بستن

مرگ «خوشبختی» در تصادف

Hadesehگریشنا: برخورد پیکان‌بار با موتورسیکلت منجر به مرگ مرتضی خوشبختی شد.

به گفته یکی از افراد حاضر در صحنه، تصادف ساعت ۲۲:۵۰ رخ داد. موتورسیکلت در حال عبور از موانع فیزیکی وسط خیابان بود که واژگون شد و یک وانت بار از روی سر و گردن راکب موتورسیکلت رد شد.

به گزارش باقر شکاری با حضور گروه امداد هلال احمر و اورژانس در صحنه با وجود نبودن علایم حیاتی اقدامات اولیه و CPR تا بیمارستان ادامه داشت و در بیمارستان بعد از گذشت ۴۵ دقیقه پزشکان از بازگشت مصدوم به حیات قطع امید کردند.

این تصادف روبه‌روی حسینیه حضرت زینب(س) رخ داد و نخستین تصادف منجر به مرگ در خیابان امام بعد از نصب کانالیزورهای تقسیم‌کننده مسیر است.

مرتضی خوشبختی فرزند محمد ۳۲ ساله بود و دو فرزند از او به جا مانده است.

راننده وانت‌بار نیز ساعتی بعد خود را به مامورین انتظامی معرفی کرده است.

Khoshbakhti

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

44 نظر

  1. واقعا این کانالیزورهای وسط خیابان اینقدر که خطرناک هست مفید نیست.البته فایده که داره تنها به جیب شهردار و چندتا اطرافیانش داره.

  2. چه ربطی به کانالیزور داره اخه؟؟ راننده ها مواظب نیستن ، تو خیابون با سرعت رانندگی میکنن ، قوانین رو رعایت نمیکنن ، اصلا تا حالا پیکان باری رو دیدین که یواش رانندگی کنه؟ هر اتفاقی رو نندازین گردن شهردار! بیشتر اتفاقایی که میفته مقصر خود ما هستیم

  3. نمیدونم چند نفر باید بمیرن که این مسئولین به فکر بیفتن!
    کانالیزور ها جز ترافیک و اختلال در عبور و مرور ارزش دیگه ای ندارن.
    یا همین تقاطع مقابل پادگان بسیج،اینقد ماشینا سرعت دارن که اگه پشت سرتو نپایی خدا رحمتت کنه!

  4. کاتالیزور وسط کار خود راهنمایی رانندگی هست نه شهرداری
    شما اطلاعات کافی ندارید قضاوت نکنید
    کاشکی بجای ایرادهای بی اساس، طرح و نظر درست می دادیم
    نه اینکه به هرچیز و هر کسی سریعا تهمت بزنیم

  5. البته خدا راشاهد بگیریم از وقتی نصب شده ؛ تلفات و صدمات خیلی کاهش یافته . میشه از اورژانس پرسید تا حقیقت معلوم بشه.خدا هم به خانواده مرحوم صبر بده.

  6. خدا رحمتش کنه و به خانواده اش صبر بده
    اتفاقا خیلی کار خوبی کرده اند، قبلا تو رانندگی باید مراقب موتور هایی که جلو میپریدن میبودیم، ولی الان خیلی رانندگی راحت تر شده هرکس تو مسیر خودش رانندگی میکنه، عبور از کانالیزور هم خلافه، انشالله عبرتی باشه برای دیگران

  7. این خبر درست نیست که شما میگین از رو سر و گردن طرف رد شد من خودم صحنه رو دقیق دیدم موتور سوار در حالت گیجی بود معلوم بود که زمین میخوره ننم از رو موتور بهش نگاه میکردم یه دفعه رفت رو مانع وسط خیابون سر خورد رو رمین کشیده شد خورد به سپر دقیقا جلو تایر چون وانت سرعتش کم بود یه خوده کشید کنار موتور خورد بغل وانت اصلا از روی طرف رد نشد اگر رد شده بود باید وسط خیابون مغز جمع میکردی نه یه سره کامل این جیزی که گفتن کاملا اغراق چون بجز من فقط سه نفر دیگه تو اون لحظه اون جا بودن بقیه هرچی بگن حرف مفته

  8. تموم این مشکلات و تصادفات بخاطر مشکل اقتصادی مملکته …
    اگه بجای موتورسیکلت ماشین داشت یا اگه عرض خیابون استاندارد بود این اتفاق نمی افتاد

