بستن

فیلمساز جوان گراشی به جایزه ۱۵ هزار درهمی رسید

گریشنا: سعید روانبخش، دانشجوی رشته‌ی Marketing از دانشگاه شارجه امارات متحده عربی توانست در جشنواره‌ی فیلم کوتاه حقوق بشر در شارجه، جایزه‌ی پانزده هزار درهمی را به دست آورد.

IMG-20150117-WA0008 به گزارش جواد حسن‌نژاد؛ سعید روانبخش با ارسال دو فیلم کوتاه در این جشنواره با موضوع حقوق بشر و حول محور کودکان شرکت کرد.

روانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار گریشنا، گفت:« از طریق پوسترها و بروشورهایی که در دانشگاه پخش شده بود از برگزاری این جشنواره مطلع شدم و هر چند که رشته تحصیلی‌‌ام هنر نیست اما به فیلم‌سازی علاقه‌ی زیادی دارم و به همین دلیل، دو فیلم کوتاه برای این جشنواره آماده کردم که یکی از فیلم‌ها با زمان چهار دقیقه به اسم« آینده‌ی تغییر‌پذیر» (the changeable future) به بخش مسابقه راه پیدا کرد و حائز مقام شد.»

او نوزده سال سن دارد و کار فیلم‌برداری، تدوین و صداگذاری این فیلم را به تنهایی و با هزینه شخصی خود ساخته است و توانست جایزه‌ی ۱۵ هزار درهمی را از آن خود کند. بیشتر شرکت‌کنندگان در این جشنواره، دانشجویان رشته هنر بودند و روانبخش تنها شرکت‌کننده‌‌ای بود که رشته‌ی دانشگاهی‌اش هنر نیست.

او  امسال نیز برای جشنواره‌ی فیلم کوتاه کل گراش فیلم ارسال کرده و می‌توانیم فیلم این جوان گراشی را در این جشنواره نیز ببینیم.

ravanbakhesh

 

4 نظر

  1. هنرمند هرجا که رود قدر بیند و برصدر نشیند.این موفقیت را به ایشان تبریک میگوییم و منتظر دیدن اثار ایشان در جشنواره کل هستیم.

  2. داستان این فیلم کوتاه و میشه بگین چیه؟
    احساس میکنم سوژه این فیلم و البته اگه اون چیزی که من حدس میزنم باشه قبلا من بهتون گفتم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top