بستن

ستاره آبی گراش در لیگ دسته دو کشور

گریشنا:تیم ستاره آبی گراش در لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های فارس به مقام سوم رسید و به مرحله‌ی دسته دو کشور صعود کرد.

مسابقات قهرمانی لیگ باشگاه‌های تنیس روی میز استان فارس با شرکت یازده تیم پارسه شیراز، دانشگاه آپادانا شیراز، مدرسه پینگ پنگ پردیس شیراز، سپهر بانک صادرات شیراز، شهرداری سعادت شهر، مرکز پینگ پنگ جنوب فسا، شام شام کازرون، ستاره آبی گراش، هیئت تنیس روی میز مرودشت، حفاری صحراکشت گراش و جوانان شیراز از تاریخ دهم آبان ماه در دو گروه پنج و شش تیمی برگزارشدکه در پایان با کسب مقام سوم تیم ستاره آبی گراش به پایان رسید.

این مسابقات پس از ۲۵ بازی مقدماتی از هر گروه سه تیم به دور بعد رقابت‌ها راه پیدا کردند که از گروه یک دانشگاه آپادانا، مدرسه پینگ پنگ پردیس و سپهر بانک صادرات و از گروه دو ستاره آبی گراش، شام شام کازرون و مرکز پینگ پنگ جنوب فسا توانستند مقام‌های اول تا سوم گروه های خود را بدست آورند و به دور بعد راه یابند.

در این مرحله که به صورت یک حذفی برگزار شد تیم‌های آپادانا و ستاره آبی گراش که مقام‌های اول گروه‌های خود را به دست آورده بودند مستقیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

ستاره آبی در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم مدرسه پینگ پردیس رفت که ۳ – ۲ شکست را پذیرفت، این مسابقه به عنوان زیباترین رقابت‌های لیگ امسال لقب گرفت که دو ساعت بازی به طول انجامید.

در مسابقات رده‌بندی نیز ستاره آبی توانست ۳ – ۰ دانشگاه آپادانا شیراز را شکست دهد و بر سکوی سوم این رقابت‌ها بایستاد.

مدرسه پینگ‌پنگ پردیس شیراز و سپهر بانک صادرات شیراز به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

ستاره آبی با کسب مقام سوم این رقابت‌ها به لیگ دسته دو کشور صعود کرد.

در مسابقات امسال لیگ عبدالهادی و حمیدرضا موغلی، سجاد حسینی و محمد حسینا به مربیگری مرتضی موغلی و سرپرستی حسین درویشی تیم ستاره آبی را همراهی می‌کردند.

در مراسم پایانی و اختتامیه لیگ تنیس روی میز استان فارس به تیم ستاره آبی حکم قهرمانی، مدال، کاپ و مبلغ شش میلیون ریال جایزه نقدی اهداء شد.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top