بستن

این ‌بار سارقین منزل ناکام شدند

گریشنا: سه روز بعد از انتشار خبر سرقت چهل میلیونی از یک منزل در گراش، سرقت دوم با حضور به موقع اهالی خانه‌ای در بلوار شهیدان بندی ناتمام ماند.

به گزارش خبرنگار گریشنا؛ این خانه متعلق به دهباشی باختر است که در حال حاضر برای کسب و کار ساکن دبی است. این اتفاق دیشب، بیست‌ودوم خرداد ماه، بعد از اذان مغرب و عشا به وقوع پیوست. خواهر صاحب‌خانه که در این منزل سکونت دارد، حادثه را اینطور شرح می‌دهد: «برای اقامه‌ی نماز مغرب و عشا به مسجد محله به اسم مسجد حضرت خدیجه کبری (س) رفتم، به خانه که برگشتم، با وجود داشتن کلید، تلاش‌ام برای باز کردن در منزل بی‌نتیجه بود. به خانه‌ی پدر شوهرم که یک کوچه پایین‌تر بود رفتم و از برادر شوهرم خواستم تا در خانه را باز کند.

او از طریق ساختمان نیمه‌تمامی که جنب منزل قرار داشت از دیوار بالا رفت و در را باز کرد. پشت بند در را بسته بودند و کیفی با محتویاتی چون آچار و مفتول وسط حیاط از سارقین جا مانده بود. سارقین قفل‌های مخفی خانه را خراب کرده بودند و همه‌ی چراغ‌ها روشن و وسایل خانه را به هم ریخته بودند. گاو صندوق را به وسط اتاق کشیده و در آن را به صورت نیمه‌کاره باز کرده بودند و به نظر می‌رسد با رسیدن من آن را نیمه‌کاره رها کرده و پا به فرار گذاشته‌اند.

فکر می‌کنم سارقین نیز از طریق ساختمان نیمه‌تمامی که کنار خانه است توانسته‌اند وارد منزل شوند. با نیروی انتظامی تماس گرفتیم و نیروی آگاهی با برداشتن وسایلی که از سارقین به جا مانده بود و انگشت‌نگاری، تحقیقات‌شان را برای به دام انداختن مجرمین شروع کردند.»

0x45185f5f78b13d78_0

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

4 نظر

  1. ای اسلام اسلام میکنن کاش قانون اسلام درمورد دزدی اجرا میکردن و دیگه کسی جرا دزدی نداشت دزدی از یطرف اختلاسهای چندصد میلیاردی کاری باهوشن ندارن دیگه چه توقعی از این برخوردهاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top