بستن

فرماندار گراش : خون شهدای گرانقدر نهال انقلاب را تنومند کرد

فرماندار گراش گفت: شهدای گرانقدر ما در سنین نوجوانی و جوانی با آرزوهای بزرگ پا به عرصه پیکار و جهاد نهادند و با شهادت خود درخت انقلاب را تنومند کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش مسعود خواست خدایی فرماندار گراش در مراسم روز درختکاری که با نواختن زنگ دبستان کریمیان این شهرستان آغاز شد، فرهنگ‌سازی و افزایش مشارکت مردم در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی را یک امر مهم و لازم الاجرا در بین همه اقشار جامعه خواند و تصریح کرد: حفظ و حراست از مراتع و منابع طبیعی نیازمند همکاری مشترک و دو جانبه میان مردم و ارگان های مرتبط است.

وی گفت: مراقبت از منابع طبیعی به عنوان منابع خدادادی بعضا تجدید ناپذیر، اهمیت و ارزش بالایی دارد که همین امر ضرورت دقت و توجه مسوولین امر را به مراتب بالاتر برده است.
فرماندار گراش افزود: شهدای گرانقدر ما هم به نوعی با شهادت خود و با قطره قطره خون خود نهال انقلاب را آبیاری کرده و موجب تنومند شدن این درخت معنوی شدند.

خواست خدایی در ادامه ضایعه درگذشت ناگهانی حجت الاسلام والمسلمین پولادیان، مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش را به جامعه روحانیت و مردم شهرستان تسلیت گفت و برای آن مرحوم طلب آمرزش و مغفرت نمود.

در پایان این مراسم و پس از کاشت چند اصله نهال در دبستان کریمیان و پارک شهر گراش, با حضور امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان مراسم زیارت عاشورا برگزار گردید.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top