بستن

همگام با مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

گریشنا: همزمان با سراسر سرزمین ایران، مردم گراش نیز ۲۲ بهمن برای گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان آمدند.

به گزارش حجت عابدی؛ سرپرست فرمانداری شهرستان گراش در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: آن‌چه که جامعه شناسان و اندیشمندان در جریان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به آن رسیدند، مشعیت الهی، رهبری حکیمانه امام راحل و حضور یک پارچه مردم است.

 اصغر فرودی با بیان اینکه مردم برای نجات عقیده و زنده کردن ارزش‌های الهی انقلاب کردند، اظهار داشت: «قبل از پیروزی انقلاب استعمار در همه حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه ایران حاکم بود و استکبار جهانی در صدد بود تا هویت مردم را از بین ببرد.»

 وی نقش مرجعیت در پیروزی انقلاب موثر دانست و عنوان کرد:« امام راحل قبل از اینکه یک سیاست مدار باشد یک مرجع تقلید بود و چون این مرجع تقلید حرف از خداوند و اسلام می زد، مردم از ایشان پیروی داشتند و امروز با درایت و رهبری رهبر معظم انقلاب، این انقلاب تداوم دارد.»

 نماینده دولت در شهرستان گراش با تاکید بر اینکه حضور مرجعیت و تقویت فرهنگ عاشورا باعث وقوع انقلاب و تداوم این نهضت شده است، تصریح کرد:«ارزش گذاری به فرهنگ عاشورا باعث شده است که مردم بعد از ۳۵ سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، امروز شعار حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست از خود سر بدهند.»

او با اشاره به اینکه دشمن با توطئه و برنامه ریزی سعی می‌کند جوانان را از انقلاب و نظام دور کند، تصریح کرد:«دشمن برای مخدوش کردن چهره‌ی انقلاب با ایجاد مشکلات فرهنگی سعی می‌کند جوانان ما را به انحراف بکشد اما یک عاشورا تمام مشکلات ایجاد شده توسط دشمنان نظام را مانند سیلی که خارو و خاشاک را با خود می برد ،کشور را پاک و زلال می کند.»

 فرودی با بیان اینکه فرهنگ عاشورا باید زمینه ساز ارج نهادن به فرهنگ مهدویت باشد، خاطر نشان ساخت:«فرهنگ عاشورا آمیخته با فرهنگ شهادت طلبی است.»

 وی با بیان اینکه تشریح دست آورد‌های انقلاب اسلامی مهم و ضروری است، عنوان کرد:« اگر در زمان رژیم طاغوتی کشور ایران یک کشور منزوی بود امروز برای کشورهای توسعه یافته یک الگوست.»

 سرپرست فرمانداری شهرستان گراش با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسعه و رشد در حوزه‌های مختلف سازندگی شاهد هستیم، اضافه کرد:«همه تحولات سیاسی نه تنها در خاورمیانه بلکه در جهان بدون حضور موثر ایران اسلامی مردود و شکست خورده است.»

سرپرست فرمانداری شهرستان گراش در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ضمن تقدیر از حضور حماسی اقشار مختلف مردم در راهپیمایی، اظهار داشت:«تجلی حماسه حضور مردم گراش در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دشمن را مایوس کرد.»

اصغر فرودی گفت:«مردم همیشه در صحنه و غیور شهرستان گراش بار دیگر با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های امام راحل، شهدای والامقام و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.»

وی با بیان اینکه دشمن از ماه‌ها قبل برنامه ریزی کرده که بتواند حضور مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را کمرنگ کند، خاطر نشان ساخت:«حضور در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن مهر تایید ملت قدر شناس، آگاه و فهیم ایران اسلامی در تثبیت این نظام مقدس است.»

نماینده دولت در گراش گفت:«مردم وفا دار و انقلابی گراش در سال حماسه سیاسی در جشن ۳۵ سالگی انقلاب اسلامی با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر حماسه حضور خود را در صحنه دفاع از انقلاب و نظام به نمایش گذاشتند.»

????????? ?? ????

عکس‌های یعقوب وفایی از حضور مردم را ببنید:

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

7 نظر

  1. برای عکس جونا روی موتور جلو ایستگاه صلواتی
    بازم بشمریم ؟
    اینا گزینه های روی میز ماست
    بلکه نه، آماده تر،
    گزینه های روی موتور هاست

    نسل سوم انقلاب وفادارتر و پرشورتر از نسل های قبل
    نمی دانید چه کیفی کردم از دیدن این عکس و بقه عکسهای راهپیمایی .
    اون تنبک و کرنا هم خیلی جالب بود

  2. اره اقای استا همه ما اماده ایم…..گزینه روی میز ماهستیم حتی اماده تر از دیروز ولی چرا موقعی که به نیاز دارن میگن….ماهستیم حتی به ما توجه نشه ولی گفتم تا عده ای نگن سرشون توی برفه و…….

  3. به گزارش بیرم کبیر مسابقه اسب سواری از طرف هیئت سوارکاری بیرم در روز جمعه مورخ ۲۳ اسفند ماه به یاد شهدای بخش بیرم با حضور سوارکارانی در سطح استان بدون پرداخت حق الورود، در این بخش برگزار می گردد.

    ضمناً سوارکاران باید مجهز به بیمه باشند تا شرایط شرکت در مسابقه را داشته باشند؛

    لذا یکی دیگر از شرایط اسب های شرکت در مسابقه؛ دخون نبودن آنهاست!

  4. بنام خدا:
    باسلام، روز فرخنده و مبارک ۲۲ بهمن سالگرد انقلاب اسلامی ایران بشما همشهریان عزیز و مردم سلحشور منطقه پارسیان تبریک عرض می کنم. جشن و راهپیمائی شما ستودنی است، انشاء ا… سالیان سال زنده باشید و در این روز فرخنده بدون هیچ چشم داشتی جشن بگیرید. جای شکی نیست با حضور حماسی آینده سازان این مرز و بوم بخصوص جوانان آگاه، با بصیرت، متعهد و متخصص شهرستان گراش و منطقه “آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند”. این را امام راحل بما گفتند.
    در بهار آزادی دیگر جای شهدا خالی کنیم و بیادشان باشیم. از فرماندار محترم تشکر و قدردانی می کنیم با افتتاح دو تا از ادارات دیگردر شهرستان گراش و منتظر استقرار بقیه ادارات هستیم.
    عکسهای بسیار جالبی بود دست برو بچه ها درد نکند، کاش عکس هائی از شهر ها و بخشهای مختلف منطقه (فداغ، خلیلی، ارد، اوز، خنج، بیرم، بیخه جات و………) نیز چاپ می کردید. ما دیگر تنها نیستیم، گر چه هیچ موقع تنها نبودیم.

    1. فبل از اینکه حرفی بزنی ابتدا روی ان فکر کن
      (ما دیگر تنها نیستیم)
      مگر تا کنون تنها بودیم
      یا وجودمان بستگی به یک مشت بخش و ده و ابادی دیگر است ؟
      این اندازه کوتاه بینانه حرف نزن . زشته

  5. بنام خدا:
    با سلام و صبح بخیز، قصد ندارم باین نوع نوشته ها (کامنت ها) که بوی تفرقه و نفاق می دهدپاسخ دهم. در چند مورد پیگریری کردم و متوجه شدم که نویسنده لاری است و حتی یکی از آنها در یکی از روزنامه های لار قلم می زند. لطفا متن را کامل بخوانید و جواب خود را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top