بستن

هلال‌احمر و شهدا در انتظار تماشاگران

گریشنا: دو نماینده گراش در مسابقات فوتبال و فوتسال لیگ برتر استان بعد از چند هفته ناکامی امیدوارند این هفته با شرایط میزبانی و حضور تماشاگران با پیروزی میدان را ترک کنند.

به گزارش گریشنا در لیگ برتر فوتبال فارس هلال‌احمر گراش در ورزشگاه شهدای گراش میزبان عقاب شیراز است. قرمزپوشان بعد از چند هفته ناکامی امیدوارند با حمایت تماشاگران بتوانند نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند و به جدول برگردند. در جدول ده تیمی لیگ برتر فارس تیم هلال احمر با ۱۵ امتیاز در رده هفتم قرار دارد حریف این تیم، عقاب شیراز با ۲۷ امتیاز در رده دوم ایستاده است. هلال احمر در صورت شکست در این دیدار زنگ سقوط را خواهد شنید اما برد هلال احمر می‌تواند تیم را به نیمه بالای جدول بفرستد از این نظر مسئولین هلال‌احمر برای پیروی در این دیدار تدارک زیادی دیده‌اند.

helal-ahmar41

دو نماینده دیگر هلال‌احمر یعنی تیم‌های جوانان و نوجوانان به دلیل برگزاری امتحانات مدارس در تعطیلات نیم‌فصل به سر می‌برند.

همزمان با این دیدار در سوی دیگر شهر در سالن آبشار اندیشه مسابقه فوتسال لیگ برتر فارس برگزار می‌شود. شهدای گراش در نخستین دیدار دور برگشت میزبان خاوران جهرم است. شهدا که سه بازی نخست دور رفت را با برد و صدرنشینی آغاز کرد در ادامه با دو شکست پیاپی امیدهای قهرمانی شهدا کمتر شد. در حال حاضر در لیگ برتر فوتسال استان نبرد داراب با ۱۵ امتیاز صدرنشین است و شهدا ۹ امتیاز دارد. خاوران جهرم رقیب این هفته شهدا با ۴ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

Footsal Shohada

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

10 نظر

  1. کاکاجی برای تشویق هر دو تیم حاضر و آماده با مقداری انرزی اضافه به استادیوم وسالن آبشار اندیشه خواهد رفت .شما هم بیایید وبا هم تشویق کنیو وبگوییم .ماشالله ماشالله ماشالله به شوتش ماشالله . ماشالله به تیمش ماشالله . ماشالله به …. بلند گو دستی فراموش نکنبد .

    1. علی جان بازی فوتبال همین برد و باخت و افت وخیزش لدت دار و تماشایست . مهم اینست که ما پشت تیم شهرمان باشیم وتشویق کنیم . خود تیم هم ناراحت است . ولی کوشش وبرنامه ریزی وتمرین بهتر در آینده یروز میدان می شوند .باز هم سعی کنیم تشویق کنیم حتی در باخت

  2. کاکاجی عزیز درست هست مهم نیست بردوباخت ولی ولی ورزشی که اخلاق نیست چی حالا با این همه هزینه سرسام اور جی اید این جوانا شده…….؟!!!!!!!!

  3. سهراب خان . این گراشی آزاد درست می گوید هم بازی را باخته ایم وهم اخلاق را . منتها نه فقط تنها دیروز و در ورزشگاه شهدا . بلکه سالهاست که همه داریم در اکثر بازیهای زندکی چه در ورزش باشد و یا در اخلاق. اقتصاد . فرهنگ . مدیریت .بیشرفت و یا هر شق دیگری از زندگی که فکرش را بکنیم یا فکرش را داشته باشیم . بحث اینکه چه کسی و یا چه کسانی مسوٌل وباعث این همه باختها وشکستهای پی در پی هستند نه جایش بحثش اینجاست و نه در توان و فهم کاکا. ولی کاکا باور دارد که جوانان .ورزشکاران وتماشاچیان ورزشگاه . مقصر اصلی و یا چندان مقصر نیستند که ای بر سر آنها بکوبیم که بالا نشینان ومقصران اصلی خود را از انظار پنهان کنند . ما همه وقت در ورزش می گوییم «« ز نیرو بود مرد را راستی … ز سستی کجی آید وکاستی »» کجی و پلیدی که شاخ ودم ندارد همان فساد وتباهی وباخت اخلاق است . وقتی مدیران جامعه سست باشند . هر گز برنامه ای برای این همه جوان پر شور .پر انرزی .ومستعد نخواهند داشت . وتوان رهبری و تربیت کردن نسل جوان را به سستی وکاهلی وا گذاشته اند . در این اوضاع ما علاقمند ان چاره ای چز گفتن و گفتن . فریاد زدن.انتقاد کردن .فکر کردن .پیش نهاد دادن .همراهی وتشویق نداریم . نومیدی و ایراد گیری بی جهت وبی هدف . ما را بجای نخواهد برد . بغض وکینه از این یا آن هم کمکی نمی کند . پس همه با هم تلاش کنیم .بالاخره این ها بخشی از جامعه ما هستند یا آنها را بیشتر هل می دهیم ویا کسانی دیگری به میدان خواهند آمد . کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من .

  4. کاکاجی عزیز من مخالف ورزش نیستم اتفاقا من خودم ورزشکارم…دوم قبول دارم مقصر ورزشکاران نیستن بلکه فرهنگ از پایین به بالانیست بلکه از بالا به پایین هست ولی کو گوش شنا خروار خروار حرف دارم ولی مسولین سایت جز فیلتر حرفام راه دیگری ندارن چه در شهر چه در منطقه وچه در کل کشور پرهست از کارهای که مسولین فرهنگی مشغول کارهای دیگرن بحز در حوزه خود منم به قول شاعر کم گو گزیده بسنده میکنم ……

    1. سهراب خان . کاکا جی مسولین گریشنا را نمی شناسد و حتی خود آقای خواجه پور را هم از نزدیک ندیده وشناخت حضوری با ایشان ندارد .گریشنا فراوان کامنت ونوشته های کاکا را فیلتر میکند آماری بگویم حدود جهل درصد . ولی گله وشکایتی نیست .شاید اینها هم مشکلات خاص خود دارند که ما بیخبر باشیم .گذشته از اینها هر آنچه که کاکا می نویسد لزوما سخن صواب ویا نقد منصف نیست .فراوان مشاهده شده که دیگران با عتاب وتندی برخورد می کنند . من به تجربه یاد گرفته ام که نظر وحرف خود مطلق ننگرم وبه گونه ای سلیم با کمال ادب واحترام نظرم برای مخاطبان بیان کنم . فکر می کنم شما که ورزش کار هستید اکر در نوشتن و نقد کمی با محبت و آرام سخن بگویید حتما نظر صاحبتان خریدار زیادتری خواهد داشت . نومید نباش اگر گریشنا فیلتر گرد تو با انشاء دیگری بنویس وحرفت در دل نگه ندار .ممنون هستم که دلت برای جوانان وورزشکاران بدرد می آید .

  5. کاکاجی جان من کی گفتم شما مسولین سایت را میشناسید؟! دوم گفتم مسولین راهی جز فیلتر کردن ندارن…به عمد اینکارو نمیکنن. سوم نه سواد آکادمیک دارم نه حوزوی من بقول خودتون از عوام هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top