بستن

صبا وزیدن گرفت

Sadegh Rahmani گریشنا: «رادیو صبا» که پیش از این با عنوان «رادیو لبخند» شناخته می‌شد و به برنامه‌های طنز و سرگرمی اختصاص دارد، از امروز نهم بهمن ماه به روی آنتن رفت. مدیریت این رادیو را صادق رحمانی بر عهده دارد. ایستگاه رادیو صبا روی موج ۱۰۵/۵ و از ساعت ۱۷ تا ۱۹ پخش می‌شود.

رحمانی درباره‌ی شروع به کار این رادیو می‌گوید: «برنامه‌های آزمایشی رادیو صبا با رویکرد شادمانی و سرگرمی به مدت سه روز یعنی نهم، دهم و یازدهم به صورت تبلیغی پخش می‌شود. قصد ما این است که در طول این سه روز، موج صبا را به شنوندگان  معرفی کنیم. برنامه‌های تامینی – تولیدی رادیو صبا هم‌زمان با دوازدهم بهمن‌ماه و آغاز دهه مبارک فجر به مدت چهار ساعت پخش خواهد شد.»

مدیر رادیو صبا افزود: همکاران ما برنامه‌های تفریحی و پرنشاطی را به مناسبت دهه مبارک فجر تدارک دیده‌اند که در این ایام پخش خواهد شد. به مناسبت نوروز نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته‌ایم که به شنوندگان عزیز تقدیم می‌شود.

رحمانیان گفت: برنامه‌هایی که در مرحله اول راه‌اندازی پخش خواهد شد به صورت تولیدی است و شنوندگان می‌توانند برای ارتباط با شبکه صبا از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۴۱ و نیز از طریق سایت باشگاه مخاطبان رسانه ملی، صفحه رادیو لبخند با ما در ارتباط باشند.

وی در پایان اظهار داشت: با توکل بر خدا، حمایت آقای دکتر محمدحسین صوفی و بر اساس برنامه‌ریزی مرحله دوم راه اندازی، از اردیبهشت سال ۱۳۹۲ برنامه ۹۰ دقیقه‌ای زنده تولیدی با مجریان و بازیگران مطرح کشور طراحی و تهیه و پخش خواهد شد.

3 نظر

  1. سلام لطفا از برنامه های دهه ی فجر توسط هیات محبین حضرت علی اکبر.ع.درروز نوزده بهمن در مسکن مهر خبر تهیه کنید

  2. واقعا که خیلی خوبه…
    ان شاالله کم کم به پیشرفت رادیو فکر کنید واز مردم بخواهید که به شما پیامک دهندو پیشنهاد دهند. وبرنامه اجراییتون خیلی پرمحتوا بشه.
    ممنون.
    موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top