    1. سلام اخرش تو این همه نظر یه نفر به نکته اصلی اشاره کرد اخه کجای کشور دیدی که یه خیابان ۱۲ متری که الحمد الله دو طرف خیابان ماشین پارک میکنن وهیچکی رهایت نمیکنن. اخه از این کارها منظورم کانالیزور برای چی میخواد اخه حالا شما ها هرکسی رو میخواهید مقصر کنید و قضاوت اشتباه وهر چی……ببا باید قبول کرد که محیط و طرح خیابان گراش قدیمیه باید کار اساسی کرد. ممنون
      خدا رحمت کنه اله قلی خان که این خیابان رو کشیده وگرنه از مسولین ما هیچ ابی گرم نمیشه.

  9. وقتى موتور سیکلت ها تند میرن وسبقت مى گیرن پس مقصر خودشون هستند نه موانع ، مقصر شهردارهاى قبلى هستند که ساختمان امثال پاساژ حضرت زینب رو به عقب نشوندن که خیابان بزرگتر داشته باشیم و شهردارهاى قبل بلد بودن جیب خودشون رو پر کنند نه خیابان بزرگتر کنند ، این شهردار بخاطر ماها این موانع گذاشته که چهار تا مثل ما سبقت بیجا نگیریم که باعث گرفتار شدن جند تا دیگه بشیم پس این شهردار مشکل نداره، پس مقصر اول خودمون و بعد شهردار هاى قبلى هستند، ویک انتقاد از نیروى انتظامى دارم که بچه هاى کم سن وسال سوار موتور سیکلت هستند جلو اینها نمى گیره اکه ایراد گواهینامه مى گرفتن این مشکلا پیش نمى اومد ،

  10. ماها عادت داریم همیشه تقصیر رو گردن دیگران بندازبم. وقتی قانون رو رعایت نمیکنیم و کلاه ایمنی نداریم. باید منتظر حادثه باشیم.

  11. با سلام
    من نمیدونم چرا هر اتفاقی می افته و هر کی میمیره از زمین و زمان ایراد میگیریم و از زمین و اسمون دنبال مقصر میگردیم.
    این کانالیزورها واقعا خوبه! قبلا کاملا باید حواست بود که الانه که یکی میاد جلوت ولی حالا نه،خیلی خوب شده!!!
    بی احتیاطی طرف باعث مرگ اون شده،این چه ربطی به کانالیزورها داره؟؟؟اونو گذاشتن تا کسی تو خیابون دور نزنه ولی….
    همیشه بیایم به عدالت رفتار کنیم و هر چیزی رو به جای خود انتقاد کنیم نه از روی احساسات!!!
    از خداوند طلب امرزش برای ان مرحوم خواستاریم
    همچنین صبری جزیل برای خانواده محترم ان مرحوم

  12. خدا رحمتش کنه و به خانوادشون صبر بده.

    کانالیزورهای وسط خیابون گراش لازم بود،‌ با نصب این کانالیزورها ترافیک شهر خیلی کاهش یافته ، بویژه کنار گراش سنتر که همیشه ترافیک بود ولی الان این ترافیک با نصب آن کاهش چشم گیری داشته، خیلی از موتورها که با سرعت سبقت می‌گرفتن الان شاهد آن نیستم و یا هم خیلی کم می‌بینیم.

  13. ما مردم گراش همیشه منتظریم یکی از غیب بیاد و همه چی رو درست کنه.خودمون هیچ وقت درست بشو نیستیم.
    مشکل ماها اینه که فرهنگ رانندگی نداریم. یکی میخواد تو خیابون دور بزنه بجای اینکه سرعت رو کم کنیم و بذاریم طرف دور بزنه، با بوق بوق و علامت چراغ و سرعت زیاد کردن ازش رد میشیم. همیشه عجله داریم که زود تر برسیم.
    چرا اینقدر عجله ، میخوایم به کجا برسیم آخه. یکم حوصله و صبر و آروم تر رفتن همه چی رو حل میکنه. مقصر همه هستیم. بیایید خودمون رو درست کنیم تا شهرمون درست بشه.

  14. دوستان توجه فرمایید:
    اول بگم من شاهد قضیه نبودم و اطلاعی ندارم، پس نمیخوام در مورد این قضیه نظری بدم؛ طرف فوت کرده خدا رحمتش کنه؛ انشاالله درس عبرتی باشه واسه اونایی که خلاف قانون عمل میکنن.

