بستن

معاون فرماندار آمد

دیروز با حضور مهندس صادقی، مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری فارس در جلسه شورای اداری شهرستان گراش، معاونت فرمانداری گراش معرفی شد. در این جلسه که در  بعد از ظهر اولین روز اسفند در ساختمان فرمانداری برگزار شد، پس از خوشامدگویی مهندس خواست‌خدایی و آرزوی موفقیت در برگزاری رویداد بزرگ انتخابات پیش‌رو، صادقی در میان مسئولین شهرستان صحبت کرد. او در صحبت‌هایش اشاره کرد: وضعیت فعلی نظام در جایگاهی است که اوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی شناخته می‌شود. دشمنان انقلاب پس از فتنه ۸۸، انتظار حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نداشتند که با این حضور، خیلی از معادلات آنها از بین رفت.

مهندس صادقی گفت: انتخابات پیش‌رو وضعیت منحصر به فردی است. نامزدهایی که از شورای نگهبان تایید شده‌اند صالح هستند و مردم باید فرد اصلح را از بین اینها انتخاب کنند. عدم تایید صلاحیت، به این معنی نیست که فرد، هیچ شایستگی ندارد. او می‌تواند در سنگر دیگری به خدمت به مردم بپردازد.

حاج‌آقا حلاجی، امام جمعه گراش با تقدیر از تلاش‌های انجام شده در گذشته گفت: کاش این اتفاق زودتر می‌افتاد و کادر فرمانداری زودتر از اینها تکمیل می‌شد. شاید الان فشار کار زیادی برای تکمیل چارت اداری و استقلال کامل ادارات  بر دوش معاونت فرمانداری باشد.

فرماندار نیز پیش از قرائت حکم معاونت دهقانی گفت: دغدغه اصلی ما تشکیل چارت سازمانی ادارات بوده که به دلیل نوپا بودن فرمانداری، کمبودهایی بوده که با گذشت زمان تکمیل خواهد شد.

دهقانی نیز در سخنانی کوتاه، همدلی و تعامل بین مسئولین شهرستان و از سوی دیگر تعامل مسئولین با نخبگان شهرستان را دو نکته مهم در جهت رشد و شکوفایی شهرستان عنوان کرد.

به گفته مهندس صادقی در این جلسه، هادی دهقانی اهل خرامه و فرزند شهید است که سابقه کار در دانشگاه شیراز و یک سال سابقه حضور در استانداری فارس را در کارنامه خود دارد.

با توجه به حضور مهندس صادقی در شهرستان‌های مهر و لار، حسین‌شیری فرماندار مهر نیز به همراه مهندس صادقی در این جلسه حضور داشت.

در پایان این جلسه از حسینیان، رئیس بانک ملی مرکزی و دکتر محمدی ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان به خاطر فعالیت‌هایشان از طرف فرمانداری تقدیر شد. از طرف جهاد کشاورزی نیز در این جلسه از ستوده‌نیا ریاست بانک کشاورزی و سالاریان کارشناس بانک کشاورزی تقدیر شد.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

1 نظر

  1. اختصاصی ترین سایت فداغ افتتاح شد

    باسلام خدمت شما دوست عزیز بنده رضاتقی نژاد مدیرسایت فداغ می باشم و مقصود من از درست کردن این سایت این میباشد که شما را بافداغ وفداغیان آشناتر کنم واز شما دوستان عزیز این خواهش را دارم که در هرچه بهتر شدن این سایت و پایدار واستوار بودن سایت فداغ بنده حقیررا راهنمایی بفرماییدو از همه ی کسانیکه درباره فداغ مطالبی دارند تقاضای این را دارم که آن را برایم ارسال بکنید تا با نام خودتان منتشر بنمایم وبرای همه ی شما عزیزان آرزوی سلامتی و تندرستی از ایزد منان خواستار می باشم.

    لطفا آدرس سایت را برای دوستان و همشهریان خود ارسال کنید تا این سایت یکی از پربازدیدکنندگان سایتهای فداغ باشد

    و در صورت تبادل لینک تصویری که آماده دارید را برایم ارسال فرمایید و شما هم نیز همچنین

    آدرس سایت فداغ دارای دو آدرس می باشد
    fedagh.com
    یا
    fedagh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top