گریشنا: هلال احمر با یک برد پر گل صدرنشینی خود را در مسابقات جام شهید مشتاقی تثبیت کرد. 

در ادامه مسابقات فوتبال بزرگسالان جام شهید مشتاقی هفته ششم با مسابقه بین دوتیم شاهین و پرسپولیس نوین با سوت محمودزاده شروع شد. این بازی روز پنجشنبه ساعت ۱۸:۰۰ با قضاوت حمید محمودزاده به همراه کمک داوران عبدالرضا حسین پور و مجید افشار و داور چهارم جواد افشار شروع شد مهدی کهندلی سرپرستی بازی رو برعهده داشت.  این مسابقه را شاهین دو بر صفر با گل‌های اسدالله محمدی و اسماعیل بلبلی از روی نقطه پنالتی برد.

دومین بازی هفته را روز پنجشنبه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه گراش جوان و استقلال آغاز  کردند. گراش جوان ابتدا با گل سعید ارژنده جلو افتاد ولی این پایان کار نبود در ادامه ضربه ایستگاهی مهدی نجاتی روی دروازه گراش جوان آمد و در ریباند بازیکن استقلال توپ رو به تور چسباند و بازی یک بر یک شد. با شروع نیمه دوم جعفر شبانی گل دوم استقلال رو به ثمر رساند استقلال با این برد سه امتیاز به اندوخته های خود اضافه کرد. احسان جوکار داور مهدی آذرافروز و محمد کاظم عابد کمک داور و حامدبابا احمدی داورچهارم این بازی بودند.

ستاره‌آبی و اتحاد ساعت ۶ عصر روز جمعه ساعت سومین بازی هفته ششم را آغاز کردند. اتحاد با گل زود هنگام مختار چوبین جلو افتاد ولی ستاره‌آبی به سرعت با گلزنی منصور قاسمی گل خورده را جبران کرد. در ادامه بازی پایاپای بود که محمد نیکخو گل دوم ستاره‌آبی را زد و در اواخر بازی کاپیتان ستاره‌آبی شکرالله آشفته روی ضربه ایستگاهی از میانه‌های زمین گل سوم تیمش رو به ثمر رساند. حمید واحدی به همراه عبدالرضا حسین پور، مهدی کهندلی و اسماعیل بلبلی کار قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

تیم صدرنشین هلال احمر  بازی پایانی هفته را برابر شهیدان حسن‌زاده برگزار کرد. هلال احمر که از چند بازیکن غیر بومی سود می‌برد توپ و میدان را در اختیار داشت و شهیدان حسن زاده چشم به ضدحملات دوخته بود. تا این که دقیقه ۳۵ روی حرکت انفرادی خلیل کهندلی هلال احمر به گل اول رسید. بلافاصله دومین گل هلال احمر را محمد بیداد زد.

با شروع نیمه دوم گل‌های سوم و چهارم تیم هلال احمر را سعید بلاغی از روی نقطه پنالتی و محمد آتشی بازیکن نوجوان این تیم به ثمر رساندند. رضای جوکار گل پنجم هلال‌احمر را به ثمر رساند. در میانه جشنواره گل هلال‌احمر مجتبی جعفری تک گل شهیدان حسن زاده را زد و آخرین گل تیم هلال احمر را باز هم سعید بلاغی وارد دروازه شهیدان حسن زاده کرد تا با هلال احمر این بازی را با حساب شش بر یک به سود خود به پایان برساند.

Helal Football

گام به گام به  لیگ استانی

با نزدیک شدن مسابقات شهید مشتاقی فوتبال گراش آماده حضور در مسابقات استانی می‌شود. هلال‌احمر در لیگ برتر جوانان و هلال‌احمر و اتحاد در لیگ برتر نوجوانان استان حضور دارند.

در آغاز فصل فوتبال فارس جلسه هماهنگی نمایندگان و سرپرستان مسابقات فوتبال استان فارس در رده های مختلف با اعضای جدید هیات فوتبال به سرپرستی هنرپیشه در سالن کنفرانس هیات فوتبال برگزار شد. عبدالمهدی مهروری تنها نماینده ی منطقه جنوب فارس در این جلسه بود.