حاصل تلاش دانش‌آموزان پینگ‌بازان گراشی در مسابقات استانی دو مدال برنز تیمی و دو مدال برنز انفرادی بود.

دبیرستانی‌ها و راهنمایی‌ها تقریباً نتایج مشابه‌ای گرفتند. در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آموزشگاههای متوسطه پسران استان فارس ۱۳ تیم و در مسابقات مقطع راهنمایی ۱۴ تیم حضور داشتند که در هر دوره مقطع تیم گراش سوم شد.

دبیرستانی‌ها با دو برنز

در مسابقات تیمی که با حضور ۱۳ شهرستان برگزار گردید تیم گراش با ترکیب حمیدرضا موغلی، میلاد عباس زوج، امین افکار، محمد قائدی و عبدالغفور غفوری به مربیگری عبدالهادی موغلی و مهرزاد رستم پور توانست مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کند. تیم‌های ناحیه یک شیراز و مرودشت دیدار فینال را برگزار کردند.

در قسمت انفرادی نیز با حضور ۵۲ راکت به دست به صورت حذفی برگزار گردید که حمیدرضا موغلی از گراش توانست دومین مدال برنز گراش را به نام خود ثبت کند. در انفرادی وحید هنرمند از مرودشت اول شد و پوریا خیراندیش رو سکوی دوم ایستاد. حمیدرضا موغلی از گراش و کاظم صادقی از کازرون مشترکاً سوم شدند.

راهنمایی‌های پشت سر شیرازی‌ها

در قسمت تیمی مقطع راهنمایی در مرحله گروهی تیم گراش با شکست دادن تیم‌های ارسنجان و اوز به عنوان سرگروه به مرحله ی حذفی راه پیدا کرد. در مرحله حذفی این رقابتها تیم گراش ۳-۰ سپیدان را از پیش رو برداشت. در مرحله نیمه پایانی تیم گراش با شکست ۳-۱ در مقابل ناحیه دو شیراز به دیدار رده بندی رفت و با شکست ۳-۰ کازرون مقام سومی مسابقات را از آن خود کرد. ناحیه یک شیراز نیز با شکست ۳-۰ ناحیه دو شیراز ئر بازی فینال قهرمان مسابقات تیمی شد.

اما در رقابتهای انفرادی که با حضور ۵۶ بازیکن برگزار گردید در پایان آقایان مهدی جلیلی و علی بخشی هردو از ناحیه یک شیراز قهرمان و نایب

قهرمان شدند و محمد حسینا از گراش و علی کاظمی از ناحیه سه شیراز مشترکا در جای سوم قرار گرفتند.

تیم مدارس راهنمایی گراش از محمد موغلی، محمد حسینا، مهدی رام یارپور و محمدحسین سیاوشی اصفهانی تشکیل شده بود که محمد حسینا و محمد موغلی به اردوی منتخب استان دعوت شدند.

حسین درویشی و عبدالهادی موغلی مربیان تیم گراش در این رقابت‌ها بودند و مهرزاد رستم پور سرپرست تیم را بر عهده داشت.

پینگ پنگ دانش‌آموزی فارس