بستن

در روز پنالتی‌ها، هلال‌احمر یک امتیاز گرفت

گریشنا: در روزی که پنالتی‌ها نتیجه بازی را تعیین کردند، هلال‌احمر در برابر لیدوما ممسنی در خانه متوقف شد.

139307 Helal-Lidoma (4)

به گزارش حجت عابدی روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر  گراش، هلال احمر گراش در یک بازی خانگی جمعه ۱۱ مهرماه در مجموعه ورزشی شهدا میزبان تیم فوتبال لیدوما ممسنی بود که به نتیجه مساوی ۲-۲ رضایت داد و چهار امتیاز شد.

این دیدار ۳ پنالتی داشت که مهدی نجاتی شماره ۱۰ هلال احمر توانست دو پنالتی به دست آمده در این دیدار را تبدیل به گل کند. بازیکنان لیدوما ممسنی که در نیمه اول با باخت یک بر صفر به رختکن رفته بودند در نیمه دوم توانستند از روی نقطه پنالتی توسط  بازیکن شماره ۹ حمید رضا عرب  به نتیجه مساوی دست پیدا کنند . لیدوما ممسنی توسط همین بازیکن از روی ضربه ایستگاهی به گل رسید و با کسب نتیجه ۲-۲ مساوی توانست یک امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

دیدار هلال احمر گراش با لیدوما ممسنی در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان فارس به قضاوت محمد رضا میرشاهی برگزار شد و علیرضا سیاهپور، صابر دهقان و حسین زنگی نژاد وی را در امر قضاوت یاری دادند. علی شعبانی به عنوان نماینده هیات فوتبال فارس و حمزه زائری به عنوان ناظر داوری در برگزاری این دیدار نقش داشتند.

برای هلال احمر گراش علی یحیی پور دروازبان، مهدی شمسی، سید قاسم استخری، خلیل کهندلی، مصطفی رادمرد، سعید بلاغی ، ارش فتحی، مرتضی کمالی، مهدی نجاتی، بهروز گنجی و علی غلامی  وارد زمین شدند و نادر بختیار، مصطفی گوشه نشین ، سعید پورشمسی، علی زاهدی، محمد علی بیداد، حمید رحیمی و محسن محسنی  ذخیره های تیم هلال احمر شهرستان گراش تشکیل دادند.

جواد اذربادگان مربی و محمد علی چتراذر به عنوان سرپرست تیم هلال احمر این دیدار را دنبال کردند.

 هلال احمر گراش در هفته نخست فوتبال بزرگسالان استان فارس توانسته بود  آلپ گستر شیراز را با نتیجه ۳ بر ۲ کنار بگذارد. (خبر در گریشنا)

تیم فوتبال لیدوما ممسنی نیز که در دومین روز از هفته اول در مقابل پارسه شیراز قرار گرفته بود توانست با نتیجه ۳ بر ۱ پارسه شیراز را مغلوب خود کند.

در هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان فارس تیم فوتبال هلال احمر گراش در شهرستان ممسنی مهمان تیم فوتبال امیر کبیر این شهرستان خواهد بود.

امیر کبیر ممسنی در شروع لیگ بازی خود را با دربی شروع کرد و توانست شهرداری ممسنی را در هفته نخست با نتیجه دو بر صفر از سد راه خود بردارد این تیم در هفته دوم مقابل تیم فوتبال آلپ گستر شیراز بازی کرد و با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ توانست یک امتیاز را از میزبان شیرازی خود کسب کند.

در حال حاضر امیر کبیر ممسنی با ۴ امتیاز، شهرداری ممسنی با ۳ امتیاز، هلال احمر گراش با ۴ امتیاز، آلپ گستر شیراز با ۱ امتیاز، لیدوما ممسنی با ۴ امتیاز، پارسه شیراز ۳ امتیاز، پادانا میمند ۳ امتیاز با هم به رقابت می پردازند.  

شهید رضایی فیروزاباد هنوز نتوانسته است امتیازی را برای خود کسب کند و بازی تیم‌های سایپا نوآوران و عقاب در هفته دوم با نتیجه ۲ بر صفر به نفع عقاب در دقیقه  ۷۰ ناتمام ماند.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

2 نظر

  1. محمد علی چترآذر و محمد جواد آذربادگان مربیان هلال‌احمر هستند!!!
    (بازی اول)
    جواد آذربادگان مربی و محمدعلی چترآذر سرپرست این بازی بودند!!!
    (بازی دوم)
    جالبه…

  2. اقای ورزشکار تا جای که یادمون است هفته اول هم به این منوال بود. شاید یا حتما شما اشتباه میکنید.
    این هفته چیز دیگه نبود گیر بدین به این گیر دادین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top