بستن

سفر حافظان به شهر حافظ

گریشنا: حافظان قرآنی عضو جمعیت هلال‌احمر شهرستان گراش در یک اردوی دو روزه به شیراز سفر کردند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گراش؛ غلامرضا محسنی با اعلام این خبر گفت:«به منظور قدردانی از زحمات حافظین قرآن عضو سازمان جوانان و در راستای اجرای طرح تابستانی نشاط و امید (غنی‌سازی اوقات فراغت اعضاء سازمان جوانان) با همکاری مجمع‌القرآن فاطمیون این شهرستان اردوی سیاحتی زیارتی به مدت دو روز از تاریخ شانزدهم تا هفدهم مرداد ماه، ویژه بیست نفر از اعضاء خواهر که تحت آموزش آن مرکز، موفق به حفظ قرآن شده‌اند، در شیراز برگزار شد.»

رئیس جمعیت هلال‌احمر گراش به حضور اعضاء در جمعیت هلال احمر فارس و دیدار آنان با حجت‌الاسلام و المسلمین قاسمی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر فارس، خلیلی؛ مشاور اجرایی مدیر عامل و تجلی؛ معاون امور جوانان و قهرمانی و مسئول روابط عمومی هلال احمر فارس اشاره کرد.

محسنی در ادامه ضمن قدردانی از مدیریت مجمع القرآن فاطمیون شهرستان گراش در برپایی این اردو گفت:«در این سفربرنامه‌های متعددی از قبیل؛ زیارت حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) و بازدید از مکان‌های تفریحی آرامگاه حافظ، باغ عفیف آباد، ارگ کریم‌خانی به اجرا درآمد.»

ghorhan12

 

7 نظر

  1. خبلی بد تیتر میزنید. قرار نیست که تمام تیتراتون فانتزی باشه.به نظر میرسه همش دنبال این هستین که تیتر خلق کنید که اصلا هم موفق نیستید توو این زمینه.بهتره گاهی اوقات تیتراتون رسمی یا ساده باشه.
    البته نباید منکر زحماتتون شد.ممنون از زحماتی که میکشید.

  2. یه انتقاد دارم امیدوارم منتشرش کنین

    تیتراتون دیگه واقعا داره خسته کننده و جلف میشه همش میخوایین تیترای جلوه دار بزنین و حماسیش کنین

    یکم هم ساده گرایی چیز خوبیه همش نباید تیترا ایهام داشته باشه که

    ولی بازم ممنون از زحماتتون

  3. سلام
    گریشنا این خبر رو از کجا آوردید؟
    تحقیق کردید؟
    اینها که حافظان مدرسه شبانه روزی مجمع القرآن فاطمیونند.
    یه جوری خبر زدید که اینها حافظان هلال احمرند.
    در صورتی که هیچ ربطی به هلال احمر نداره و فقط در اردوی یک روزه هلال احمر شرکت کرده اند.در صورتی که هیچکدام از اینها عضو علال احمر هم نیستند.
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top