    اما چند نکته اساسی:
    —————————-
    ۱- نصب کانالیزور در خیابان کار بسیار خوبی بوده که انجام گرفته (شهرداری یا راهنمایی یا هر سازمانی که انجام داده) جای تشکر داره.

    ۲- سرعت مشکل ساز نیست، بی‏دقتی و بی‏احتیاطی مشکل ساز است. هیچگاه این دو مقوله را اشتباه و یکسان نگیریم.

    ۳- مسئولین راهنمایی و رانندگی باید طبق وظیفه کاری خودشون به مردم اطلاع رسانی کنن و آموزش بدن، اما متاسفانه شاهدیم این مسئولین نه تنها امر مهم راهنمایی را نادیده می‏گیرن، بلکه سریعا واسه هر تخلفی دست به جریمه میشن. و با این وضع فکر کنم بهتره اداره راهنمایی و رانندگی به اداره “رانندگی و جریمه” تغییرنام پیدا کنه.
    جا داره همینجا به بهانه همین سرپیچی از قانون این بار ما به مسئولین تذکر بدیم که مسولین اداره‏ی جریمه (!)، اول که مثل … پشت هر درخت و خودرو و ساختمانی کمین نکنید..این اصلا اخلاقی نیست/ دوم که بستن کمربند ایمنی در سرعت پایین از نظر فیزیکی هیچ تاثیر مثبتی در برخورد خودروها و صدمات ناشی از تصادفات خیابانی ندارد؛ (اگر نمیدانید کمی فیزیک و مکانیک مطالعه کنید)/ سوم که برگ جریمه برای مواقعی است که شخص قبول تخطی نکند و باعث ناهنجاری در رانندگی و جامعه گردد، نه به ازای هر بهانه ای جریمه مینویسید. / چهارم که شمایی که سرتاسر خیابان را تابلو توقف ممنوع نصب کردید، ملت باید ماشینهایشان را کجا پارک کنند؟ خودتان هم میدانید که خیلی جاها بیخود تابلو نصب کردید و فقط منبع درآمدی برای اداره شما و شهرداری شده است / پنجم که چرا با مینی‏بوس‏های خط واحد برخورد قاطع نمیکنید؟؟ چگونه است که این مینی‏بوس‏ها میتوانند در هرجایی حتی وسط خیابان پارک کنند و ایستگاههای تعبیه شده را نادیده بگیرند و خلافی صورت نگرفته اما اگر خودرویی شخصی در این ایستگاه پارک شده باشد خلاف محسوب میگردد؟ و تازه اینکه تابلو ایستگاه‏ها را ۵۰ متر قبل ایستگاه نصب کردید که اگر حساب کنید، طول واقعی پارک یک مینی بوس معادل ۳ خودرو است اما مکان تعبیه شده به اضافه فاصله تابلو ایستگاه به اندازه ۵ خودرو.. چرا؟؟/ ششم که چرا با موتورسوارانی که در خیابان خلاف میکنند برخورد نمیکنید؟ مگر نه اینکه رانندگی با موتورسیکلت هم نیازمند گواهینامه است؟/هفتم که چرا به سواره‏ها و بخصوص موتورسواران آموزش نمیدهید که از خط مربوط به خود حرکت کنند؟ چرا به خودروسوارها آموزش نمیدهید که آینه بغل و آینه مقابل هم برای مشاهده پشت سر وجود دارد؟؟؟ چرا جلو خودروهایی که در خیابانهای فرعی شهر، خلاف مسیر حرکت میکنند (که به وفور دیده میشوند) نمیگیرید؟ اینها خلاف نیستند؟ / هشتم که چرا خودتان همیشه مرتکب خلاف میشوید؟ چرا نه نحوه پارک کردن‏تان قانونی است، نه نحوه رانندگی‏تان و نه نحوهه برخوردتان؟ و تا از شما انتقاد میشود اعلام میکنید «ما در ماموریتیم»! مگر ماموریت باید همراه با خلاف باشد؟ خود سرمنشا همه خلافها اید.

