بستن

هفته‌ی خوب سرخ‌ها

گریشنا:در پرگل‌ترین بازی هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان فارس، پنج‌شنبه پانزدهم آبان ماه هلال احمر گراش با نتیجه‌ی ۴ بر ۲ در مجموعه ورزشی شهدا گراش پیام شیراز را مغلوب کرد.

به گزارش حجت عابدی، از سری مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان استان فارس چهارشنبه ۱۴ آبان ماه هلال احمر گراش در مجموعه ورزشی شهدا میزبان تیم فوتبال جوانان نوآوران شیراز بود که با توجه به عدم حضور این تیم، ۳ امتیاز این دیدار به جوانان هلال احمر گراش اختصاص یافت.

helal-ahmar41تیم فوتبال جوانان هلال احمر در هفته نخست بازی‌ها در اوز با نتیجه ۲ بر صفر تیم هیات فوتبال اوز را شکست داد. در حال حاضر تیم فوتبال جوانان هلال احمر گراش با کسب ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. مهدی کهندلی و ابوذر عباسی مربی تیم جوانان هلال احمر این تیم را ارنج می‌کنند.

تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر گراش نیز با نتیجه مساوی در برابر میزبان شیرازی خود هفته اول مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان فارس در مجموعه ورزشی سیمان شیراز شروع کرد و توانست با نتیجه ۴ بر دو، دومین تیم فوتبال شیرازی را در خانه مغلوب کند و با کسب ۴ امتیاز، خود را در بالای جدول مسابقات حفظ کند.

این دیدار دو پنالتی برای نوجوانان هلال احمر داشت که در نتیجه علی رضا احمدی با شماره ۹ توانست ۴ بار دروازه پیام شیراز را در دقایق دوازدهم، پانزدهم،هفدهم، و شصت‌وپنجم باز کند. در حال حاضر علی رضا احمدی با ۵ گل زده در صدر گل‌زنان این دوره از مسابقات نوجوانان لیگ برتر استان فارس قرار دارد.

برای تیم نوجوانان هلال احمر مهدی غلامی، امیر اکبری (۸۰)(دروازبان) مرتضی غیرتمند، ابراهیم کامیاب، محمد آتشی، رضا سوزنده، مهدی محمدی، علیرضا احمدی، محمد علی کرباسی،آرمان کامیاب، حسن حسن نژاد، رضا دانشور، سید یحیی مجلسی(۷۵)، مصطفی نظافت (۷۰)بازی کردند و محسن محمدی، امیر حسین رحمانیان، منصور سروش و علیرضا باشی‌نژاد نیمکت ذخیره را تشکیل دادند.

در آغاز دیدار نوجوانان هلال احمر گراش و پیام شیراز، نوجوانان هلال احمر با اهدا گل به جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند. مرتضی واحدی از جانبازان ۷۰ درصد هشت سال جنگ تحمیلی در این ویژه برنامه مورد تجلیل بازیکنان نوجوانان هلال احمر گراش و پیام شیراز قرار گرفت.

حجت عابدی سرپرست  تیم و مهدی کهندلی و ابوالحسن غلامی به عنوان مربی در کنار تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر گراش حضور داشتند.

در دیگر مسابقات لیگ برتر استان فارس در رده بزرگسالان، هلال احمر گراش توانست در خانه حریف با نتیجه ۲ بر ۱ سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند و با کسب ۱۱ امتیاز خود را به بالای جدول نزدیکتر کند.

از سری مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان فارس، در هفته هفتم  جمعه ۱۶ آبان ماه تیم فوتبال شهید رضایی فیروز آباد میزبان هلال احمر گراش بود که هلال احمر توانست با نتیجه ۲ بر ۱ در مجموعه ورزشی فیروزآباد تیم شهید رضایی این شهرستان را شکست دهد.

بزرگسالان هلال احمر که در دو هفته قبل در یک اتفاق نادر نتوانسته بودند نتیجه‌ی مطلوبی را برای خود کسب کنند در این هفته عزم خود را جزم کردند و توانستند ۳ امتیاز بازی این هفته را از آن خود کنند از طرفی دیگر فیروز‌آبادی‌ها که هفته قبل توانسته بودند تیم فوتبال آلپ گستر شیراز را شکست دهد با روحیه مضاعف در برابر هلال احمر قرار گرفت.

halal ahmar7هلال احمر بازی خود را هجومی شروع کرد و توانست در دقیقه دوازده توسط محمد جواد آذرایین  به گل برسد. در ادامه بازی بازی متعادل بود تا نیمه اول به نتیجه یک بر صفر به نفع هلال احمر به پایان برسد.

