بستن

معلمان‌ فداغی روی سکوی نایب قهرمانی فوتسال فرهنگیان فارس

گریشنا: فرهنگیان فوتسالیست فداغی با حضور در مسابقات استانی فوتسال، به مقام نایب‌قهرمانی رسیدند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش؛ یک دوره مسابقات فوتسال فرهنگیان استان فارس در شیراز برگزار شد که در نهایت تیم فوتسال ناحیه ۴ شیراز به مقام اول رسیدند و فرهنگیان فوتسالیست نماینده‌ی شهرستان گراش حائز مقام دوم شدند.
به گفته کریم دهقانی، کارشناس تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش، تیم فوتسال فرهنگیان شهرستان گراش، پس از سه برد متوالی و یک تساوی به عنوان تیم اول گروه صعود کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرد.
فرهنگیان گراش در اولین بازی با چهار گل تیم فرهنگیان فرگ را شکست داد و در بازی دوم نیز ماهور میلاتی را با هفت گل در هم کوبید. در بازی سوم علی‌رغم شایستگی در مقابل رستم به تساوی یک بر یک دست یافت و در بازی چهارم با نتیجه شش بر چهار، تیم بوانات را با شکست روبه‌رو کرد. این تیم مقتدر، در بازی نیمه‌نهایی نیز تیم دشمن‌زیاری را با نتیجه سه بر دو در ضربات پنالتی مغلوب و یه فینال راه پیدا کرد.
در بازی پایانی، تیم گراش علی‌رغم شایستگی که تا دقایق پایانی بازی مساوی پیش می‌رفت با نتیجه سه بر دو در مقابل تیم قدرتمند ناحیه ۴ شیراز با شکست روبه‌رو شد و برای اولین بار نایب قهرمان مسابقات فوتسال فرهنگیان استان فارس شد.

footsal2

 

3 نظر

  1. سلام
    تشکر از جناب شاه محمدی عزیز
    اینجانب نیز به نمایندگی از فرهنگیان فداغ از همشهریان گرامی و جناب آقای دهقانی کارشناس تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش تقدیر و تشکر می کنم و کسب این مقام را در سطح استان به بازیکنان خوب و متحد و عوامل تیم تبریک می گویم.
    با آرزوی بهترین بودن و بهترین ماندن در تمام عرصه های زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top