بستن

تجلیل از صادق رحمانی در عرصه ی صدا و مطبوعات

صادق رحمانی

به گزارش گریشنا و به نقل از خبرنگار مهر، جشنواره صدا و رسانه، ۲۴ بهمن ماه با حضور محمدحسین صوفی معاون صدا، محمدرضا سعیدآبادی دبیر کل یونسکو در ایران، فرهاد اعتمادی معاون ارتباطات کمیسیون یونسکو، علی اکبر خدابخش دبیرجشنواره صدا و رسانه، مدیران شبکه‌های رادیویی و مدیران روابط عمومی رادیو در سالن اجتماعات معاونت صدا برگزار شد. در بخشی از این مراسم از تمبر روز جهانی رادیو با حضور معاون صدا و برخی مدیران رونمایی شد.. در ادامه برگزیدگان بخش های مختلف به این ترتیب معرفی شدند و جوایز اهدا شد: در این مراسم همچنین از محمد صادق رحمانیان مدیر ارتباط گستر رادیو فرهنگ، نیز تجلیل به عمل آمد..

علی اکبر خدابخش، دبیر جشنواره صدا و رسانه در ابتدای این مراسم گفت: خدا را شاکریم که توفیق برگزاری این جشنواره را به من و همکارانم داد تا بتوانیم زحمات همکارانمان را در رادیو منعکس کنیم. جشنواره صدا و رسانه در بخش هایمختلف از جمله خلاقیت و جذابیت تکنیک، خبر رسانی، رعایت اصول نگارش و… در دو بخش کمی و کیفی برگزار شد.

محمدحسین صوفی، معاون صدا نیز در این مراسم گفت: دو مناسبت بزرگ با یک مناسبت بزرگتر تقارن پیدا کرده است. برگزاری اولین جشنواره صدا و رسانه و ۱۳ فوریه روز جهانی رادیو با یکدیگر تقارن پیدا کرد. همچنین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را داشتیم. حتماً خداوند به تلاش‌های صادقانه همکارانم در رادیو عنایت ویژه داشته که این مراسم ها با یکدیگر هم‌زمان شده است.

وی ادامه داد: رادیو رسانه فعال و تاثیرگذار است و مردم همیشه خاطرات شیرین از این رسانه داشتند. اطلاع‌رسانی و برنامه‌های شاد برگ زرین در تاریخ رادیو است. اگر رادیو در زلزله بم نبود تعداد کشتار بیشتر می‌شد. من از همه دلسوزان که تلاش کردند رادیو در سبد کالای رسانه‌ای مخاطبان ماندگار شود، قدردانی می‌کنم. این رسانه همیشه بالنده است و خدمات فراوانی به بشر کرده است. رادیو رسانه‌ای است که در همه زمان‌ها قابل استفاده است و ما همیشه به دنبال تولید برنامه‌های متنوع و بالندگی این رسانه هستیم.

خبر گزاری مهر:  http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1532823

خبرگزاری فارس:http://khabarfarsi.com/ext/2068992

جام جم آنلاین:http://jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100804102324

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top