بستن

دختران شناگر ۵ مدال از مسابقات استانی صید کردند

گریشنا: تیم شنای آبشار اندیشه با حضور در مسابقات شنای بانوان استان فارس موفق به کسب دو مدال انفرادی و سه مقام تیمی شد.
به گزارش روابط‌ عمومی هیات شنای شهرستان گراش؛مسابقات شنا بانوان استان فارس به میزبانی شیراز شنبه، هفدهم مرداد ماه با حضور تیم‌های شیراز، فسا، گراش، مرودشت، آباده، سپیدان، اقلید و لار برگزار شد. شناگران در چهار رده‌ی سنی ۸تا۱۰ سال، ۱۱تا۱۲ سال، ۱۳تا۱۴، و ۱۵ سال رقابت کردند.
تیم شنای آبشار اندیشه گراش که با مربیگری افسانه محسنی و صدیقه شیردم و سرپرستی شهناز حسن‌زاده در این دوره شرکت کرد و توانست دو مدال انفرادی و سه مقام تیمی را از‌آن خود کند.
در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال در ماده ۴۰*۵۰ متر آزاد تیمی، تیم شیراز مقام اول، گراش مقام دوم و سپیدان مقام سوم را به دست آورد. 
در رده سنی ۱۵ سال به‌بالا در ماده ۴۰*۵۰ متر آزاد تیمی  و  ۴۰*۵۰ متر مختلط تیمی، تیم شیراز به مقام اول رسید آباده مقام دوم را کسب کرد و گراش بر سکوی سوم ایستاد. رویا کریم‌زاده مقام سوم انفرادی در ماده ۲۰۰ متر آزاد را ازآن خود کرد.انسیه حسنی مقام سوم انفرادی را در ماده ۱۰۰ متر کرال سینه را به دست آورد.
نازنین بیگدلی، سعیده کشوری، آیگین کاظمی‌زاد، طاهره موسوی و هدی بیگدلی شناگران رده سنی ۱۵ سال به‌بالا را تشکیل دادند.انسیه حسنی، مریم امیدوار، یاسمین زینالی، لیلا حسین‌شیری و حدیث حسین‌شیری شناگران رده سنی ۱۳تا۱۴ سال را تشکیل دادند.
shena1
 

1 نظر

  1. با سلام
    تبریک تبریک!!
    ان شالله بازم از این موفقیتهای شیرین بلکه بیشتر کسب کنید هم باعث اعتماد به نفس بالای خودتون بشه, هم افتخار خانواده هاتون و هم نام شهرستان خودمون گراش بیشتر بدرخشه.
    مرحبا به پشتکار و شجاعتتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top