    ۴- چرا مسئولین شهر به فکر ساخت چند پارکینگ در نقاط مختلف شهر که لازم و ضروری‏تر از هر نوع پروژه‏ای است، نیستند؟

    ۵- علت خیلی از ترافیکهایی که در خیابان ایجاد میشود، همین رانندگی ناصحیح خودروسواران است که با حداقل سرعت و بدون توجه به اطراف در هر خط و مسیری مشغول رانندگی‏اند. لطفا از مسیر مربوطه حرکت کنید، لطفا سرعت خودتون و افزایش بدید نه با سرعت ۲۰ یا ۳۰ تا باعث ایجاد ترافیک میشید.. (گرمی هوا، تعداد خودروها، طول خودروها، وجود موتورسیکلت سواران و … را مدنظر بگیرید لطفا)
    رانندگی در ساعات شلوغ چنانچه با افزایش سرعت باشد، نه تنها مشکل ساز نخواهد بود بلکه گره گشای بسیاری از مشکلات است.

    1. دقیقا آقا و یا خانم ۲۰ درست مبفرمایند. من هم همین سوالها را از راهنمایی و رانندگی دارم. لطفا خودتان را اصلاح بفرمایید تا ملت هم اصلاح شوند. کمی به حرف دل مردم گوش دادن هم خیلی خوب است.
      البته همشهریان هم باید خیلی در رانندگی دقت کنند.

      برای آن مرحوم هم طلب آمرزش میکنم و خداوند به خانواده ایشان صبر عطا فرماید

  15. اگه یه موتور سیکلت بخواد از کنار یه ماشین رد بشه و راننده ماشین یه لحظه حواسش نباشه و یکم بیاد اینور راننده موتور سیکلت هیچ راهی نداره و باید بره روی کانالیزور و اگه هم رفت دیگه نمیشه موتور سیکلت رو کنترل کرد بدیش اینه که راننده موتور سیکلت به احتمال زیاد میوفته اوندست خیابون و اگه خدایی نکرده از اونطرف ماشینی چیزی بیاد شاهد حوادث تلخ اینچنینی خواهیم بود.
    این کانالیزور ها واسه خیابون های بزرگ به درد میخوره نه خیابون به این کوچیکی که همیشه یه طرفش ماشین پارکه و فقط جا واسه عبور یه ماشین به زور هست.
    شهرمون موتورسوار زیاد داره و این کانالیزورها جان موتورسواران رو بیشتر تهدید میکنه…
    بایدتا جان دیگر همشهریان رو نگرفته این کانالیزور ها برداشته بشه و بجاش از موانع دیگه واسه کنترل سرعت استفاده کرد.

    1. شما مثل اینکه خودت قوانین رانندگی رو بلد نیستی. خط حرکت موتور خط اول است، فرعی ترن خط از سمت راست نه وسط خیابون و کنار کانالیزور
      پیشنهاد میدم بری قوانین و مطالعه کنی

  16. باعرض تسلیت به خانواده ی خوشبختی امیدوارم خدا صبر به خانواده ی ایشان عطا کند مرگ بسیار دشواری بود انشالله از این به بعد مردم قوانین رانندگی را بیشتر از پیش رعایت کنند…

  17. Nasag boyو جناب ابوسارا کاملاحرفتون متین ودرسته گذشته از بقیه نظرات دیگردوستان نظرشمادوبزرگوار رو برای پدرم میخوندم کاملا باحرفانون موافق بودن درسته اول اینکه عمردست خداست و عمر این بنده خداتموم بوده واینکه ما فرهنگ رانندگی نداریم واقعاهمینطوره کاش فرهنگ رانندگی رو بیاموزیم تا دیگه شاهد حوادث تلخ وناگوار اینچنینی نباشیم ان شاالله

  18. سلام همیشه مرغ همسایه غاز است وما بی همه چیز (فرهنگ و….) شورای ترافیک میخواهد ادای تهران وشیراز درگراش دربیاره بقول معروف اسب میگه نعلم کن مورچه هم میگه نعلم کن !!!!!! خیابان تنگ وترش شهر ما که خودش تلوزیون مداربسته میماند ظرفیت اینهمه بار ترافیکی ندارد مسیولین بجای اصرار برکلنگ زنی های بی مورد برا برون رفت از این وضع فکری کنند شهرداری پارکینگ بسازد تاخیابانها بازبماند وپارکینگ نباشد
    کمربندیی را دنبال کنند صنوف را سازماندهی نمایند و……. تاهرروز شاهد این ضایعات دلخراش نباشیم

