساخت‌های اداری شهرستان است، گفت:«این مجتمع با زیربنای بالغ بر پنج هزار متر مربع در حال احداث است که می‌توان شانزده اداره در این مجتمع مستقر کرد که عمده اعتبار آن از محل شهرستان‌های تازه تاسیس تامین خواهد شد.»
وی مشکلات زیرساختی ادارات گراش را مورد بررسی قرار داد و خواستار تسریع در ساخت مجتمع اداری شهرستان شد و افزود:«شهرستان گراش از شهرستان‌های نوپای استان فارس است به همین خاطر باید مورد توجه بیشتر مسئولین قرار بگیرد.»
فرودی در این بازدید ضمن ارزیابی روند پیشرفت پروژه از مدیر کل راه و شهرسازی لارستان و رئیس اداره راه و شهرسازی گراش تشکر کرد.

edari1

edari

 

 

 

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

4 نظر

  1. این همه پول هست که صرف هزار و یک هزینه ی بجا و نابجا بشه،ولی متعجبم که چرا بحث رودخانه کندوران ک پیش میاد بودجه به ته میرسه؟
    عکسای روز بارونی رو از این رودخانه براتون میفرستم،واقعا جای تاسف داره.جناب شهردار شما تشریف بیارین و این رودخانه رو سامان بدین خودم قول میدم کل شهر رو بنر بزنم که شهردار به قولش وفا کرده و همه مطلع بشن مث باقی کارها ک تا توی دید عموم نباشه شماها فکری به حالش نمیکنین

  2. مدیریت برج میلاد قشم مدت ده ساله که ساخت این برج به تاخیر افتاده کی قراره تموم بشه صمن اینکه قرار بوده ۵ سال پیش تحویل داده بشه در شرایطی که کل پول برای خرید پرداخت شده واقعا دیگه تا کی؟چقدر انتطار خوب قبلا هم گفته باشیم چه ف قی کرده یا میکنه یک جواب مناسب دادن مردن داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top