۴. با نامزدهای انتخابات لارستان، خنج و گراش: ابوالحسن فردوسی

Ferdowsi 3
ابوالحسن فردوسی

ابوالحسن فردوسی در آخرین روز ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی به جمع کاندیداها پیوست و آخرین نامزدی بود که تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز کرد. فردوسی و ستاد او تا روز شروع تبلیغات انتخاباتی منتظر قطعی شدن رد صلاحیت علی‌اصغر حسنی ماندند.

ابوالحسن فردوسی متولد ۱۳۴۲ در گراش است. بیشتر سوابق او به حوزه آموزشی و ورزشی مرتبط است. سوابق سیاسی فردوسی به نامزدی او برای دور اول انتخابات شورای شهر گراش بر می‌گردد. فردوسی بیشتر عمر خود را در کسوت معلمی و مدیریت آموزشی گذرانده است. او تنها نامزد این دوره است که با مدرک کارشناسی در انتخابات حضور دارد.

فعالیت‌های ورزشی فردوسی در رشته‌های فوتبال و والیبال است و مدتی ریاست هیات فوتبال را برعهده داشت.

مسئول دبیرستان و نهضت سواد‌آموزی بستک،  مسئول واحد آموزش اداره آموزش وپرورش گراش، مدیر مدرسه‌ی راهنمایی عالیان، عضو هیئت حل اختلاف، عضو ستاد نماز‌جمعه، عضو هیئت امنا مسجد صاحب‌الزمان(عج) مهمترین سمت‌های وی پیش از بازنشستگی  بود.

ابوالحسن فردوسی نامزد باقی‌مانده گراش در این انتخابات است و رای این شهر را برای خود می‌داند او امیدوار است موفقیت حسنی را در دوره گذشته تکرار کند. حسنی که چند روز تاخیر به گراش بازگشت بعد از استقبال مردمی به ستاد فردوسی رفت و در آنجا از او حمایت کرد. اما اکنون فردوسی میان همراهی یا رقابت با شکرالله زندوی انتخاب سختی دارد.

معرفی حشمت‌الله زارعی و غضنفر باقدم را پیش از این در گریشنا خواندید. معرفی نامزدهای دیگر را تا امروز در صفحه ویژه انتخابات نهم خواهید خواند.