بستن

سفر وزیر سابق اطلاعات به گراش

گریشنا:حجت‌السلام والمسلمین علی فلاحیان عضو مجلس خبرگان رهبری و وزیر اسبق اطلاعات به دعوت حجت‌السلام حسینی، امام جمعه‌ی شهر وارد شهرستان گراش شد.

به گزارش حجت عابدی از فرمانداری؛ حجت‌السلام حسینی، امام جمعه؛ فرودی، فرماندار؛ اعضای شورای اسلامی شهر و برخی از مسئولین و معتمدین امروز، بیست‌وهشتم بهمن ماه در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الهی از او استقبال کردند.

طی تماس خبرنگار گریشنا با حجت‌السلام حسینی او در رابطه با برنامه‌ی حضور وزیر اسبق اطلاعات در گراش می‌گوید:او امشب طی برنامه‌ریزی انجام شده بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب‌الزمان(عج) سخنرانی کرد و همچنین امشب در این مکان، مراسم دیدار مردمی با حجت‌السلام‌والمسلمین فلاحیان نیز اجرا شد.

دیدار با روسای ادارات در دفتر امام جمعه، نشست دانشجویی با حضور دانشجویان لارستان، اوز و گراش در دانشکده‌ی علوم پزشکی ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه و دیدار با دو خانواده‌‌ی شهدا در ساعت ۱۷ از جمله برنامه‌هایی است که برای فردا، چهارشنبه، بیست‌ونهم بهمن ماه در نظر گرفته شده است.

جلسه‌ی مشترک بین حوزه‌های خواهران و برادارن در حوزه‌ی باقر‌العلوم(ع) گراش، دیگر برنامه‌ای است که برای پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری تدارک دیده شده است.

او جمعه در آخرین روز حضور خود در گراش در مراسم دعای ندبه در مسجد مهدیه سخنرانی می‌کند و همچنین با حضور در نماز جمعه چند دقیقه‌ای را نیز در حسنینه‌ی اعظم گراش، سخنرانی خواهد کرد.

چند عکس از مراسم استقبال مسئولین شهرستان، از حجت‌السلام‌والمسلمین فلاحیان را با هم می‌بینیم.

FALAHEYAN1

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

10 نظر

  1. مردم نیازی ندارند که اینجا و آنجا برایشان حرف بزنند… با حرف زدن چیزی عوض نمیشود باید عمل کرد. وقتی مسولین گراش تونستن چند تا امتیاز بزرگ از ایشان که بالاخره در دستگاه های دولتی نفوذ دارند بگیرند کار درست را انجام داده اند وگرنه خیلیها آمادند و حرف هایی زدند و رفتند دنبال کار خودشان…

    1. باسلام
      مردم گراش دیگه به آگاهی کامل رسیدند. ۳۵ سال است همچون افرادهایی می آیند، حرف می زنند و میروند.
      از نظر پست اجرایی کشور هیچ کاره اند و هیچ بودجه ای در اختیار ندارند. در ضمن آقایون عملاً هیچ پستی دستشون نیست که بتواند مشکلات مردم حل کند. مانند یک گراشی که عضو هیأت امنای ده تا مسجد و حسینیه هست.
      جناب امام جمعه، حاج آقا سیدرضا حسینی اگر قصد خدمت دارید بروید از وزرا دعوت کنید تا بیایند مشکل اقتصادی مردم را حل کنند که مشکلات هم با شعار حل نمی شود.
      پاینده و سربلند باشید.

  2. محمد اقا ودوستان در آینده وزیر یا رییس کل یا سمت عالی میگیره.بزار بزرگش کنیم بعدا به درد می خوره.خخخخ

  3. چند سالیه که این مبل های سلطنتی خیلی خیلی داره به مسئولین حکومت اسلامی مزه و حال میده . . .
    در حالی که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها خلاف این رو به تمامی مسئولین و دست اندرکاران نظام اسلامی تذکر دادند و عواقب ناگوار آن را گوشزد کردند . . .
    ولی کو گوش شنوا و دلی نصیحت پذیر
    ادامه بدین . . . ببینیم این طناب از کجا پاره میشه آخرش !

  4. باسلام خدمت مسیولین سایت چرا تمام کامنتها رو نمیذارین انتقادوجوابیه هابه سایت رو میگم فقط کامنت های تشنج زا واختلاف برانگیزرو میذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top