بستن

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در گراش

گریشنا:دکتر گویا، رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، از مراکز بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان گراش بازدید کرد.

به گزارش سایت دانشکده‌ی علوم پزشکی و خدمات درمانی گراش؛دکتر گویا در فرودگاه لارستان مورد استقبال رییس دانشکده علوم پزشکی گراش قرار گرفت و سپس در قسمت تشریفات فرودگاه با بیان این مطلب که مردم و خیرین گراش زبانزد هستند گفت:«قابلیت‌های خوبی در بحث پزشکی در منطقه وجود دارد که نیاز به حمایت بیشتری دارد.»

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پس از ورود به گراش از قسمت‌های مختلف شبکه بهداشت گراش از جمله بخش بیماری‌های واگیر و واکسیناسیون این مرکز بازدید و مسوولین هر بخش به ارائه گزارش پرداختند.

او بعد از آن در بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) حضور یافت و از بخش ایزوله و زنجیره سرد بیمارستان بازدید کرد. ایشان بیمارستان گراش را در بین بیمارستان‌های شهرستان‌های کشور بی‌نظیر خواند و گفت:«با همت خیرین زیر ساخت‌های مناسبی  در شهرستان ایجاد شده است.»

دکتر گویا در ادامه بازدید خود وارد دانشکده علوم پزشکی شد و در جلسه‌ای که با حضور فرماندار و برخی از هیات امنای علوم پزشکی برگزار شد شرکت کرد.goya1

در این جلسه، دکتر بهمنی ضمن عرض خوش آمد به دکتر گویا گفت: امروز ما میزبان یکی از با تجربه ترین مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم و این برای ما افتخار بزرگی است. دکتر میرزا خلیل بهمنی سپس گزارشی از مراحل ساخت و اخذ مجوز و تکمیل فضاها و پروژه های دانشکده علوم پزشکی ارائه داد .

در ادامه دکتر محمدی معاون بهداشتی و رئیس شبکه بهداشت شهرستان گراش نیز با ارائه گزارشی به تشریح فعالیت‌های بخش‌های مختلف شبکه بهداشت پرداخت. دکتر محمدی با بیان این که پتانسیل‌های خوبی در گراش وجود دارد، به بیان مشکلات موجود از جمله عدم نیروی انسانی در شبکه بهداشت اشاره و از دکتر گویا خواست این قضیه به صورت جدی پیگیری شود.

پس از گزارش دکتر محمدی، فرماندار گراش نیز ضمن تشکر از حضور دکتر گویا در گراش ضرورت تقویت درمانگاه ارد و خلیلی را بیان کرد و نیز خواستار استفاده کامل از فضاها و زیر ساخت‌های موجود دانشکده علوم پزشکی شد.

 دکتر گویا در سخنان پایانی خود به ارتباط مردم این منطقه با کشورهای حوزه خلیج فارس و بحث بیماری‌های واگیر آن مناطق اشاره کرد و گفت: «احساس می‌شود باید تسهیلات بیشتری در این مورد به منطقه اختصاص داده شود.»

دکتر گویا همچنین از مرکز تحقیقات دانشکده علوم پزشکی گراش بازدید و دکتر بهمنی نیز گزارشی از فعالیت‌های این مرکز ارائه داد.

goya4

1 نظر

  1. منطقه خودمون آمار بیماری های واگیر مثل ایدز و هپاتیت خبلی بالاست که بیشترش هم بخاطر مسافرت به خلیج هست .خیلی از مردم منطقه هم برای آزمایش و مشاوره میرن شهرای شیراز و جهرم نه بخاطر این که امکانات نداشته باشه شهرمون بلکه بخاطر آبرو
    خلاصه کار کردن تو خلیج خیلی خوبه اما اگه یه لحظه پاامون بلغزه و درگیر زرق و برق و آزاد بودن روابط در این کشورها رو بخوریم یک عمر پشیمونی و مریضی لاعلاج در انتظارمونه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top