بستن

پیراهن سی‌ساله‌ی میدان‌های شهر عوض می‌شود

گریشنا: عملیات نوسازی و لایه‌برداری میدان‌های شهید بهشتی، شهید برزگران و شهید بهشتی تا بازار مرکزی زیر نظر شهرداری و شورا آغاز شد.

به گزارش گریشنا؛ با اجرای این طرح، عملیات به‌سازی آسفالت دو میدان اصلی شهر گراش تکمیل می‌شود و در مرحله بعد نوسازی آسفالت بلوار سرداران شهید به عنوان کمربندی فعلی شهر انجام خواهد شد. آسفالت این معابر در دهه شصت و دوران شهرداری اسماعیل‌نژاد انجام شده است و بعد از سی سال نیاز به به‌سازی دارد.

عبدالرضا هرمزی نایب رییس و سخنگوی شورای اسلامی شهر گراش در مورد نحوه اجرای طرح می‌گوید: «با نظر کارشناسان، این سه محل زیرسازی خوبی دارد و برای جلوگیری از صرف هزینه‌های اضافی، تنها به نوسازی و لایه‌برداری بسنده شده است. این عملیات از پنجم آبان شروع شده و پیش‌بینی می‌شود طی بیست روز آینده به اتمام برسد.»

نایب‌رییس شورای شهر با تشکر از صبر و حوصله شهروندان تاکید کرد: «در طول مدت اجرای طرح، هدف این است که ضمن نوسازی زیرساخت‌های شهری، در زندگی روزمره مردم نیز اخلالی ایجاد نشود. به خاطر همین به شهرداری و پیمانکار تاکید کرده‌ایم که عملیات نوسازی در کم‌ترین زمان و بیشترین ساعت کاری ممکن انجام شود تا رفت و آمد مردم دچار وقفه نگردد.»

 مهندس اسدی، مسئول واحد عمران شهرداری، در گفتگو با گریشنا در مورد هزینه‌های نوسازی آسفالت معابر گفت: «هزینه‌ی لایه‌برداری اطراف میدان شهید بهشتی به مساحت دو هزار متر، پنجاه میلیون تومان پیش‌بینی شده است. لایه‌برداری میدان شهید برزگران نیز به مساحت چهار هزار متر، صد میلیون تومان هزینه خواهد داشت و باند چهار متری فلکه شهید بهشتی به سمت بازار مرکزی به مساحت هزار و پانصد متر، سی‌وپنج میلیون تومان هزینه‌ در بر دارد. در مجموع در این فاز طرح بهسازی آسفالت معابر حدود ۱۸۵ میلیون تومان هزینه پیش‌بینی شده است. این هزینه‌ها تنها مربوط به لایه‌برداری آسفالت است و عملیات روکش آسفالت نیز در روزهای آینده انجام خواهد شد.»

behsazi3

 

 

8 نظر

  1. به جای تعویض آسفالت میدان شهید برزگران بهتر نبود ابتدا طرحی برای این میدان ریخته شود که خطرات این میدان برطرف شود سپس آسفالت تعویض شود که باعث خرج های دو برابر نشود.

  2. به نظر من کار رو باید از اول شب شروع کنن تا صبح .هم رفت و امد ماشینها کمتره و هوا خنکتر که باعث نمیشه قیر به ماشینهامون بچسبه ?

  3. کار خوبیه فقط دست انداز فراموش نشه!!!
    آقای شهردار، اگه این کامنت رو میخونی، قول و وعده هایی که حضورا بابت شهرک ایمان داده بودید، باد هوا؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top