بستن

بانوان فارس در گراش پا به توپ شدند

گریشنا:مراسم افتتاحیه‌ی مسابقات فوتسال بانوان استان فارس در گراش برگزار شد.

به گزارش مرتضی موغلی روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛مسابقات فوتسال دسته یک بانوان استان فارس گرامیداشت دهه پرفروغ فجر از گروه یک مسابقات با حضور مسئولین در گراش آغاز شد.

در مسابقات دسته یک فوتسال بانوان فارس تیم‌های مسجدصاحب الزمان (عج) گراش، اوز لارستان، داراب و فیروزآباد از گروه یک مسابقات به مدت دو روز در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی شهداء به صورت دوره‌ای به مصاف هم خواهند رفت تا چهره دو تیم صعودکننده به مرحله بعد مسابقات مشخص شود.

در دور اول این مسابقات، تیم مسجد صاحب‌الزمان(عج) گراش در مقابل حریف خود از داراب ۴بر ۲ به پیروزی رسید. و تیم فیروز‌آباد با ۴ گل تیم اوز را شکست داد.

اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گراش ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی گفت:«امیدواریم که میزبان شایسته برای این مسابقات باشیم.»

fotsal banovan6

او در بخش دیگر از سخنان خود از تاریخ فوتبال شهرستان و استان سخن گفت. اکبری در پایان با تشکر از مسئولین و دست اندرکاران این مسابقات برای حسن نژاد  و سمیه پورشمسی رئیس  و نایب رئیس هیئت فوتبال گراش، اعضاء هیئت امناء مسجد صاحب الزمان (عج) اسپانسر مسابقات و طهمورثی مسئول برگزاری مسابقات آرزوی موفقیت کرد.

سپس کرمی معاونت فرمانداری شهرستان گراش با اشاره به جایگاه ورزش گراش در استان و تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت:«امید است که با همکاری مسئولین ورزش شهرستان بتوانیم این رشته را ارتقاء بخشیم.»

 کرمی معاونت فرمانداری، اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، فرسوده کارشناس مسئول سیاسی انتظامی فرمانداری، شاه محمدی مدیرموسسه هفت برکه، اعضاء هیئت امناء مسجد صاحب الزمان(عج)  و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان در مراسم افتتاحیه حضور داشتند.

fotsal banovan7

fotsal banovan5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top