گریشنا:‌ تصادف شدید خودرو پژو ۴۰۵ با پیکان‌بار باعث مرگ سه نفر شد.

IMG-20140228-WA0083

به گفته محمد شکاری از پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر، تصادف ساعت ۱۴ و ده دقیقه در محور گراش و لار، در نزدیکی نیروگاه برق گراش رخ داد. پیکان باری که در مسیر گراش – لار در حرکت بوده است با پژو ۴۰۵ که در جهت عکس حرکت می‌کرد شاخ به شاخ شده است.

مهدی خواجه‌گراشی راننده و دکتر علی اخلاقی، پزشک جراحی عمومی بیمارستان، سرنشینان پژو بوده‌اند؛ و حمید عمادی کارگر کارگاه بتن رضایی راننده پیکان‌بار بوده‌ است. هر سه سرنشین خودرو در دم جان سپرده‌اند.

به گفته شکاری، بعد از ۵ دقیقه نیروهای امدادی هلال‌احمر، آتش‌نشانی و اورژانس در محل حاضر بودند و به دلیل شدت تصادم و گیر کردن قطعات خودروها، آزادسازی اجساد به کمک ست‌های سبک و دستی هیدرولیک، نزدیک یک ساعت طول کشیده است. در این مدت به دلیل ازدحام جمعیت در محل تصادف، تردد در مسیر گراش و لار به کندی انجام می‌شد.

امسال این چندمین تصادف شدید در این محور است. عرفان بیگلری و فاطمه بیگلری از دیگر کشته‌شدگان جاده گراش- لار در سال ۱۳۹۲ هستند. (+) همچنین ۲۵ دی‌ماه، هشت نفر در همین جاده مصدوم شدند (خبر در گریشنا.)

مهدی خواجه‌گراشی ۱۱ مهر امسال در نزدیکی همین محل با باجناق خود تصادف کرده بود. (خبر در گریشنا)

دکتر حمید احمدی از همکاران دکتر اخلاقی در وبلاگ خود نوشته است : «دوستی که همیشه خنده به لب داشت و یکی از معدود آدمایی بود که تو هیچ شرایطی خنده از رو لبش محو نمی‌شد.»دکتر اخلاقی در حال تحصیل در سال آخر رزیدیتی جراحی بود و برای تکمیل طرح یک ماهه خود به گراش سفر کرده است.

جسد دکتر اخلاقی روز شنبه به تهران منتقل شد. از سوی بیمارستان سینا محل اصلی کار دکتر اخلاقی در تهران نیز پیامی تسلیتی در سایت بیمارستان منتشر شده است. در این پیام آمده است:‌«سال ۹۲ و زمستان امسال سردترین سال سینایی ها بود . در دهمین روز از اسفند ماه و در هفته های پایانی سال  خبر از تصادف و درگذشت یکی از دستیاران خوب و با اخلاق سینا، بار دیگر سینا را در سوگ فرو برد. « دکتر علی اخلاقی»، دستیار  زحمتکش و بااخلاق سینا نیز به دیار نور شتافت.»