بستن

جاده گراش- لار در اولویت اداره کل راه و شهرسازی لارستان

گریشنا:مدیر کل راه و شهر سازی لارستان اعلام کرد؛چهار خطه کردن محور لار-گراش به طول ۳کیلومتر گره ترافیکی این محور را به حداقل می‌رساند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، مهندس نصر، مدیر کل در جریان بازدید از محور لار-گراش عنوان داشت:پروژه رفع نقاط پر حادثه محور لار-گراش در اولویت کاری این اداره کل است، او در ادامه گفت:«این محور در مجموع ۵ کیلومتر طول دارد که تا کنون ۱کیلومتر آن چهار خطه شده و فاز دوم آن نیز به طول ۲ کیلومتر و عرض ۳۴ مترعملیاتی شده است که در این پرو‍ژه نیز تعداد ۷ دستگاه پل احداث شده است.»

وی ادامه داد:«حجم خاکبرداری در این محور ۴۳هزار متر مکعب و حجم خاکریزی آن نیز ۴۰ هزار متر مکعب است.»

مهندس نصر افزود:«با یاری خداوند و تلاش همکاران و همچنین تامین بودجه مورد نیاز، عملیات رفع نقاط پر حادثه این محور در آینده ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.»

وی تصریح کرد:«ارتقای ایمنی این محور به دلیل ترافیک بسیار زیاد برای این اداره کل حائز اهمیت است و از همه رانندگانی که در این محور تردد می کنند خواهشمندیم تا با احتیاط کامل و با رعایت کامل اصول رانندگی و توجه ویژه به علائم نصب شده موجبات سفری ایمن را برای خود و خانواده فراهم کنند.»

مهندس نصر همچنین از مردم خواست تا انتقادات و پیشنهادات سازنده خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومی این اداره کل در میان بگذارند.

rah v sharsazi

5 نظر

  1. اولویت جاده گراش و دوباره شروع بکار شدن جاده چک چک همه و همه یه نوع دل خوش کردن شما گراشی ها است که یک خورده از فکر محدوده بیرون بیاید و خوشحال شوید ودر عین این خوشی خبر مشخص شدن محدوده که از قبل مشخص شده است و منتظر یک فرصت میگرددند تا اعلام کنند تا این شیرینی را به کام شما تلخ شود . دوستان محدوده مشخص شده است و به نفع لار تمام شده است بیدار شوید از خواب . این بازی دل خوش کردن را یک بار و بلکه چندین بار تجربه کرده ایم مثل شهرستان شدنمان در عین خوشی وجشن شهرستانیمان بودیم که خبر جدایی اوز و بیرم را اعلام کردند .  

  2. نام شما. …سما که میخندید محدوده مشخص شده زمانی اعلام میکنن که اعتراض= با ضدنظام اینو در گذشته ثابت کردن ما مسولین ما در خابن…..

  3. باسلام
    اگر هم در رابطه با محدوده حق باشما باشد باز هم جاده گراش لار از همه چی واجبتره، انگار یادتان رفته در سال ۹۲ در این محور چه عزیزانی را از دست دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top