  19. کاربر i f یعنی چی از موانع دیگر واسه کنترل سرعت استفاده بشه؟ بیش از ٢٠٠ سرعت گیر و تپه تو خیابون گراش داریم ، موتور سواری که حواسش نیس بی خود میکنه سوار موتور بشه و خودش و یکی دیگه رو تو درد سر بندازه، کانالیزور واقعا مفید هستش ، کاش میشد تمام خیابون رو کانالیزور بزارن

  20. این کانالیزور ها واقعاً طرحه خوبیه و بجا هستش….
    هیچ جای انتقادی هم نداره….
    از زمان نصب این تا الان خیلی تصادف کمتر شده …
    متاسفانه هنوز بعضی از افراد فرهنگ رانندگی و قوانین رو خوب بلد نیستن….

  21. ابو سارا و فاطی،عمر ادمیزاد دست خداست قبوله ولی من موتور بردارم مثلا تو شلوغی غروب تخته گاز بی احتیاط برم تو خیابون بگم عمر ادمی دست خداست؟تو ایران تصادفات جاده ای بیشترین قربانی دارد بعد سکته و سرطان برعکس خیلی کشورها یعنی خدا با ملت ایران و گراش دشمنی دارد؟همه چی گردن خدا نیندازید فقط زورتون به ….میرسه.چاره پسر زادان خان نمیدونین میگی عمرش دست خداست

  22. به نظر من این کانالیزورها اساسا چیز بیخودیه.اون قسمت از خیابون که عرض کمتری هم داره اومدن اینا رو نصب کردن و عملا خیابون باریکتر شده .من ماشین دارم وقتی به اون قسمت میرسم انگار دارم توی یک تونل باریکی وارد میشم و هیچ راحت نیستم چون هم ازسمت چپ من موتور داره میاد وهم از سمت راست همزمان و هیچ نمیشه یه کم اینطرف یا اون طرف بری خلاصه خیلی چیز الکی و به درد نخوریه خدا کنه جمعش کنن.

  23. کانالیزورها ابعادو اندازه های مختلفی داره به نظرمن باید در این خیابون باریکی که ما داریم باید کانالیزوری انتخاب میکردن که از لحاظ ارتفاع از این که هست کمترباشه که خدایی ناکرده اگه موتورسوادی تعادل خودشو از دست بده بتونه خودشو کنترل کنه،ولی متاسفانه کارشناسی نشده و بازهم پول هنگفتی صرف یه چیز الکی کردن

  24. شما چقد دم از فرهنگ میزنید اینجورکه شمامیگید انگارهمه بی فرهنگن یه ذره واسه خودتون وهمشهریهاتون ارزش قائل بشید هل فرهنگ فرهنگ فرهنگ.بله اقا اگه این کانالیزورها نبود شاید این بنده خدا الان زنده بود

  25. با عرض تسلیت خدمت خانواده محترم مرحوم خوشبختی.غم آخرتون باشه انشاله

    همینکه دوستان بحث ترافیک رو کشوندن به مقوله فرهنگی یعنی اینکه دارن بحث رو درست می رن.

    علی آقایی که ناراحت شدین از اینکه بی فرهنگ هستیم ولی ناراحت نباش چون الان مثال میزنم براتون تا متوجه بشید در مقابل دیگر شهرهای ایران (حالا سایر کشورهای دنیا پیشکش) چقدر ما بی فرهنگ هستیم.

    ۱- برای یک ایرانی مهمان حبیب خداست . ولی اگه یه مهمان به غیر از فامیل برامون برسه همه ی خانم های خانه در آشپزخانه جدا غذا می خورن و مردا فقط با مهمان .

    ۲- چشم و هم چشمی بزرگترین بی فرهنگیه که شهر ما دچارشه. حتی حاضریم از نون شب بچه هامون بزنیم تا بتونیم هم سرو گردن بقیه باشیم. چه توی فامیل. چه توی جمع دوستان و چه توی ناساگ و بللز کردن. این مشکل توی عروسی ها به وفور دیده می شه.

    ۳- مراسم بی فرهنگی کباب دادن توی عروسی ها که دیگه توضیح نمی خواد.

    ۴- دوره افتادن خانم ها دنبال حاج آقا از این خونه به اون خونه . کاش به خاطر امام حسین (ع) بود حداقل.

    ۵- اذیت کردن خانم های راننده در خیابان که هم با موتور جلوشون ویراژ می دن، هم متلک می زنن و هم چهارچشمی زل می زنن توی ماشین.

