بستن

کارنامه این هفته هلال احمر: دو برد و یک باخت

گریشنا:تیم هلال‌احمر در رده‌ی سنی بزرگسالان با نتیجه‌ی ۳ بر ۱ تیم شهید رضایی فیروز‌آباد را شکست داد در رده‌ی جوانان این تیم با نتیجه‌ی ۲ بر ۱ بازی را به تیم شهرداری ممسنی واگذار کرد و در رده‌ی سنی نوجوانان، تیم صدار فیروزآباد با نتیجه‌ی ۱بر۴ به نفع هلال احمر، زمین بازی را ترک کرد.

برد بزرگسالان برای فرار از سقوط

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال احمر گراش، از سری مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان فارس جمعه ۲۶ دی ماه هلال احمر گراش در مجموعه ورزشی شهدا میزبان تیم فوتبال شهید رضایی فیروز آباد بود که با نتیجه ۳ بر ۱ هلال احمر توانست ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کند. در جدول ده تیمی لیگ برتر استان فارس، هلال احمر در رده هشتم قرار دارد و شهید رضایی نهم است.

در این بازی عبدالله درویشی، سعید پورشمسی، سعید بلاغی، حسین خورشیدی، مرتضی کمالی، حسین غلامی، مصطفی رادمرد، محسن محسنی، عبدالمهدی شمسی، سید قاسم استخر و سعید چترآبگون برای هلال احمر بازی کردند. محمدرضا روزبه، مصطفی گوشه‌نشین و بهروز گنجی تعویض و نادر بختیار، آرش فتحی و امین وفایی‌فرد، نیمکت ذخیره تیم بزرگسالان هلال احمر را تشکیل دادند.

حسین خورشیدی، حسین غلامی و سعید پورشمی گلزنان هلال‌احمر بودند.

helal ahmar2

شکست جوانان از صدرنشین

در دیگر رده مسابقات لیگ برتر استان فارس، جوانان هلال احمر جمعه ۲۶ دی ماه در مجموعه ورزشی شهدا میزبان تیم شهرداری ممسنی بود که با نتیجه ۱-۲ هلال احمر گراش بازی را به حریف صدر نشین خود واگذار کرد.

برای جوانان هلال احمر احمد رضا محمودی(دروازبان)، مسعود محمدی، علیرضا احمدی، امین وفایی‌فرد، مجتبی شیرشمسی، احمد غفاری، مرتضی غیرتمند، رضا قنبری‌زاده، احمد رضا یوسفی، محمد رضا درقه، حمید پزشک به مربیگری مهدی کهندلی و مهدی عباسی در این دیدار بازی کردند. محمد آتشی، رضا سوزنده و ابراهیم کامیاب تعویض و ابوالفضل رادمرد ،سجاد حسن زاده ، محمد حاجی نژاد ، محمد غفوری نیمکت ذخیره‌ی تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر گراش را تشکیل دادند.

جوانان با ۱۹ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند و تک گل هلال احمر توسط احمد غفاری با پاس گل احمد رضا یوسفی به ثمر رسید.

helal ahmar1

نوجوانان در جاده‌ی قهرمانی

 

نوجوانان هلال احمر در هفته دهم مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان فارس پنجشنبه ۲۵ دی ماه در مجموعه ورزشی شهدا میزبان تیم فوتبال نوجوانان صدار فیروز آباد بود.

تیم نوجوانان هلال احمر که در بازی دوره رفت توانسته بود در خانه صدار فیروز آباد را با نتیجه ۳ -۱ زمین‌گیر کند در دور برگشت توانست با نتیجه ۴-۱ فیروز آباد را بدرقه نماید. گل‌های این بازی را محمد آتشی، محمد کهنسال، سید یحیی مجلسی و سعید آذرکیش زدند و نوجوانان هلال احمر با این برد ۲۴ امتیازی شد تا همچنان صدر نشین مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان فارس باشد.

هلال احمری‌ها در این روز با ترکیب؛ مهدی غلامی(دروازه‌بان)، مرتضی غیرتمند، محمد علی کرباسی، سعید آذرکیش، امیرحسین حسن‌نژاد، آرمان کامیاب، ابراهیم کامیاب، محمد آتشی، محمد کهنسال، رضا دانشور، به کاپیتانی رضا سوزنده و مربیگری مهدی کهندلی و ابوالحسن غلامی و سرپرستی حجت عابدی پا به این میدان گذاشت. سید یحیی مجلسی، امیر اکبری و مصطفی نظافت تعویض و پژمان امانتی، منصور سروش و علیرضا باشی‌نژاد نیمکت ذخیره‌ی تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر گراش را تشکیل دادند.

این هفته جوانان هلال احمر در خانه به مصاف ستاره کوار می‌روند و تیم نوجوانان در ورزشگاه شهدا میزبان تیم قعرنشین پاسارگاد نیریز خواهد بود. با توجه به وضعیت این دو رقیب در جدول، هر دو تیم جوانان و نوجوانان برای پیروزی به زمین خواهند رفت.

helal ahmar3

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top