بستن

یک تساوی و دو شکست برای هلال‌احمری‌ها

گریشنا: در ادامه مسابقات لیگ برتر استان فارس در هفته‌ای که هر سه رده‌ی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هلال احمر در خارج از خانه بازی داشتند، هلال‌احمری‌ها به  یک تساوی و دو شکست، رسیدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال‌احمر؛ در رده بزرگسالان، هلال احمر گراش می‌بایست در شیراز به مصاف آلپ گستر قشقایی می‌رفت،هلال احمر که در این بازی از غیبت چند بازیکن کلیدی و تاثیر‌گذار خود را نداشت با یک ترکیب متفاوت پا به میدان گذاشت و در نیمه اول صاحب چند موقعیت خوب گل‌زنی شدند که فرصتها یکی پس از دیگری از دست رفت تا در روزی که هلال‌احمر به مراتب از حریف خود بهتر بود از روی یک ضربه ایستگاه‌ای در دقیقه ۸۷دروازه خود را بازشده ببیند و متحمل شکست شود. هلال احمر در هفته بعد باید در نورآباد به مصاف لیدوما ممسنی برود.

در رده جوانان هم، هلال احمر در شیراز به مصاف تیم وصال رفت این بازی ساعت ۹صبح در ورزشگاه سیمان برگزار شد، شیرازی‌ها خیلی زود در دقیقه ۱۷ از روی اشتباه مدافعان هلال‌احمر به گل رسیدند و در ادامه زاهدی در دقیقه ۷۸ کار را به تساوی کشاند ولی در نهایت شیرازی‌ها با گل دقیقه ۹۲ پیروز این دیدار خانگی شدند تا دومین شکست هلال احمر رقم بخورد. جوانان هلال احمر باید در آخرین بازی نیم فصل میزبان امید قایمیه کازرون باشند.
از هفته ششم لیگ برتر نوجوانان استان، تیم فوتبال هلال احمر در صفاشهر به مصاف فجر صفاشهر رفت و در حالی که از میزبان خود جلو بود با نتیجه ۳بر۳متوقف شد علیرضا احمدی با دو گل و ابراهیم کامیاب با یک گل‌،گل‌زنان هلال احمر در این بازی بودند.هلال احمر در آخرین بازی نیم فصل باید از آذرخش داراب پذیرایی کند.

helal ahmar4

 

2 نظر

  1. با تشکر از همکاران گرامی و زحمتکش سایت پرطرفدار “گریشنا”
    و نیز خسته نباشید جانانه میگم به مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر،رییس جمعیت هلال احمر،مدیرعامل،کادر فنی ،بازیکنان و خانواده محترمشان و نیز هواداران عزیز/خدا قوت
    باید عرض نمایم زننده گل نوجوانان ابراهیم کامیاب بوده که به اشتباه محمدآتشی در خبر درج شده (این اشتباه از سوی روابط عمومی هلال احمر بوده)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top