    ۶- یکبار کافیه خانمی با مانتو (چه گراشی و چه غیر گراشی) از توی خیابون رد بشه. آنقدر نگاهش می کنن و چش چرونی می کنن که خدا دعا می کنی که هر چه زودتر برسی خونه…. الان یکی میاد می گه خب چادر بپوشه… جوابش اینه که چشاتو چادر بپوشون برادر من.

    ۷- عدم اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سطح شهر نشان از این ماجراست. حتی توی قم که شهر مذهبی و پایتخت روحانیته انقد برنامه های مذهبی برگزار نمی شه که اینجا برگزار می کنن. برنامه های تفریحی و شادی برای مردم؟؟؟؟ تصورش محاله

    ۸- ممنوعیت موسیقی و حرام بودن آن برای فرزند خانواده توسط والدین و از طرف دیگر موزیک های شبانه عروسی ها تا صبحگاه با صدای بلند همراه با رقص و بریز و بپاش چه در مجلس های زنانه و چه مردانه. این خودش یک نوع تضاد فرهنگی است. همان قضیه دم خروس یا قسم حضرت عباس.

    ۹- قضیه دانشگاه رفتن خانم ها که خدا رو شکر الان کمی بهتر شده… هرچند بعضی از روحانیون خانواده ها رو از فرستادن فرزند دخترشون به دانشگاه رو منع می کنن.

    ۱۰- اذیت و آزار افاغنه ساکن گراش که بنده خداها از روی اجبار و ناچاری و برای کسب روزی حلال (انصافا کاراشون سخت و طاقت فرسات) اینجا هستند و ما چپ و راست اذیتشون می کنیم. به هر طریقی. نیازی ب مثال نیست.

    ۱۱- حرف از کار شد ، اونایی که رفتن دبی می دونن که رفتار یک ارباب گراشی با کارگراش چطوره و رفتار باقی اچمی ها و یا دیگران با شاگرداشون چطوریه… این نشان از عدم تربیت صحیح و بی فرهنگی اون شخص رو داره که فکر می کنه خرحمالی همون کار کردن صحیحه.

    ۱۲- کمبود فرهنگ رو بیشتر در جایی می بینیم که فقط کافیه یک نفر از شهرهای بزرگ با کت و شلوار و سامسونت در مجامع گراش دیده بشه. همچین شه دور می گردن و می پرستن که انگار پیغمبره. در حالی که ممکنه فقط همین یه دست لباس باشه.. در حالیکه برعکس ، اگه یه بچه ی گراشی به کمک احتیاج داشته باشه چون کت شلوار نپوشیده و غیر گراشی نیست محل بهش نمی زارن. خودتون دیدین مطمئنم.

    و چیزای دیگه که باشه برای بعد

  26. سلام دوستان
    اینهمه آدم اومدین در مورد اون کانالیزور صحبت میکنین و هیچکدوم صحبتی از اپن بی فرهنگهایی که ماشینشون رو دوبل کنار خیابون پارک میکنن نمیکنید..
    بعد هم باید بگم اون کانالیزور به معنی اینه که اونجا نمیشه دور شد یا از روش رد شد که متاسفانه مرحوم رعایت نکرده از اون طرف هم راننده پیکان بار رعایت نکرده.. و اینجا هیچ ربطی به شهردار و راهنمایی و رانندگی و پلیس فتا و مدیر مدرسه و معاون اموزش و پرورش و اینا نداره…
    اون دسته از عزیزان هم بهتره به فکر اصلاحات خودشون باشن تا انشاالله در آینده همچین صحنه های دردناکی تکرار نشه..
    *هر کی میخواد جواب منو بده لطفا منطقی باشه.
    تشکر

    1. دوست عزیز ایرانی لطفا بااین حرفها در پایمال کردن خون این مرحوم مشارکت نکن آقای خوشبختی با برخورد به لبه کانالیزور تعادلش به هم میخوره و به لاین مخالف پرتاب میشه. اصلا در عرض خیابان در حرکت نبوده متاسفانه شورای ترافیک برای فرار از زیر بار مسئولیت این حادثه گزارش اشتباه رد کرده و هر کس حرفی خلاف واقع بزنه و موجب عدم پرداخت دیه به همسر و فرزندان خردسالش بشه در این دنیا و در ان دنیا خون آن مرحوم گریبانش را خواهد گرفت.
      چرا شهرداری مقصرنیست؟ یه روز جلو عکاسی زارعی وایسا تا ببینی چند تا پیرزن و بچه اونجا پیش پا میزنن و نقش بر زمین میشن و یا جلو گراش سنتر وایسا تاببینی چقدر ترافیک شهر بیشتر شده

