بستن

سبقت والیبالیست‌های راه و شهرسازی گراش از حریفان در لار

گریشنا:تیم والیبال راه و شهرسازی گراش در مسابقات والیبال جام رمضان به میزبانی لارستان با پیروزی بر حریفان خود به مرحله‌ی نیمه‌نهایی راه یافت.
به گزارش روابط عمومی اداره‌ی راه و شهرسازی گراش؛ طی برگزاری یک دوره مسابقات والیبال تحت عنوان «جام رمضان» به میزبانی هیات والیبال شهرستان لارستان، با حضور ١٠ تیم از شهرهای گراش، لار، اوز، جویم، منصور آباد و مهاجران، تیم راه و شهرسازی شهرستان گراش توانست در مرحله گروهی با غلبه بر تمامی حریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه یابد.
تیم راه و شهرسازی گراش به عنوان تنها نماینده شهرستان توانست در گروه ب این مسابقات با چهار برد متوالی به ترتیب برابر تیم‌های منصور آباد، مهاجران، نیروی انتظامی لارستان و راه و شهرسازی اوز به عنوان سرگروه به دور بعد صعود کند.
این تیم در مرحله بعد برابر تیم دوم گروه الف یعنی جویم قرار خواهد گرفت، این بازی نیز در تاریخ ٣١ تیرماه، ساعت ٢٣ در سالن تربیت بدنی لار برگزار می‌شود.
نماینده گراش با بهره‌گیری از بازیکنان جوان خود به حضور در فینال این مسابقات امیدوار است.
این تیم با تهیه یک برنامه بلند مدت در راستای حمایت از این رشته ورزشی به دنبال جذب بازیکنان مستعد از سراسر شهرستان برای حضور در مسابقات معتبر است.
valebal1
valebal2

10 نظر

  1. گریشنا لطفاً در مورد خبرهای که میزنید به تحقیقاتی هم انجام دهید،اصلاً مسابقات که در لار برگزار میشه والیبال نیست،اصلا ً قوانین والیبال در این بازیها رعایت نمیشه بازیها به صورت ثابت برگزار میشه حتی در اثر بی قانونی کار به دعوا هم کشیده شده،پس از نظر قوانین این بازیها والیبال نیست یه اسم دیگه براش پیدا کنید

    1. آقایونی که ادعا میکنن بلند میشدن و تو گراش برگزار میکردن با قوانین فدراسیون والیبال. با نشستن و حرف زدن که کاری حل نمیشه.

  2. ریاست محترم اداره راه و شهرسازی شهرستان گراش
    جناب آقای مهندس سلمان مهرابی
    با سلام. به شما تبریک عرض میکنیم.
    همین که مدیریت حضرتعالی بروز می باشد باعث افتخار ماست.
    شهرستان در حال پیشرفت است.

    هیئت امنای راه و شهرسازی گراش

  3. عباس جان ،جهت اطلاع جنابعالی قبل از رمضان در گراش هم برگزار شد با حضور شش تیم در سطح بسیار خوبی وبا اخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال،واینکه در رمضان برگزار نشد به دلیل ضعف هیئت والیبال و تربیت بدنی بود

    1. خیلی خوبه >اینجور حرفها معمولا انسانهای بر سر زبان میارن یا الان جای در برگزاری مسابقات ندارن (یعنی از سر دلسوزی این حرفا نمیزنن )یا هم اهل والیبال نیستن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top