بستن

دانش‌آموزان مدرسه‌ی سعادت جشن تکلیف گرفتند

گریشنا:دانش‌آموزان مدرسه‌ی پسرانه‌ی سعادت جشن تکلیف خود را در کنار اولیا و مربیان خود جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی راهنمایی سعادت؛ این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا شروع شد و بعد از آن موغلی مدیر مدرسه ضمن تقدیر از همه‌ی دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان گزارشی از عملکرد سه ساله مدیریت خود ارائه کرد.

حجت‌الاسلام یوسفی سخنران بعدی بود او در مورد رسیدن به سن تکلیف و وظایف شرعی آن برای دانش‌آموزان صحبت کرد. در ادامه مراسم اعتقادی دبیر ادبیات فارسی، شعری را به زبان محلی در منقبت معلم خواند. در آخر از دبیران این مدرسه و اعضای انجمن تقدیر و تشکر شد و دانش‌آموزان هدایای خود را از دست دبیران و خانواده‌هایشان تحویل گرفتند و همچنین در این برنامه از ابراهیم مهروری به دلیل زحمات سی‌ساله در آموزش و پرورش قدردانی شد.

این مراسم با پذیرایی شام به پایان رسید.

shadat4

1 نظر

  1. سلام تبریک میگم به همه دانش آموزان

    به نظر من لفظ هدیه و پذیرایی، لفظ درستی نبود، چون دانش آموزان نفری پنجاه هزار تومان پول دادن برای این جشن، که این پنجاه هزار تومان حدود نصف این مبلغ هم خرج نکردن، یعنی وسایلی که به بچه ها دادن، چیزی حدود ۱۰-۱۵ هزار تومان بیشتر نمیشد، یک دست غذا هم پنج هزار تومان بیشتر نمیشه (البته غذا رو خیر درست کرده بود)، کتابی به بچه ها دادن مال ۱۰ سال پیش بود، جانمازی که به بچه دادن واسه بچه ۵-۶ ساله خوبه نه ۱۵ ساله.
    و با این پول بچه ها اومدن، کل معلم های سطح شهر رو دعوت کردن به نام خودشون، و این کار حرام هست به زور از دانش آموز پول گرفتن واسه اینکه مردم از این جشن استفاده لازم رو ببرند نه دانش آموز.

    امیدوارم باقیمانده پول‌ها رو به دانش آموزان برگردانند.

    و تشکر میکنم از همه دانش آموزان که با کمک، همیاری و هزینه خودشان این مراسم رو برگزار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top