بستن

مسابقات استانی پرش با اسب به میزبانی باشگاه فاضل فتحی

گریشنا: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دوازدهمین دوره مسابقات پرش با اسب استان فارس، یادبود ورزشکار گراشی زنده یاد سعید زمانی، در باشگاه سوارکاری فاضل فتحی، شهرستان گراش برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان؛ این رقابت روز پنج‌شنبه، بیست‌وسوم بهمن ماه اجرا می‌شود.شاپور طفیونی رییس هیات سوارکاری استان فارس در این زمینه اعلام کرد:«شهرستان گراش دارای پتانسیل بالایی در ورزش سوارکاری و مخصوصا رشته پرش با اسب است و بحمدالله مسئولین عالی این شهرستان خصوصا فرماندار ورزش‌دوست گراش، مهندس فرودی و مردم این شهرستان موجبات ترغیب ما در برگزاری چندین دوره مسابقات در رشته‌های مختلف جشنواره و زیبایی،کورس، پرش و استقامت را به وجود آوردند.»
مهندس طفیونی افزود:«وظیفه خود می‌دانیم مراتب قدردانی و سپاس مدیر کل ورزش وجوانان استان فارس، جامعه سوارکاری استان فارس و اعضای هیات رییسه سوارکاری استان فارس را از خانواده زنده یاد سعید زمانی گراشی ورزشکار با اخلاق وجوانمرد گراشی که همواره مردم خوب گراش به نیکی از او یاد می‌کنند را اعلام کنیم واین دوره از مسابقات پرش با اسب را با گرامیداشت یاد وخاطره زنده یاد سعید زمانی گراشی در باشگاه فاضل فتحی گراش برگزار کنیم.»
هاشم ذنوبی، رییس کمیته پرش هیات سوارکاری استان فارس اعلام کرد:«در این دوره از مسابقات پرش با اسب سوارکاران رده‌های نونهالان، نوجوانان،جوانان و رده‌های مختلف بزرگسال از همه شهرستان‌های استان فارس شرکت می‌کنند وجوایز خود را از دست مدیران شهرستان گراش و خانواده زنده یاد سعید زمانی گراشی دریافت خواهند کرد.»

ZAMANI
به گزارش حبیبه بخشی؛ فتحی، مسئول باشگاه فاضل، در این رابطه گفت؛ پس از مدت‌ها پیگیری و گفت‌وگو با فدراسیون سوارکاری استان، باشگاه سوارکاری فاضل، یک هفته پیش از شروع دهه فجر موفق شد مجوز برگزاری این مسابقه را بگیرد و در حال حاضر در حال آماده‌سازی زمینه برای برگزاری این مسابقات است.
مسئول باشگاه فاضل در ادامه گفت:«با وجود مناسب بودن شرایط و محل اسکان برای اشخاص و اسب‌ها مساله‌ی پاکسازی مسیر عبور و مرور به سمت باشگاه و نداشتن پارکینگ از جمله مشکلاتی است که این باشگاه برای برگزاری این رقابت‌ها با آن روبه‌رو است.»
او، از مسئولین شهرستان گراش خواست تا برای به نحواحسن برگزار شدن این رقابت‌ها در شهرستان، تا زمان اجرای مسابقات در زمینه‌ی رفع این مسائل و مشکلات همکاری‌های لازم را با باشگاه فاضل داشته باشند.
فتحی، در رابطه با باشگاه سوارکاری فاضل توضیح می‌دهد: «باشگاه سوارکاری فاضل به مدیریت فضل‌ا… فتحی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در رشته ورزش سوارکاری آغاز کرد. این باشگاه در سال ۱۳۸۸ راه‌اندازی و در سال ۱۳۸۹ مجوز رسمی برای تاسیس و فعالیت این باشگاه از استان صادر شد.»

بعد از تاسیس باشگاه علاوه بر رشته کورس، رشته پرش با اسب و زیبایی و استقامت نیز به این باشگاه اضافه شد.
این باشگاه امسال برای اولین بار در رشته زیبایی اسب، میزبان رقابت‌های استانی بود که با استقبال گرم مردم روبه‌رو شد و به دلیل استاندارد بودن باشگاه، در رشته پرش و زیبایی تا به حال موفق عمل کرده است.»
مرتضی پورشمسی، ایوب فتوحی، مرتضی سلمانی، جمال اسدنژاد، محمد جنگجو، فهیمه فتحی، اکبر آذربار، مهدی شوری، حسینعلی افشار، مجتبی پورشمسی، ابراهیم مقدسی از جمله سوارکاران موفق عضو باشگاه سوارکاری فاضل هستند که موفق به کسب مقام‌های استانی و کشوری شده‌اند.
مسئول باشگاه سوارکاری فاضل در مورد فعالیت این باشگاه همچنین اشاره می‌کند:«ما هرسال به صورت دوره‌ای مسابقات سوارکاری در سطح شهرستانی را برگزار می‌کنیم و تا کنون بیش از ده بار میزبان رقابت‌های استانی در رشته پرش و زیبایی بوده‌ایم.»

سالانه میزبان رشته‌های مختلف ورزش سوارکاری وبرگزاری مسابقات جشنواره وزیبایی .پرش وبرگزاری کلاس های آموزش سوارکاری با مربیان با تجربه وقهرمان کشوری است.
روابط عمومی هیات سوارکاری استان فارس از عموم علاقه مندان به رشته پرش با اسب دعوت کرد روز پنج شنبه ساعت ۱۰ صبح برای تماشای این مسابقه به باشگاه سوارکاری فاضل فتحی واقع در نخلستان مراجعه کنند.

6 نظر

  1. قابلیت بالا.توان واستعدادبسیار خوب.حمایت مالی .حضورمسیولان شهرستانی.ورزش سوارکاری شهرستان گراش را به جایگاه بالایی دراستان فارس رسانده است.
    هیات سوارکاری استان فارس اماده همکاری همه جانبه با همه شهرستانهای فارس دربرگزاری مسابقات میباشد.

  2. عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسوولین برگزاری مسابقات و خانواده ورزش دوست فتحی بخصوص آقای فاضل فتحی که یاد و خاطره و نام فرزندمان را یکبار دیگر در شهر زنده کردند…
    دست تک تک عزیزان را از دور می فشاریم.

  3. کسب مقام قهرمانی و راهیابی به مسابقات کشوری تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر که در کمال شایستگی و با اقتدار حاصل شد به همشهریان عزیز و مسولین زحمتکش تیم و بازیکنان تبریک عرض میکنیم
    هییت محبین حضرت علی اکبر (ع) مسکن مهر (شهرک پردیس)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top