بستن

امیدهای هلال‌احمر با بردن شهرداری لار به صدر رفتند

گریشنا:تیم فوتبال هلال احمر گراش موفق شد با نتیجه ۲بریک تیم شهرداری لارستان را مغلوب کند.
به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال‌احمر؛از هفته سوم لیگ برتر امید استان فارس تیم هلال احمر میزبان شهرداری لارستان بود،این بازی که آخرین دیدار دور رفت به شمار می‌رفت از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود،نماینده لار که با ۴ امتیاز در صدر جدول قرار داشت بازی را طوفانی شروع کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقایق اولیه به گل برسد.
در ادامه هلال احمریها توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا اینکه در دقیقه ۳۶ حمید رحیمی از ارسال زیبای بلاغی نهایت استفاده را برد و هلال احمر را با یک گل پیش انداخت.
در اواخر نیمه اول بود که لاریها توپ برگشتی از ضربه ایستگاهی را وارد دروازه هلال احمر کردند تا دوتیم با نتیجه مساوی۱بر۱به رختکن بروند.
با شروع نیمه دوم،دو تیم بازی پا یا پایی از خود به نمایش گذاشتند تا اینکه در دقیقه۷۲باز هم هلال احمر توسط بهنام شیرشمسی به گل رسید و یکبار دیگر از حریف خود پیش افتاد.

helal ahmar1در دقیقه‌ی ۷۵ شلوغی جلو دروازه گراش باعث شد بلاغی با دست مانع از ورود توپ به دروازه شود تا یک پنالتی و اخراج به ضرر گراش به همراه داشته باشد.
نادر بختیار دروازه بان باتجربه و کهنه کار هلال احمر با یک سوپر واکنش ضربه پنالتی را مهار نمود تا همچنان برتری خود را حفظ کنند.
اخراج سالاری و ۹نفره شدن هلال احمر در ده دقیقه پایانی کار را کمی دشوار کرد ولی دوندگی بی امان بازیکنانش باعث شد نتیجه تا پایان بازی حفظ شود و هلال احمر پیروز این میدان حساس شود.
قضاوت این دیدار برعهده امین گودرزی-یحیی یوسفی-مهرزاد جامعی و عبدالحمید عبدالی به سرپرستی ابوالقاسمی بود.
نادر بختیار،حسین صفایی،محمدجواد اسماعیلی (۶۲علی قاسمی زادگان)،حمیدرضا بلوری،سعید بلاغی،محمد کوهگرد(۷۰احمدرضا سالاری)،حمید رحیمی، بهنام شیرشمسی(۸۷حسین گوشه نشین)،ابوالفضل مبارکی،مصطفی رادمرد و بهروز گنجی به مربیگری محمدجوادآذربادگان برای هلال‌احمر بازی کردند. هلال احمر با این بازی ۶ امتیازی شد و هفته بعد میزبان گراش جوان خواهد بود.

helal ahmar2

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top