IMG 1158دانش‌آموزان آموزشگاه شادروان کریمیان به مناسبت هفته سلامت در برنامه غذای سالم شرکت کردند. به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، روز دوشنبه ۲۱ فروردین، بچه‌های این آموزشگاه در برنامه پیاده‌روی به مناسبت هفته سلامت به دانشگده علوم پزشکی رفتند. دانش‌آموزان در برنامه پیاده‌روی از مدرسه تا دانشکده شرکت کردند که از طرف دانشکده علوم پزشکی هدایایی به آنان داده شد. پس از ورود دانش آموزان، جعفری رابط هفته سلامت و معاونت پژوهشی به صحبت مورد هفته سلامت برای دانش آموزان پرداخت و پس از آن نیز دانش آموزان با حضور مربیان و معلمان خود صبحانه را در دانشکده میل کردند.

خانم ناصری، معاونت پرورشی آموزشگاه کریمیان درباره برنامه این روز توضیح داد: سالن اجتماعات آموزشگاه به مناسبت این هفته محل برگزاری نمایشگا غذای سالم بود. پس از بازگشت دانش‌آموزان از دانشکده، والدین آنها این‌بار در حیاط مدرسه به تهیه غذای محلی پرداختند و بچه‌ها ناهار این روز را در کنار والدین و مربیان خود در مدرسه صرف کردند. در پایان این برنامه هم تنقلات و خوردنی‌های غیرسالم در برنامه‌ای نمادین آتش زده شد.

هر چند آموزشگاه شادروان کریمیان از لحاظ وضعیت ساختمان شرایط مطلوبی ندارد، اما جزو معدود مدارس شهر است که تقریبا در تمام مناسبت‌ها برنامه‌های متنوعی را تدارک می‌بیند.