در نیمه دوم فیروز‌آبادی‌ها دست به تغییر زدند و با اضافه نمودن مهاجم سعی در گشودن دروازه هلال احمر داشتند که در دقیقه ۷۴ فیروز آبادی‌ها صاحب یک پنالتی شدند و محمد زارع آن را به  گل تساوی تبدیل کرد.

گل دوم هلال احمر گراش با سانتر زیبای مرتضی کمالی هافبک طرح و تکنیکی این تیم و با ضربه سر دیدنی سعید پورشمسی بازیکن خوش آتیه هلال احمر همراه شد تا هلال احمر ۲ بر ۱ از شهید رضایی فیروز آباد را پشت سر خود قرار دهد.

برای هلال احمر عبداله درویشی، مهدی شمسی، سید قاسم استخری، خلیل کهندلی، علی زاهدی (۸۰) مرتضی کمالی، مصطفی رادمرد، غلامرضا جوکار، مصطفی گوشه نشین، سعید پورشمسی(۶۵) محسن محسنی، محمد جواد آذرایین و علی غلامی بازی کردند.

محمد جواد آذربادگان مربی و قاسم فرسوده مدیر عامل باشگاه این تیم را هدایت کردند. مهدی شاکری، مصطفی غلامی، علی کار آمد و محمد منفرد از شیراز کار قضاوت دیدار بین دو تیم فیروز آباد و هلال احمر گراش را بر عهده داشتند. نبی‌زاده به عنوان ناظر داوری و پرتویی سرپرست بازی در این دیدار نقش داشتند.

محمد جواد آذربادگان مربی تیم بزرگسالان هلال احمر در پایان این دیدار اظهار داشت:«از عملکرد شاگردانم رضایت چندانی ندارم هر چند بازی را بردیم اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.»

وی همچنین از دکتر جعفری مدیر عامل سازمان جمعیت هلال احمر استان و محسنی رئیس جمعیت هلال احمر گراش در جهت حمایت از ورزشکاران تقدیر کرد.

پنجشنبه‌ی هفته‌ی جاری نیز جوانان هلال احمر به مصاف نورآباد ممسنی خواهد رفت و فیروزآباد جمعه میزبان تیم نوجوانان هلال احمر خواهد بود. در بازی دیگر جمعه بیست‌وسوم آبان تیم فوتبال بزرگسالان هلال احمر در مجموعه ورزشی شهدا میزبان سایپا شیراز خواهد بود.

سایپا شیراز در هفته هفتم یک بر صفر از آلپ گستر شیراز شکست خورده است.

halal ahmar3

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

2 نظر

  1. تیم گراش هیج وقت پشتوانه نداشته فقط با هزینه خودشان امکانات رو فراهم مى کنند زمانى تیم شاهین گراش در بازى تدارکاتى هما تهران رو شکست میداد همین ستاره ابى فجر سپاسى رو شکست میداد ولى بدلیل بى توجهى به این تیم ها هیج وقت پیشرفتى حاصل نشد این بازیکنان فقط بخاطر علاقه فوتبال بازى مى کنند هیج امکاناتى ندارند براى یک بازى با وسایل شخصى خود به شهر دیکه میروند بعضى از این بازیکنان اصلا زمانى بازى مهم دارند جون سر کار هستند نمى تونند بروند و تیم هم بخاطر نداشتین این بازیکن شکست مى خورد، بهترین بازیکن داخل این گراش است که از جند از بازیکن لیگ برتر بهتر بازى مى کنند یکى از انها اقاى اذراهین است ولى بدلیل امکانات نامناسب باید شروع و پایانى در گراش داشته باشد چرا باید اینجور باشد جرا باید تیم هاى مثل فجر سباسى و مرصاد و غیره که از تیم گراش شکست مى خوردن الان کجاهن این تیم گراشى کجا، جرا به فکر این جوانها نیستید فقط به فکر یک کسب در امد که کجا بیشتر درامد داره ، اگه جند تا از این پولدارا به این جوانها توجه مى کردند تیم گراش الان در لیگ یک و برتر بود واقعا جاى تاسف داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top