بستن

مشکلات بنیاد شهید روی میز بازرسان اداره کل

Bonyad Shaeedگریشنا: در جلسه‌ای چهار ساعتی بازرسان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس پای صحبت‌های برخی از جانبازان و مسئولین گراش نشستند.

به گزارش گریشنا چهارشنبه  ۷ خردادماه هیاتی از اداره کل بنیاد شهید فارس به گراش سفر کردند. به دلیل عدم اطلاع‌رسانی به موقع حضور تعداد زیادی از ایثارگران و خانواده‌های شهدا فراهم نشد و تنها چند تن از آنان فرصت حضور داشتند. مهندس حسین قائدی شهردار گراش، دکتر مرتضی فتحی رییس دوره پیشین شورای شهر، دکتر علی‌اصغر لطافت عضو شورای شهر و حاج محمد نیساری از حاضرین در این جلسه بودند.

مشکلات درمانی جانبازان، عدم مشارکت بنیاد در برنامه‌های فرهنگی مرتبط، عدم اطلاع‌رسانی خدمات ارائه شده از سوی بنیاد به خانواده‌های شهدا و و ایثارگران، بررسی وضعیت سامان‌دهی گلزار شهدا گراش از مهم‌ترین مسائل مطرح شده در این جلسه بود، که هیات اعزامی از شیراز قول داد برخی از این خواسته‌ها از طریق اداره کل پیگیری شود و جلسات تخصصی برای بررسی هر کدام از این موضوعات در آینده تشکیل شود.

زارع مسئول بازرسی، افرایی کارشناس امور درمانی و روحانی کارشناس بازرسی افراد اعزامی از شیراز بودند. هیات اعزامی از اداره‌ کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس بعد از این دیدار برای گفتگو با اصغر فرودی فرماندار گراش به فرمانداری رفتند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

8 نظر

  1. من در چون و چرای مسکوت ماندن چندین ساله طرح ساخت و ساز گلزار شهدا به جریاناتی پی بردم که اگر صحت داشته باشد وای بحال بعضی ها ، اینها فردای قیامت چه جوری میخان جواب شهدا را بدن .
    خدا کند برداشت من از صحبت بعضی ها غلط باشد …..
    ((چون نیک نظر کرد پر خویش درآن دید ؟ گفتا زکه نالیم که از ماست که بر ماست )).

  2. آقایان پیگیر موضوع جانبازان توجه کنید!!!
    باتوجه به در پیش بودن روز پاسدار و روز جانباز و روز اسرا و… در این هفته جاری وقتی امام جمعه محترم در نماز جمعه خود حتی حاضر نشد یک تبریک خشک و خالی به این عزیزان بگه دیگه چه انتظاری از دیگران است؟؟؟؟؟ حالا بگذریم از اینکه وظیفه لااقل بنیاد جانبازان و سپاه پاسداران بود .

    وای به روزی که بگندد نمک

    1. آقای امام جمعه در این مدت نشان داده اند توجهی به خانواده شهدا و جانبازان و رزندگان جنگ ندارند !!

      تعطیلی برنامه فرهنگی و پر رونق خاکریز خاطرات هم به دستور ایشان بود .. !!!

  3. ما فقط از گراشی خودمان برا بنیاد شهید می خواهیم. آقای زاهدی لطف کنند از گراش بروند. برا گراش چکار کرده این اقا. فقط به دنبال حفظ موقعیت شغلی خودش هست.که نکنه این پست را از دست بده .ایا کسی که به دنبال حفظ پست برای خودش هست می تواند به خانواده ایثارگران خدمت کند؟ آقای فرماندار چرا گوش به حرف مردم نیستید؟ چرا به مشکلات این قشر رسیدگی نمی کنید. چرا مسوول کارکشته نمی گذارید؟

  4. کم کم داره ارزشها بی ازرش میشه بجای تقدیر و تشکر فرهنگ بی فرهنگی باب میشه کسانی رفتن جونیشون زندیگشون در راه وطن دادن حالا مواجه شدن با بی تفاوتی کسانی که از صدقه سری شهدا جانبازان رزمندگان به جایی رسیدن ولی جوابی که دارن می گیرن افسوس داره…در کشور فرانسه مراسمی هست که هروز بیاد کشته شدن سربازانشون درجنگی اجرا خیابونی دارن برای مسافران که این مراسم میبینند که بعد از گذشت چندین دهه بازم براشون هروز یادبوی مبگیرن جای تعجب داره حتی برای خود ان کشور قابل احترام هست اما کشور ما کجا و انها کجا……..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top