بستن

بستک ۱۲ کیلومتر به لار نزدیک می‌شود

گریشنا: با بهسازی مسیر لار- بستک فاصله این دو شهر حدود ۱۲ کیلومتر کمتر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان،با حضور مهندس تاجگردون معاونت برنامه ریزی واشتغال استانداری فارس کلنگ بهسازی محور لار- بستک به زمین زده شد.

مهندس نصر مدیرکل راه وشهرسازی لارستان در ابتدای این مراسم گفت: این پروژه در فاز اول به طول ۵ کیلومتر وعرض ۲۵ متر بهسازی و احداث خواهدشد که با احداث واریانت طراحی شده دراین پروژه مسیر لار- بستک ۱۲ کیلومتر کاهش می‌یابد.

وی افزود: مهندس حسن‌نیا معاون راهداری سازمان راهداری کشور،در سفر اخیر خود در بازدید از این محور، آن را جزء محورهای شریانی کشور اعلام کرد. درحال حاضر پیمانکار این پروژه مشخص شده است و به زودی کار خود را شروع خواهدکرد که امیدواریم با بهره‌برداری ازاین پروژه مهم بتوانیم باعث تسهیل در عبور و مرور مردم این منطقه و شاهد کاهش چشمگیر تصادفات باشیم.

Rah

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

11 نظر

  1. خوشم میاد از طرز فکره گراشیا…محض اطلاع این کار برای امنیت بیشتر جاده ها و کم شدن تلفات صورت می گیرد…در مورد جاده چک چک ..این جاده اصلا صزفه اقتصادی نداره و یک هزینه بیخودیه که رو دست اداره کل راه و ترابری لارستان میزاره

  2. والا اینا که ما میشناسیم مث خوره هستند…شهرستان مادر!!!!!!از کجا در اوردن خدا میدونه هنوز هنگ کردن درقضیه جدا شدن گراش

  3. عجب بفکر امنیت جادها هستن…برای یکی بگید که شماها رانشناسن بیابون اسفالت میکنین برای خودتون….صرفه اقتصادی نداره جاده چک چک عجب فهمی دارید شما چند کیلومتر را نزدیک بشه گردنه خطرناک حذف بشه پس اسم این چی میشه گذاشت…..

  4. میخاستم جواب لاری رو بدم که :عجب هرچی از اون طرف آباد بشه جنبه و صرفه اقتصادی داره حالا که رسید به این سمت که طرف گراش باشه مبشه اصراف . شما لاریها تا یه بادام دو مغز نداشته باشه نمبشکنیین .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top