در بیست و هفتمین برنامه خاکریز خاطرات، آیت‌الله سید جواد معصومی دو خاطره از روزهای انقلاب در گراش را بازگو کرد.

خاکریز خاطرات برنامه‌ای است که گروه‌ای جوانان برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا برگزار می‌کنند. خاکریز معمولاً ماهیانه برگزار می‌شود. مسجد علی‌بی ابیطالب معروف به مسجد حاجی‌رضا میزبان این دوره از خاکریز خاطرات بود. پس از نماز عشا دکور ساده برنامه برپا شد و با مجری‌گری مصطفی کارگر خاکریز ۲۷ به راه افتاد. در بخش ابتدایی کلیپی از خاطرات انقلاب که برای جشن بزرگ ۳۳ تهیه شده بود، پخش شد. در این فیلم آیت‌الله سید جواد معصومی و یعقوب صادقی در مورد حرکت دانش‌آموزان در روزهای انقلاب صحبت کرد.

بعد نوبت به آقا جواد رسید تا با کلام شیرین خود در خاطره را بازگو کند. درگیری با رییس پاسگاه گراش در روز نماز عید قربان و نصب عکس حضرت امام به جای عکس شاه در پاسگاه قدیم گراش دو خاطره شیرینی بود که حاضرین در مسجد حاجی رضا را به روزهای انقلاب برد.

حرکت تازه جوانان خاکریز خاطرات انتشار دومین شماره نشریه خاکریز بود. این نشریه این بار در ۱۲ صفحه دو پرونده در مورد عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ و عملیات والفجر ۸ منتشر شده است. مصاحبه اصلی این شماره با ابوالحسن خوشبخت است.

این صفحه خاکریز در جامعه مجازی اچم نت است. با اجازه تحریریه دو شماره خاکریز را می‌توانید از گریشنا دانلود کنید: شماره دوم نشریه خاکریز خاطرات و شماره نخست نشریه خاکریز خاطرات

Khakriz