بستن

تب والیبال فروکش نمی‌کند: زیرگروه لیگ در راه است

گریشنا: شب گذشته و با حضور رییس هیات والیبال شهرستان گراش، مراسم قرعه‌کشی مسابقات زیرگروه لیگ گراش با حضور هشت تیم (مرکزی الف و ب، شهبازجوان، شهیدان حسن‌زاده، نگارسنگ، هخامنش، مهر و ستاره) برگزار گردید.

به گزارش هیات والیبال، این مسابقات به صورت دو گروه چهار تیمی برگزار می‌گردد، و تیم‌های مرکزی الف، مرکزی ب، شهیدان حسن‌زاده، و هخامنش در گروه اول؛ و تیم‌های نگارسنگ، مهر، ستاره و شهباز جوان در گروه دوم جای دارند. از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند و تیم‌های اول تا سوم مسابقات جواز صعود به لیگ برتر را به دست می‌آورند. سیستم بازی‌ها به صورت ثابت برگزار می‌شود و حتی‌الامکان از بازیکنانی که در مسابقات باشگاهی که هفته گذشته به پایان رسید حضور داشتند، بیش از دو نفر استفاده نشود. این مسابقات در مدرسه در حال ساخت شهیدان بهمنی، واقع در بلوار الله‌قلی‌خان (روبه‌روی ترمینال) برگزار می‌شود و محمد زارعی مسئول برگزاری است. تاریخ شروع مسابقات و ساعت آنها متعاقبا اعلام خواهد شد.

محسن افشار، رییس هیات والیبال، که با حضور خود به جلسه‌ی قرعه‌کشی در کنار زمین والیبال رسمیت بخشیده بود، در شروع جلسه ضمن تشکر از زارعی و سرپرست تیم‌ها اظهار داشت: «چشم اندازی روشن در انتظار والیبال گراش خواهد بود. حسن چنین مسابقاتی، ظهور استعدادهای والیبالی است که می‌تواند به والیبال شهر کمک کند. علاوه بر این، هر چه بیشتر به ورزش برسیم، شهر سالم‌تری خواهیم داشت و هر چه شهر سالم‌تر باشد، جرایم کمتری هم رخ می‌دهد. من خوشحال‌ام که عده‌ای علاقه‌مند در این شهر هستند که نمی‌گذارند والیبال از تب و تاب بیفتد.»

افشار در مورد محله‌ای بودن این مسابقات هم اظهار کرد: «نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که قطعاً تیم‌های محله‌ای بیشتری وجود دارند؛ ولی آقای زارعی که خودشان علاقه‌مندند و مسئول برگزاری این مسابقات هم هستند، از طرف تیم‌های شرکت‌کننده درخواست دادند که فقط کسانی که هر شب در این زمین بازی می‌کنند در مسابقات حضور داشته باشند. انشاء الله در آینده‌ای نزدیک برای بقیه محلات هم برگزار می‌شود. به نظر من اگر سایر محلات هم با هم هماهنگ کنند، می‌شود برنامه‌ریزی کرد که بقیه تیم‌ها هم در جای دیگری مسابقه برگزار کنند.»

رییس هیات والیبال با اشاره به پویایی و تب و تاب والیبال در شهر، درخواستی جدی از مسئولین نیز دارد: «با توجه به استعداد و علاقه‌مندی زیاد جوانان شهرمان، امیدوارم مسئولین به فکر یک سالن اختصاصی والیبال در آینده‌ی نزدیک باشند.»

Jalaseh Volleyball

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top