بستن

طلبه‌‌های امدادگر در هفته‌ی بسیج به کوه رفتند

گریشنا: به مناسبت گرامی‌داشت هفته‌ی بسیج، کانون طلاب حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) گراش در برنامه‌ی کوهنوردی سد تنگ‌آب شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان گراش؛ به مناسبت گرامی‌داشت هفته‌ بسیج، روز جمعه، هفتم آذر، کانون طلاب سازمان جوانان حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) این شهرستان برنامه‌ای برای کوهنوردی در منطقه سد تنگ‌آب داشت.

در این اردوی تفریحی ـ آموزشی بیش از چهل نفر از اعضای کانون طلاب حضور داشتند. فرج‌پور، دبیر کانون طلاب سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گراش، ترویج فرهنگ کوهنوردی را از توصیه‌های مهم و همیشگی رهبر معظم انقلاب به جوانان دانست.

او می‌گوید: «هدف از برگزاری این اردو افزایش روحیه‌ی نشاط و شادابی و ارتقای سلامت جسمی و روحی طلاب است.»

سد تنگاب به عنوان یکی از اماکن دیدنی این شهرستان در تنگه‌ای به همین نام در جنوب غربی گراش، واقع در کوه سیاه است و مربوط به دوره‌ی ساسانی می‌باشد و در دوره صفویه بازسازی شده که سه پشتبند جهت جلوگیری از تخریب آن بنا شده است.

koohnavardi2

 

 

3 نظر

  1. سد تنگاب به عنوان یکی از اماکن دیدنی این شهرستان در تنگه‌ای به همین نام در جنوب غربی گراش، واقع در کوه سیاه است و مربوط به دوره‌ی ساسانی می‌باشد و در دوره صفویه بازسازی شده که سه پشتبند جهت جلوگیری از تخریب آن بنا شده است.
    ( و اگر فکری به حال سدتنگاب نشود روز به روز به تخریبش نزدیک و نزدیکتر میشود و در اینده نه چندان دور چیزی از سدتنگاب به جاه نخواهد ماند

  2. حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) جای استادی دلسوز و پدری مهربان که یادش در خاطرمان هنوز هست خالی است یادت بخیر و روحت شاد استاد عزیز حجه الاسلام ابوالفضل اسماعیلی کوچ شما از گراش باعث کوچ از دیدارها بود.جایت هنوز در شهرمان وبالخصوص حوزه خالیست
    جهت شادی روحش الفاتحه مع الصلوات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top