بستن

جمالی چهارمین پینگ‌پنگ‌باز برتر نونهالان فارس

گریشنا: امیررضا جمالی در دسته برتر نونهالان تنیس روی میز استان به مقام چهارم رسید.
به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز؛ مسابقات آزاد و رده بندی دسته برتر تنیس روی میز نونهالان استان فارس (طرح آینده سازان) با حضور چهل و سه بازیکن از شهرستان‌های شیراز،گراش، داراب، مرودشت و فیروزآباد در خانه پینگ پنگ شیراز برگزار شد.
در مسابقات آزاد که به صورت دو حذفی برگزار شد، امیررضا جمالی از گراش توانست با چهار برد متوالی و بدون شکست به دسته برتر راه یابد.
در دسته برتر این رقابت‌ها پرهام فهام، امیررضا سعیدی، امیررضا حیوی حقیقی، امیررضا رئیسی، پارسا سهرابی و احسان شریفی همگی از شیراز و محمدجواد ملک‌زاده از داراب به اضافه امیررضا جمالی از گراش به صورت دوره‌ای باهم به رقابت پرداختند که پس از ۲۸ مسابقه دسته برتر امیررضا جمالی توانست با چهار برد و سه شکست و ۱۱ امتیاز مقام چهارم این دوره را به دست آورد و در دسته برتر باقی بماند.
در این مسابقات به ترتیب پرهام فهام، پارسا سهرابی، امیررضا سعیدی، امیررضا جمالی و امیر‌رضا حیوی حقیقی؛ مقام اول تا پنجم را به دست آوردند.
نفرات اول تا پنجم در دسته برتر باقی ماندند و نفرات ششم تا هشتم به رقابت‌های آزاد سقوط کردند.
نفرات اعزامی گراش را امیررضا جمالی، محمدحسن سبزواری، عادل نجاتی، سیدمحمد محقق، علیرضا باقرزاده، فرهاد وقارفرد،حسن خواجی و علیرضا سبزواری به مربیگری حسین درویشی و مرتضی موغلی تشکیل داده بودند.

همچنین در ادامه‌ی این مسابقات مسعود درویشی و محمدمهدی آخوندی به مربیگری مرتضی موغلی جهت شرکت در رقابت‌های دوبل بزرگسالان استان فارس که روز جمعه در خانه پینگ‌پنگ شیراز برگزارشد اعزام شدند.

آخوندی، درویشی و جمالی در راه رقابت‌های جشنواره برترین بازیکنان فارس و محمدمهدی آخوندی، مسعود درویشی و امیررضا جمالی می بایست روز شنبه در رقابت‌های جشنواره برترین‌های خردسالان، نونهالان و نوجوانان تنیس روی میز فارس با رقیبان خود به رقابت بپردازند. بیست و چهار بازیکن برتر استان در سه رده سنی از سوی هیات تنیس روی میز فارس به این جشنواره دعوت شدند.
gamali

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top