گریشنا: موسسهی کاریابی کارگستر، کار خود را در زمینهی ارائهی خدمات به کارفرمایان و جویندگان کار، شروع کرد.
به گزارش خبرنگار گریشنا؛ مراسم افتتاح این موسسه امروز بیستویکم فروردین ماه با حضور بخشدار مرکزی در دفتر کاریابی برگزار شد. جعفر اژدری مدیریت این موسسه را برعهده دارد. او متولد ۱۳۶۱ و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و کارشناسی برق است. اژدری پیش از این در دفتر پیشخوان دولت، موسسهی طه و کانون کاداگ فعالیت داشته است و سال گذشته نیز به عنوان دبیر کارگروه اشتغال در بخش فارغالتحصیلان حضور داشته و همچنین به عنوان مدرس در دانشگاه آزاد گراش نیز مشغول به کار بوده است.
او بعد از خوشآمدگویی به حاضرین بر نیاز به راهاندازی این موسسه تاکید کرد و گفت: «بر اساس پیشنهادی که یک سال و نیم پیش در جلسهی کارگروه اشتغال فرمانداری مبنی بر راهاندازی ادارهی کاریابی در شهرستان گراش شد، پیگیریهای خود را برای گرفتن مجوز شروع کردیم و با همکاری فرمانداری و همچنین انجام مکاتباتی با استان و مراکز مربوطه موفق به اخذ مجوز شدیم.»
او در ادامه در تشریح فعالیتهای این موسسه گفت: «مهمترین وظیفهی موسسات کاریابی ایجاد ارتباط بین کارجو و کارفرما است. کارجویان با معرفی خود به موسسه و پر کردن فرم مشخصات فردی، تحصیلی، علمی و فنی به عنوان نیروهای در دسترس، مشخصات خود را در سامانهی کاریابی ثبت میکنند. و کارفرمایانی که به دنبال نیروی کار هستند نیز گزینههای مورد نظر خود را از بین اطلاعاتی که موسسه در اختیار آنها قرار خواهد داد، انتخاب میکنند تا هم کارجو در زمینه انتخاب شغل و هم کارفرما در زمینهی انتخاب نیروی کار موثر، بهترین و مناسبترین گزینهها را در دسترس داشته باشند.»
اژدری ادامه داد: «از دیگر خدمات این موسسه میتوان به مشاورههای شغلی متناسب با شغل کارفرما، صدور معرفینامه برای تامین اجتماعی و معرفی کارجویان فاقد مهارت به موسسات فنی و حرفهای و همچنین افزایش مهارت افراد شاغل با معرفی آنان به موسسات آموزشی اشاره کرد.»
اژدری با بیان این موضوع که امیدواریم بتوانیم با همکاری دوستان خدمات تاثیرگذاری در شهرستان داشته باشیم، صحبتهایش را به پایان رساند.
عبدالله فضلی، بخشدار مرکزی در این جلسه گفت: «ما به این کار با دید کار خیراندیشانه نگاه میکنیم و جدا از بحث درآمدزایی آن، نیت معنوی آن نیز قابل توجه است که با ایجاد فرصت شغلی برای جویندگان کار به خصوص جوانان، تلاش دارید تا مشکلات بیکاری را از سر راه بردارید.»
موسسه کاریابی و مشاوره شغلی در خیابان امام، طبقه فوقانی داروخانه دکتر فانی قرار دارد. این موسسه روزانه از ساعت هشت و سی دقیقه تا ۱۳ و سی دقیقه فعال است. جویندگان کار، کارفرمایان و همچنین فعالین بازار کار میتوانند با شماره تلفن ۵۲۴۵۲۵۱۳ با این موسسه تماس بگیرند.
به گزارش تسنیم بر اساس تعرفه وزارت کار و امور اجتماعی، ثبتنام کارجویان با هزینه ۱۳ هزار تومان در موسسات کاریابی انجام میشود. در صورت نهایی شدن اشتغال نیز نیمی از حقوق یک ماه به عنوان حقالزحمه به موسسه پرداخت میشود.