    2. ایرانی جان انسان منطقی چرا شورای ترافیک ، شهرداری که عضو آن است فرمانداری که رییس آن است را بی دلیل تبرئه میکنی راه حل مشکل که با مشکل جدید درست کردن حل نمیشه شهر دارد منفجر میشود خیابان تک مسیر است هرکس کوچکترین کاری داشته باشد وبخواهد ازخانه بیرون بیاید باید لاجرم از تنها خیابان شهر بگذرد چرا فکری برای احداث کمربندی واضافه کردن خیابانهای دیگرنمیکنند چرا شهرداری بااینهمه عوارض و …. چندجای شهر زمین خالی یا خانه کلنگی به هرقیمت نمیخرد تاآنراپارکینگ کند ؟؟؟؟ پلیس هم فقط لااله بلد است الّا الله سرنمیشه همش نفی همش جریمه انگار درماموریت آنها اعمال قانون فقط وجود دارد کاردیگری نیست که انجام دهند اصنافی که عوارض میدهند چشمشان براه خریداربیاید معامله کند جلیی براپارک درخیابان نیست اگه لحضه ای دوبل وایسن جریمه روشاخشونه و…..

  27. محمدرضامحسن زاده قبل ازاینکه حرف بزنی اول برو تحقیق کن تابفهمی که اون به هیچ وجه ازروی کانالیزور رد نشده.وتوخلیل خوش آب..اولا که اون خدابیامرز حالش خوب خوب بوده وبه بخاطر اینکه به کانالیزور برخورد میکنه سر میخوره ومیفته اون طرف خیابون،دوما اگه ماشین ازرو سر وگردنش رد نشده بود ازپشت گردن تابالای سرش کاملا باز نمیشد و دوتا چشماش نمیومد بیرون، پس خواهشا اگه واسمون همدرد نیستی حداقل بااین حرفا نمک رو زخممون نپاش . ودر جواب تو (محمد)توکه ازهیچی خبرنداری بی جهت اون مرحوم رو مقصرنکن مقصر اون راننده ی بیشعوریه که باپیکان بار وسط شهر باسرعت ۷۰یا۸۰ رانندگی میکنه.آقا یا خانم ( ر.ر)توهم بیخود میکنی قضاوت اشتباه بکنی.ودرآخرازهمه همشهریان که تو غم ما شریک بودن تشکرمیکنم انشاالله که هیچ وقت به درد ما دچار نشین.

  28. سلام به تمامی همشهری ها شمایی که میگین باید کلاه ایمنی می گذاشت یا احتیاط می‌کرد درسته ولی چه معنی میده که ماشین بدن دسته یکه بچه که نتونه ماشین روکنترل کنه.
    بعدهم عزیزان شمای که می‌گین چیزهای خوبی وسط خیابون زدن اره چیزه خوبیه نه واسه گراش که خیابونش ۱۲متره اگه دور ازجان برای خانواده خودتون هم اتفاق افتاده بودهمین حرف رومیزدین فکرکنین خودتون دارین میرین توخیابون یک دفعه می افتید ماشین هابایداینقدرسرعت برن که نتون ماشین روکنترل کنن واز روی ما رد بشن بعدهم تقصر کار هنوزمعلوم نشده قضاوت الکی هم نکنین اگه ما ماشین دسته بچه کوچک نمیدادیم هیچ وقت این اتفاق نمیفتاد اگریک ادم بزرگ بود به راحتی ماشین روکنترل میکردخیلی چیزهاپشت پرده است که شماعزیزان نمیفهمین اگه میفهمیدین هیچ وقت قضاوت الکی نمیکردین که تقصیرکی بوده پس شماهای که درست درجریان نیست قضاوت الکی نکنین ونمک روی زخم خانواده ان مرحوم نریزید (برای ان مرحوم مرتضی خوشبختی ازدرگاه خدا طلب آمورزش میکنم وخدابه خانواده و وابسته های آن صبرعطابفرماید مارا درغم خودشریک بدارید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

44 نظر
scroll to top