بستن

بازگشت دکتر بهمنی به دانشکده علوم پزشکی گراش

گریشنا: پس از شش ماه تاخیر در معرفی رییس دانشکده‌ی علوم‌پزشکی گراش دکتر میرزا خلیل بهمنی به عنوان سرپرست دانشکده‌ی علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش منصوب شد. 

Bahmani

دکتر علی‌اصغر کوثری رئیس سابق دانشکده  مهر ماه برای ادامه تحصیل از ریاست استعفا داد و بعد از آن این دانشکده شش ماه بدون رئیس و توسط معاونین اداره شد تا این که در آخرین روز کاری سال ۱۳۹۲ دکتر بهمنی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسئولیت اداره‌ی این دانشکده‌ را بر‌عهده گرفت. 

به گزارش سایت رویداد شهر؛دکتر بهمنی داری مدرک دکتری حرفه‌ای در رشته‌ی ویروس شناسی است. او عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله(عج) است. در زمان ریاست او بر دانشکده پیراپزشکی گراش آزمایشگاه‌های تخصصی ایدز، انگل و ویروس‌شناسی در این دانشکده راه‌اندازی شد.

از دیگر سوابق مدیریتی بهمنی می‌توان به معاونت پژوهشی دانشگاه امام حسین(ع)، مسوول بهداشت غرب کشور، معاونت آموزشی مرکز تحقیقات ویروس و واکسن دانشگاه بقیه‌الله اشاره کرد.

 دکتر بهمنی چاپ یک‌کتاب و ۱۸ مقاله‌ی علمی در نشریات تخصصی داخلی و خارجی نیز در کارنامه دارد.

 رئیس دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش روز‌های پرکاری را پیش رو خواهد داشت تا بتواند از این طریق عواقب عقب‌گرد‌های چند ماه تاخیر و بدون رئیس اداره شدن این دانشکده را جبران کند و در کورس رقابت‌ها از ذانشکده‌های شهر‌های همسایه عقب نماند و درست در یک قدمی رسیدن به هدف، امید به دانشگاه شدن را بار دیگر زنده کند.

متن حکم انتصاب او که با امضای دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت در مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی منتشر شده است بدین شرح است:

جناب آقای دکتر میرزاخلیل بهمنی

  با سلام و احترام؛

 نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراشمنصوب می‌­شوید.

  از جنابعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان محترم دانشکده و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخشهای حوزه ماموریت خود اقدامات زیر را انجام دهید:

۱- تامین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان.

 ۲- ارتقاء برنامه های جاری حوزه‌های بهداشتی درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی.

 ۳- صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی.

 ۴- عملیاتی نمودن برنامه پنجم توسعه و برنامه سلامت دولت یازدهم.

 ۵- توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت خود.

 ۶- توجه به امر اعتدال، توانمندی وشایسته‌سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیات علمی و کارکنان حوزه‌ سلامت.

 امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانونمداری، اعتدال­گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

  1. در این سال های اخیر دانشکده روز های خوشی پشت سر گذاشته است. امیدواریم انتصاب اقای بهمنی ادامه همان راه باشد. البته ایشان برای دومین مدیریت دانشکده را تجربه خواهند کرد امیدواریم این تجربه مثل تجربه ۶ ساله قبلی نباشد و برای ارتقا دانشکده تلاش کنند.

    1. قابل توجه شما دوست عزیز…(سعید)
      از آمار و ارقامی که منتشر کردید مشخص است شما نه از سوابق ایشون اطلاع کافی دارید نه از احوالات داخلی دانشکده در سالهای گذشته.
      پس لطف بفرمایید قبل از به باطل کشاندن تفکرات دیگران، تنها کمی در باره ایشون و پروژه های به اتمام رسیده توسط ایشون در دانشکده تحقیق نمایید بعد شروع به تخریب شخصیت دکتر…….
      امیدوارم هیچ وقت کسی شما را با چوپ خودتان قضاوت نکند…
      که این چوب ، چوب نابجا و ناحقیست.

  2. من هم با نظر آقای محمدرضا موافقم و البته از بازگشت جناب بهمنی خوشحالم.
    ایشان فردی بسیار لایق و کوشا هستند. امیدوارم ما قدر این چنین شخصیت ها را بیشتر بدانیم و آنها را به بودن در کنار خودمان دلگرم تر کنیم.
    ما باید یاد بگیریم که بها را به چه کسی باید داد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top