شهروندگراشی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
سلام
به نظر شما در صورت نهایی شدن اشتغال نیز نیمی از حقوق یک ماه به عنوان حقالزحمه به موسسه پرداخت میشود. هزینه ی خیلی زیادی نیست واسه کارجو؟؟؟
حداقل یک سوم حقوق یه ماه میگفتین نه نیمی از حقوق یک ماه…
عبدالحمید
۲۳ فروردین ۱۳۹۴
حداقل کارشناس مسئول اشتغال کمیته امداد دعوت می کردید
عبدالحمید
۲۳ فروردین ۱۳۹۴
ببخشید مثل اینکه نامه به دست ما نرسیده
مسافر
۲۳ فروردین ۱۳۹۴
موسسه کاریابی و مشاوره شغلی در خیابان امام، طبقه فوقانی داروخانه دکتر فانی قرار دارد. این موسسه روزانه از ساعت هشت و سی دقیقه تا ۱۳ و سی دقیه فعال است. جویندگان کار، کارفرمایان و همچنین فعالین بازار کار میتوانند با شماره تلفن ۵۲۴۵۲۵۱۳ با این موسسه تماس
گراشی
۲۲ فروردین ۱۳۹۴
مگه فرمانداری نعطیل شده که تمام کارمنداش توی این افتتاحیه هستند
احمدرضا
۲۳ فروردین ۱۳۹۴
گراشی یعنی اینا همش کارمندای فرمانداری هستن؟حتما تاحالافرمانداری نرفتی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
۲۲ فروردین ۱۳۹۴
ﺪ . ﻣﻬﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﻭﻇﺎﯾﻒ
ﻣﺮﺍﮐﺰ ﮐﺎﺭﯾﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﺷﺮﺡ ﺯﯾﺮ ﺍﺳﺖ :
▪ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺟﺎﯾﺎﺑﯽ :
ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺟﺎﯾﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻣﻌﻤﻮﻝ ﺟﺰﺀ ﻻ ﯾﻨﻔﮏ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ
ﻫﺎﯼ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﮐﺎﺭﯾﺎﺑﯽ ﻭ ﺩﺭ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺍﺻﻠﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﺁﻧﻬﺎ
ﺍﺳﺖ . ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺟﺎﯾﺎﺑﯽ ﻣﺴﺘﻠﺰﻡ ﺗﻬﯿﻪ ﺍﻃﻼ ﻋﺎﺕ ﺍﺯ
ﺟﻮﯾﻨﺪﮔﺎﻥ ﺷﻐﻞ ﻭ ﮐﺎﺭﻓﺮﻣﺎﻫﺎﺳﺖ . ﺍﯾﻦ ﻧﻮﻉ ﺧﺪﻣﺎﺕ
ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎﯼ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺷﻐﻞ ﺭﺍ ﺷﺎﻣﻞ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ .
▪ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺑﻪ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻓﻨﯽ ﻭ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ﺑﺮﺍﯼ
ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻭﺭﻩ ﻫﺎﯼ ﺁﻣﻮﺯﺷﯽ :
ﻣﺮﺍﮐﺰ ﮐﺎﺭﯾﺎﺑﯽ ﻣﯽ ﮐﻮﺷﻨﺪ ﺗﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻧﯿﺮﻭﯼ
ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﺭﺗﻘﺎ ﺩﻫﻨﺪ ﺑﻪ ﻧﺤﻮﯼ ﮐﻪ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﮐﺎﺭ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ
ﮐﺴﺐ ﻣﻬﺎﺭﺕ ﻭ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﯿﺎﺯ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ ﻫﺎﯼ
ﻻ ﺯﻡ ﺭﺍ ﮐﺴﺐ ﮐﻨﻨﺪ . ﺍﺭﺗﻘﺎﯼ ﺑﻬﺮﻩ ﻭﺭﯼ ﻭ ﻣﻬﺎﺭﺕ
ﻧﯿﺮﻭﯼ ﮐﺎﺭ ﺩﺭ ﯾﺎﻓﺘﻦ ﺷﻐﻞ ﺑﻪ ﺟﻮﯾﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﺸﺎﻏﻞ ﮐﻤﮏ
ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣﯽ ﺭﻭﺩ ﮐﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﻣﻬﺎﺭﺕ ﻫﺎﯼ
ﺑﺎﻻ ﺗﺮ ﺩﺭ ﯾﺎﻓﺘﻦ ﻣﺸﺎﻏﻞ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﻣﻮﻓﻖ ﺗﺮ ﻋﻤﻞ
ﮐﻨﻨﺪ .ﺗﻬﯿﻪ ﺍﻃﻼ ﻋﺎﺕ ﮐﻤﯽ ﻭ ﮐﯿﻔﯽ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﮐﺎﺭ : ﺗﻬﯿﻪ
ﺍﯾﻦ ﻗﺒﯿﻞ ﺍﻃﻼ ﻋﺎﺕ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺍﻃﻼ ﻉ ﺍﺯ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﺑﺎﺯﺍﺭ
ﮐﺎﺭ ﻭ ﻣﺆﻟﻔﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﺻﻠﯽ ﺁﻥ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﺩ . ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ
ﻣﺮﺍﮐﺰ ﮐﺎﺭﯾﺎﺑﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮﯼ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﺯ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﺑﯿﮑﺎﺭﺍﻥ ﻭ
ﻓﺮﺻﺖ ﻫﺎﯼ ﺷﻐﻠﯽ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ، ﺑﻪ ﻧﺤﻮ
ﺷﺎﯾﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﯿﺎﺯ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ
ﺩﻫﻨﺪ .
▪ﺗﻬﯿﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺷﻐﻞ :
ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺯ ﻭﻇﺎﯾﻒ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﮐﺎﺭﯾﺎﺑﯽ ﺗﻬﯿﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﯼ
ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺷﻐﻞ ﺍﺳﺖ . ﻫﺪﻑ ﺍﺯ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﭼﻨﯿﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﯾﯽ
ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺍﺷﺘﻐﺎﻝ ﻭ ﻫﺪﺍﯾﺖ ﺑﯿﮑﺎﺭﺍﻥ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﯾﮏ ﺑﺎﺯﺍﺭ
ﮐﺎﺭ ﻓﻌﺎﻝ ﺍﺳﺖ .
▪ ﺍﺭﺍﯾﻪ ﻣﺸﻮﺭﺕ ﻫﺎﯼ ﺷﻐﻠﯽ :
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻭﻇﺎﯾﻒ ﺣﺴﺎﺱ ﻭ ﻣﻬﻢ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﮐﺎﺭﯾﺎﺑﯽ ﺍﺭﺍﯾﻪ
ﻣﺸﻮﺭﺕ ﻫﺎﯼ ﻻ ﺯﻡ ﺑﻪ ﺟﻮﯾﻨﺪﮔﺎﻥ ﺷﻐﻞ ﺍﺳﺖ . ﺗﺠﺮﺑﻪ
ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﺍﺭﺍﯾﻪ ﻣﺸﻮﺭﺕ ﻫﺎﯼ ﺷﻐﻠﯽ ﺑﻪ ﻧﯿﺮﻭﯼ
ﮐﺎﺭ ﻣﻮﺟﺐ ﺁﮔﺎﻫﯽ ﺟﻮﯾﻨﺪﮔﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺍﺯ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ
ﻭ ﺗﺴﻬﯿﻞ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺷﻐﻞ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ . ﺩﺭ
ﻋﯿﻦ ﺣﺎﻝ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩﻫﺎﯼ ﻻ ﺯﻡ ﺩﺭ ﻣﺸﺎﻏﻞ
ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ .
▪ﺍﺭﺯﯾﺎﺑﯽ ﻭ ﮔﺰﯾﻨﺶ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﮐﺎﺭ :
ﮐﺎﺭﯾﺎﺑﯽ ﻫﺎ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩﺍﺷﺘﻐﺎﻟﯽ ﻭ
ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺗﺴﻬﯿﻞ ﻭ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻓﺮﺻﺖ ﺷﻐﻠﯽ
ﺑﺎ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻣﺘﻘﺎﺿﯽ ﮐﺎﺭ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺗﯽ
ﮐﻪ ﻻ ﺯﻡ ﺑﺎﺷﺪ، ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻭ ﺁﮔﺎﻫﯽ ﺁﻧﺎﻥ
ﺍﺯ ﭼﻨﺪ ﻭ ﭼﻮﻥ ﻧﻮﻉ ﮐﺎﺭ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ .ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﺩﺭ
ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺳﻌﯽ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺗﺎ ﻭﻇﯿﻔﻪ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﮐﺎﺭﯾﺎﺑﯽ
ﺧﺼﻮﺻﯽ ﺭﺍ ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ﻭﺍﺳﻄﻪ ﮔﺮﯼ ﻣﺸﺎﻏﻞ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ
ﺟﺎﯾﺎﺑﯽ ﺧﻼ ﺻﻪ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺑﺮﺧﯽ ﺗﻌﺎﺭﯾﻒ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ
ﺑﯿﻦ ﻋﺮﺿﻪ ﻭ ﺗﻘﺎﺿﺎﯼ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺟﺰﻭ ﻭﻇﺎﯾﻒ ﺁﻧﻬﺎ
ﺑﺮﻣﯽ ﺷﻤﺎﺭﻧﺪ ﺍﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﻋﻼ ﻭﻩ ﺑﺮ ﻭﻇﺎﯾﻒ
ﯾﺎﺩﺷﺪﻩ ﻭﻇﺎﯾﻔﯽ ﻫﻤﭽﻮﻥ ﺁﻣﻮﺯﺵ، ﺗﻬﯿﻪ ﻭ ﺗﺪﺍﺭﮎ ﺍﻃﻼ
ﻋﺎﺕ ﻭ ﺍﺭﺍﯾﻪ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺍﺷﺘﻐﺎﻝ ﻧﯿﺰ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ
ﻭﻇﺎﯾﻔﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﮐﺎﺭﯾﺎﺑﯽ ﺧﺼﻮﺻﯽ ﺑﺮ ﻋﻬﺪﻩ
ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ . ﻭﻇﺎﯾﻒ ﯾﺎﺩﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﺁﯾﯿﻦ ﻧﺎﻣﻪ ۹۶ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ
ﺟﻬﺎﻧﯽ ﮐﺎﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﺼﺮﯾﺢ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ . ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ
ﻣﺎﻫﯿﺖ ﭘﻮﯾﺎﯾﯽ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﮐﺎﺭ ﻭ ﻧﻘﺶ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﮐﺎﺭﯾﺎﺑﯽ
ﺧﺼﻮﺻﯽ ﻧﻘﺶ ﻭﺍﺳﻄﻪ ﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﻧﻬﺎﺩﻫﺎ ﺗﺄﻣﯿﻦ ﻧﯿﺮﻭﯼ
ﮐﺎﺭ ﻣﺎﻫﺮ ﺍﺳﺖ .
ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﮐﺎﺭﯾﺎﺑﯽ ﺧﺼﻮﺻﯽ ﺑﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﯾﺎ
ﺣﻘﻮﻗﯽ ﮔﻔﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﺍﺯ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﮐﺎﺭﯾﺎﺑﯽ
ﺩﻭﻟﺘﯽ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺍﺭﺍﯾﻪ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﮐﺎﺭ ﻣﺸﻐﻮﻝ
ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺴﺘﻨﺪ . ﻧﻮﻉ ﺧﺪﻣﺘﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﮐﺎﺭﯾﺎﺑﯽ
ﺧﺼﻮﺻﯽ ﺍﺭﺍﯾﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻣﻌﯿﺎﺭ ﻣﻬﻤﯽ ﺩﺭ ﺩﻓﺎﻉ ﺍﺯ
ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﺍﯾﻦ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﺩﺭ ﺳﻄﺢ ﻣﻠﯽ ﺍﺳﺖ . ﯾﮑﯽ ﺍﺯ
ﻭﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎﯼ ﺑﺎﺭﺯ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﮐﺎﺭﯾﺎﺑﯽ ﺧﺼﻮﺻﯽ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ
ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﯼ ﻣﺸﺘﺮﯼ ﺑﺎ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺑﺎ ﭘﯿﭽﯿﺪﻩ
ﺗﺮ ﺷﺪﻥ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﮐﺎﺭ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﺍﯾﻦ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﻫﺎﯼ ﻣﮑﺘﻮﺏ ﺩﺭ
ﺑﺎﺯﺍﺭ ﮐﺎﺭ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ .
ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﻫﺪﻑ ﺍﺳﺎﺳﯽ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﮐﺎﺭﯾﺎﺑﯽ ﺧﺼﻮﺻﯽ
ﺍﻣﻀﺎﯼ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﺍﺷﺘﻐﺎﻝ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺍﯾﻦ ﻋﻤﻞ ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ﺍﺯ
ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﮐﺮﺩﻥ ﻋﺮﺿﻪ ﻭ ﺗﻘﺎﺿﺎﯼ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﮐﺎﺭ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ
ﮐﺎﺭﻓﺮﻣﺎ ﻭ ﻓﺮﺩ ﺟﻮﯾﺎﯼ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﺟﺪﺍﮔﺎﻧﻪ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﻮﺩ .
ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻝ، ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﮐﺎﺭﯾﺎﺑﯽ ﺧﺼﻮﺻﯽ
ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ ﺍﺭﺍﯾﻪ ﻣﯽ ﺩﻫﻨﺪ ﮐﻪ ﻣﺴﺆﻭﻟﯿﺖ ﻫﺎﯼ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ
ﺩﻭﻃﺮﻓﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺗﺼﺮﯾﺢ ﻧﺸﺪﻩ ﺍﺳﺖ . با آروزی موفقیت برای آقای اژدری و همکاری فی مابین کارفرما و جویندگان کار بخصوص مدیران ادارات و تولید کنندها و شرکتهای فعال تجاری.
ب
۲۲ فروردین ۱۳۹۴
سلام خطبه این هقته جالب بود اقای منوچهری ضبط کردند جهت اطلاع
عزیز نوبهار
۲۲ فروردین ۱۳۹۴
ایجاد پل ارتباطی بین کارفرما و کارگر و شناخت لازم از همدیگر کار خوبی است .ولی ایا برای ثبت نام و ارائه مشخصات به این موسسه برای کارگر و کارفرما هزینه ای هم دارد .و ایا این موسسه خصوصی و واجد درامدزایی است یا خیر؟ اگه خلاصه شرح وظایف این موسسه ارائه شود برای کارجویان مفید هست .
محمود
۲۲ فروردین ۱۳۹۴
سلام جناب خواجه پور نمیشه لطف کنین خطبه های نمازجمعه گراش وسخنرانی فرماندار محترم راپوشش بدین ممنون
محمد خواجهپور
۲۲ فروردین ۱۳۹۴
سلام
متاسفانه خیر این هفته در نمازجمعه خبرنگار نداشتیم. اگر از طرف دفتر امام جمعه خبری ارسال شد، منتشر میکنیم.
کاولاجی
۲۲ فروردین ۱۳۹۴
اتفاقا کارشون قابل تقدیر است.خداقوت.
ننوشتید آدرس و محل استقرار این اداره کجاست؟!
قارون
۲۲ فروردین ۱۳۹۴
واقعا این یک کار خیلی خوبیه اما نه برای گراش شهرستانی که حتی یک دونه کارخونه خوب و روپا نداشته باشه چوون بیکار با چه امیدی بیاد دنبال کار مگر اینکه کار شما فراتر از گراش باشد که در اینصورت قابل ستایش هست