بستن

بهزیستی: ما متولی مهد کودک‌ها هستیم

گریشنا:سرپرست اداره‌ی بهزیستی شهرستان گراش طی نامه‌ای این اداره را متولی پذیرش کودکان پنج تا شش ساله در مهد‌کودک‌ها دانست و اشاره داشت اداره‌ی آموزش و پرورش نمی‌تواند مهد‌کودک‌های تحت نظارت این سازمان را مکلف به اخذ مجوز کند.

طی تماسی که با اداره‌ی آموزش و پرورش داشتیم این اداره جوابیه‌ی خود را در این مورد در روز‌های آتی برای گریشنا ارسال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گریشنا: پیش از این، اداره‌ی آموزش و پرورش در خبری نسبت به ثبت‌نام نوآموزان در مراکز پیش‌دبستانی غیر مجاز هشدار داده و مراکز پیش‌دبستانی دارای مجوز رسمی را معرفی کرده بود و از مهد‌کودک‌های فعال خواسته بود تا سریع‌تر نسبت به اخد مجوز اقدام کنند.

سعید حاجی حسینی، سرپرست اداره‌ی بهزیستی شهرستان گراش با ارسال نامه‌ای به انضمام اطلاعیه‌ای از مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به مورد تایید قرار نگرفتن لایحه‌ی دائمی شدن قانون تاسیس مدارس غیر دولتی که بخش پیش‌دبستانی نیز در این قانون قید شده بود توسط شورای نگهبان و غیر قانونی دانستن ممانعت آموزش و پرورش از ثبت‌نام کودکان کلاس اول که دوره‌ی پیش‌دبستانی را در مهد کودک گذرانده‌اند، متولی صدور مجوز، نظارت و راهبری مهد‌کودک از سن شش ماه تا شش سالگی شد.

BEHZESTI4

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top