بستن

رقابت پرسور‌های استانی در سالن سراجی

گریشنا: چهارمین دوره‌ی مسابقه‌ی پرس‌سینه‌‌ استانی به میزبانی گراش، پنج‌شنبه نوزدهم دی ماه در سالن سراجی برگزار می‌شود.

به گزارش حیدر حجازی روابط عمومی باشگاه پرورش اندام گراش؛ در چهارمین دوره‌ی مسابقات قهرمانی پرس سینه با تجهیزات تحت عنوان یادوآره‌ی حسین شوری بیش از ۱۳۰ پرسور،شرکت کرده و توانایی‌های خود را به رقابت می‌گذارند.

شیراز، زرقان، فسا، گراش، فیروز‌آباد، جهرم، لار،اوز، داراب و خنج شهر‌هایی هستند که تیم‌های خود را برای شرکت در این مسابقه‌ی استانی در گراش حاضر خواهند کرد.

مسئولین هیات استانی بدن‌سازی و پرورش اندام و قهرمانان پرسور کشوری برای بازدید و داوری و همچنین محسن استخری نماینده‌ی فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ به منظور استعداد‌یابی در این مسابقه حضور خواهند داشت.

مسابقه‌ی پرس سینه ساعت یک در سالن سراجی شروع می‌شود و موسسه‌ی فرهنگی ورزشی آبشار اندیشه و خانواده‌ی مرحوم محمد شوری برای برگزاری این مسابقه حمایت و همکاری داشته‌اند.

حجازی همچنین از تشکیل جلسه‌های برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقه‌ی پرس سینه‌ی بدون تجهیزات جام آزادگان یادواره‌ی شهید ادریس رحمانیان خبر داد و گفت:«با برنامه‌ریزی‌های انجام شده چهارمین دوره از مسابقه‌ی پرس سینه‌ی جام آزادگان یادواره‌ی شهید ادریس رحمانیان نیز تا چند ماه آینده در گراش برگزار خواهد شد.»

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top